Minulla on akvaariossa 6 kuparitetraa ja alunperin oli tarkoitus kasvattaa tätä parvea. Nuo kuparitetrat ovat kuitenkin vähän liian vilkkaita minun makuuni, sinkoilevat jatkuvast ympäri akvaariota ja ajavat toisiaan takaa minkä ehtivät.
Niinpä olen ajatellut hankkia jonkun toisen tetraparven. Olisiko hyviä suosituksia? Lähinnä siis kaipaisin rauhalliseti käyttäytyviä ja mielellään parvessa viihtyviä tetroja. Muut altaani asukit ovat tällä hetkellä kuparimonniset ja taistelukala.
Rauhallinen tetraparvi?
Simppa_K
4
1103
Vastaukset
- fish KING
ainaki lämpötila niin vois ehdotaakin jotain järkevää...
- Simppa_K
Akvan koko on 125L, lämpötila 25-26 astetta, vesi pehmeää.
- -Rihma-
Simppa_K kirjoitti:
Akvan koko on 125L, lämpötila 25-26 astetta, vesi pehmeää.
Musta- tai puna-aavetetra?
Eivät muodosta varsinaisia parvia vaan koiraat omia pieniä reviireitä joita puolustetaan.
- fish KING
Sitten kun niitä on jo parikymmentäkin, se on jo parvi ja käyttäytyvät liki parvikalojen lailla eivätkä pelkää jokaista ohikulkijaa ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1944952Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1124032Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363589- 573515
- 513420
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest372907Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232316
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo282056UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami211949