Tampereella Eläinlääkäriasemia

Kertokaahan!

Haluaisin tiedustella kun olisi kohta sopiva aika viedä toinen kolli kissani leikkauttamaan että mikäköhän paikka teidän mielestänne olisi hyvä ja mitä erityisesti suosittelisitte Tampereen alueella.

Itse olen huomannut että pispalan entisen apteekin paikalle on tullut eläinlääkäriasema Reviiri.

Haluaisinkin vähän omakohtaisia kokemuksia ihmisiltä jotka ovat käyneet leikkauttamassa kissansa esim. minkälainen kokemus oli.. menisitkö toistekkin leikkauttamaan kissasi samaan paikkaan. Huom! En juokse sen perässä mikä paikka on halvin! Minulle tärkein on kissani hyvin vointi maksoi mitä maksoi.

Kiitos kaikille ja hyvää joulun odotusta!

13

4808

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koirakaveri

      Moikka,

      Omaan postiluukkuuni tuli reviiristä mainos. Ovat ilmeisesti juuri avanneet ovensa. Yksi reviirin eläinlääkäreistä hoiti koiraani, kun hän oli päivystämässä Tampereella. Silloin sain asiallista ja perusteellista hoitoa. Ajattelin kyllä, että menen testaamaan kyseistä paikkaa...hammaskivenpoisto tiedossa. Luulisin, että sinne saa ainakin nyt alussa vielä hyvin aikoja.

      • töppönenhöppönen

        suosittelen hakametsän eläinlääkäriä. itse käytin aina siellä asuessani tampereella ja aion käyttää jatkossakin muuttaessani takaisin tampereella. ja minä olen sentään tosi nirso eläinlääkäreiden suhteen, ja hakametsälle annan kyllä täyden kympin. TODELLA asiantuntevaa ja mukavaa palvelua. Aika kannattaa vain varata hyvissä ajoin, on nimittäin yleensä aika täyteen varattu aikojen suhteen.
        Ystäväni taas käyttää jollain eläinlääkärillä pirkkalassa, jos kyse on leikkautuksesta, muuten hänkin käyttää hakametsässä. tuo pirkkalan lääkäri on käsittääkseni halvempi. mutta uskon että hyvin pätevä paikka sekin, vaikkei ole omakohtaista kokemusta.


      • täälläkin
        töppönenhöppönen kirjoitti:

        suosittelen hakametsän eläinlääkäriä. itse käytin aina siellä asuessani tampereella ja aion käyttää jatkossakin muuttaessani takaisin tampereella. ja minä olen sentään tosi nirso eläinlääkäreiden suhteen, ja hakametsälle annan kyllä täyden kympin. TODELLA asiantuntevaa ja mukavaa palvelua. Aika kannattaa vain varata hyvissä ajoin, on nimittäin yleensä aika täyteen varattu aikojen suhteen.
        Ystäväni taas käyttää jollain eläinlääkärillä pirkkalassa, jos kyse on leikkautuksesta, muuten hänkin käyttää hakametsässä. tuo pirkkalan lääkäri on käsittääkseni halvempi. mutta uskon että hyvin pätevä paikka sekin, vaikkei ole omakohtaista kokemusta.

        Itse olen käyttänyt leikkauksissa Hakametsän Eläinlääkärillä, ja erittäin tyytyväinen olen ollut. Pirkkalassa on Eläinklinikka Oiva, jossa olen käynyt vain muissa merkeissä, mutta hyvä ja asiantunteva paikka sekin siis.

        Sitten tuli vielä mieleen tuo Veter, joka taitaa olla se kaupungin kallein paikka? Sieltä tosin ei sitten kokemusta olekaan...


      • mkkm
        töppönenhöppönen kirjoitti:

        suosittelen hakametsän eläinlääkäriä. itse käytin aina siellä asuessani tampereella ja aion käyttää jatkossakin muuttaessani takaisin tampereella. ja minä olen sentään tosi nirso eläinlääkäreiden suhteen, ja hakametsälle annan kyllä täyden kympin. TODELLA asiantuntevaa ja mukavaa palvelua. Aika kannattaa vain varata hyvissä ajoin, on nimittäin yleensä aika täyteen varattu aikojen suhteen.
        Ystäväni taas käyttää jollain eläinlääkärillä pirkkalassa, jos kyse on leikkautuksesta, muuten hänkin käyttää hakametsässä. tuo pirkkalan lääkäri on käsittääkseni halvempi. mutta uskon että hyvin pätevä paikka sekin, vaikkei ole omakohtaista kokemusta.

        Itse on tullut kokeiltua useampaakin paikkaa.. Veteriä, Hakametsää , Kangasalan eläinlääkäriä ja Eläinystäväsi lääkäriä.

        Noista ehdoton suosikki on ollut eläinystäväsi lääkäri ja siellä erityisesti eläinlääkäri Juha Kallio. Tekee työtään huolella ja täydestä sydämestä. Muutenkin paikka on aivan ihana, kotoisan viihtyisä. Siellä järjestetään myös pentupiirejä lauman nuorimmille.

        Hakametsä ei ihan vastannut odotuksia, liian "liukuhihnamainen" minun makuuni. Eikä palvelukaan samaa tasoa kuin Raholassa eläinystäväsi lääkärillä. Mielestäni ei perehdytä eläimeen tarpeeksi yksilöllisesti.

        Veterissä hinnat ovat kalliit, enkä koe palvelua sen paremmaksi kuin muuallakaan. Ell Heikkillä on kylläkin useiden vuosien kokemus työstään.

        Eläinlääkäri Reviiristä kuulisin mielelläni kokemuksia. Kovasti kiinnostaisi käydä kurkkaamassa millainen paikka se on. Onko kenelläkään tietoa mikä hintataso siellä mahtaa olla?


    • tytti

      Moikka,

      Nyt on Reviiri testattu. Koirani on jo vanha ja sydänvikainen. Kävimme arvoimassa mikä on tilanne. Hoito oli hyvin perusteellista. Saman tien otettiin röntgenkuvat ja lääkäri kertoi kuvista mistä on kyse. Lääkäri kertoi mielestäni realistisesti, mutta sydämellisesti mitkä ovat vaihtoehdot. Valitsimme vielä sen mukavimman. Käynnin yhteydessä sain lääkkeet ja uudet ruuat mukaani paikan päältä. Ei tarvinnut niitä enää haeskella mistään. Muutaman päivän päästä kotiin tuli kirje, missä oli vielä hoito-ohjeet kirjallisena.
      Käynnistä tekee onnistuuneen se, että koiravanhus tuntuu nyt jo muutaman päivän jälkeen olevan elämänsä kunnossa :)
      Kaiken puolin vastaanotto oli pirteä, mukava ja eläinlääkäri asiaansa paneutuva.

      • mkkm

        Minkä hintainen reviiri on? Kallis/ halpa?


      • dshjsan
        mkkm kirjoitti:

        Minkä hintainen reviiri on? Kallis/ halpa?

        tosi kallis paikka. hoidossa ei valittamista, käynnin jälkeen saa kyllä odottaa todella kauan että pääsee maksamaan..


    • -LaaLaa-

      Käytin juuri koiranpentuni reviirissä. Korvatulehduksen toteaminen, korvien putsaus ja lääkkeet 160€. Lääkäri oli oikein mukava ja tilat hienot MUTTA lasku niihin nähden noin sata euroa kyllä liikaa. Eka ja vika kerta siis reviirillä. Maksan mielelläni hyvästä hoidosta, mutta en uusista hienoista tiloista ja kahvikoneesta aulassa. Myöskin laskun saaminen kesti TOLKUTTOMAN kauan ja meitä palvellut harjoittelija tyttönen oli jotenkin kauhean epävarma eikä onnistunut asiakaspalvelutyössään laisinkaan.
      Jatkossa käymme taas omalla pienellä eläinvastaanotolla kangasalla, jossa hinnat ovat kohdallaan ja palvelu myöskin hyvää. Kahvikonetta sieltä ei löydy, mutta ehkä kestän sen.....

      • viivileevi

        Minulla ei ole ollut kuin hyviä kokemuksia Reviiristä ja meinaan kyllä jatkossakin käyttää heidän palveluita sekä suositella muillekkin =) Suosittelen!


    • Ellinoorasdogs

      Kävin koiran pissatulehduksen vuoksi, hintaa tälle kaikelle tuli lähemmäs 500 euroa, hurja hinta. Henkilökunta vaikutti ammattitaitoiselta, mutta jäi niin paha rahastuksen maku etten mene toiste.

    • Sakuuu

      Edelleenkin sama meni reviirissä, palvelu on kyllä hyvää mutta hinnat taivaissa verrattuna moneen muuhun paikkaan jossa aivan yhtä hyvä palvelu joten mistä tulee lisähinta? Minulla oli koiralla isompi operaatio edessä joten soitin oman tutun eläinlääkärin lisäksi useampaan paikkaan ja kyselin hintaa. reviirin hinta oli 200-400e euroa kalliimpi kuin missään muualla (neljä paikkaa reviirin lisäksi soitin). Joku jossain käärii hyvät rahat.

    • Anonyymi

      Itse käytin kollikissaa Reviirissä lääkärissä epämääräisten vatsavaivojen ja väsymyksen osalta vuonna 2015 enkä enää ikinä ole sen jälkeen mennyt.
      Kissaa tutkittiin jokseenkin ylimielisen lääkärin toimesta joka tokaisi tutkimusten jälkeen että kissalla on stressiä. Määräsi somakkia, vatsansuojalääkettä ja käski hoitajaa pistämään nestettä ihon alle Ja lähti meneen.
      Hoitaja otti piikin käteen ja yritti varmaan 15min tunkea nestettä hereillä olevan kissan nahan alle ja jouduin itse toteamaan hoitajalle että eihän tuo nyt hereillä ollessa onnistu. Joten hän lopetti yrittämisen.
      Kassan kautta ja muutamien feromonihilavitkuttimien kanssa kotiin ja lasku oli 650€. Vein seuraavana päivänä kunnalliseen Vesilahteen, jossa ohana lääkäri totesi että kissalla on matoja runsaasti..lääkekuuri ja muutaman kympin palkkio. Sen jälkeen olen aina käyttänyt vesilahden kunnallista ja todellakin kiertänyt tuon järjettömän Reviirihotolan kaukaa.

      • Anonyymi

        Niin ja kissan suu alkoi tuosta helkkarin somakista vaahdota niin paljon että meinasi tukehtua. Sormilla kaivoin kissan suusta limaa ja katto jäi henkiin. Sen jölkeen tosiaan sinne kunnalliseen jossa madot todettiin. Mielestäni välttäkää Reviiriä!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      116
      9343
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      46
      2760
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      154
      2513
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2029
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1776
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1570
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1464
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      8
      1356
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe