Minulla on akvaariossa 6 kuparitetraa ja alunperin oli tarkoitus kasvattaa tätä parvea. Nuo kuparitetrat ovat kuitenkin vähän liian vilkkaita minun makuuni, sinkoilevat jatkuvast ympäri akvaariota ja ajavat toisiaan takaa minkä ehtivät.
Niinpä olen ajatellut hankkia jonkun toisen tetraparven. Olisiko hyviä suosituksia? Lähinnä siis kaipaisin rauhalliseti käyttäytyviä ja mielellään parvessa viihtyviä tetroja. Muut altaani asukit ovat tällä hetkellä kuparimonniset ja taistelukala.
Rauhallinen tetraparvi?
Simppa_K
4
1063
Vastaukset
- fish KING
ainaki lämpötila niin vois ehdotaakin jotain järkevää...
- Simppa_K
Akvan koko on 125L, lämpötila 25-26 astetta, vesi pehmeää.
- -Rihma-
Simppa_K kirjoitti:
Akvan koko on 125L, lämpötila 25-26 astetta, vesi pehmeää.
Musta- tai puna-aavetetra?
Eivät muodosta varsinaisia parvia vaan koiraat omia pieniä reviireitä joita puolustetaan.
- fish KING
Sitten kun niitä on jo parikymmentäkin, se on jo parvi ja käyttäytyvät liki parvikalojen lailla eivätkä pelkää jokaista ohikulkijaa ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1538989Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492689Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja292481- 562469
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971865- 971837
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231743Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä461285Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091197Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61146