Moron!
Oletteko nostelleet Scenua hallinosturilla? Tutkailin auton pohjaa ja aika heikolta näyttää, että keulan tai perän sais kerralla ylös.
Entäpä sivuilta nostaminen?
Näyttäis noita hallinostureita saavan pilkkahinnalla ja toi Rellun tunkki on jotenkin niin kälynen, että kypsyttää veivata.
Hallinosturille nostopaikka
5
2071
Vastaukset
- Jamo-Jussi
Viime keväänä hajos auton oma saksitunkki. Uusi löytyi kohtuuhintaan AVK:lta mutta ostin lisäksi sellaisen 2 tonnin hallitunkin Biltemasta sekä sellaisen kumipalan väliin pehmikkeeksi. Takapään ehkä saisi kerralla ilmaan mutta olen kuitenkin nostanut aina tassun kerrallaan. Aika tarkkaan kyllä saa katsoa että mistä nostaa.
- Biltema
Mene Biltemaan ja osta sieltä 1,5 tonnin saksitunkki, niin homma hoituu. Vie vähemmän tilaa kuin hallinosturi. Siinä on valmiina myös kumityyny jossa ura; ei naarmuta helmaa.
- mja
Kannattaa nostaa hallinosturilla samoista paikoista, mihin omankin tunkin nostopisteet on osoitettu. Eli pyörä kerrallaan. Houkutus pärjätä vähemmillä nostoilla renkaita vaihdettaessa on tietysti suuri, mutta yleensä silloin koria joutuu nostamaan enemmän kuin on teveellistä - jos yrität nostaa sivun kerrallaan. Ja jos taas yrität nostaa päädyn kerrallaan, joudut todennäköisesti keksimään lisäksi epäterveellisen (itsellesi tai autollesi) nostopisteen.
Hallinosturi on sen verran nopea, että turha riskeerata nostopisteen pettämistä, auton retkahtamista, nostokorkeuden loppumista tms, Auton omaa tunkkia en ole koskaan käyttänyt, mutta auton omia nostokohtia aina.- Rellun pippana
Näin kait juuri kandee toimia mja:n mainitsemalla tavalla.
Minullahan ei ole kysymys siitä, että auton oma tunkki ei toimisi, vaan olen kokenut sen suunnittelultaan epäonnistuneeksi. Veivikahva on erittäin epäergonomisessa asennossa.
Nimenomaan noita "Biliksen" hallitunkkeja olen tutkaillut. - Sceenikko
Rellun pippana kirjoitti:
Näin kait juuri kandee toimia mja:n mainitsemalla tavalla.
Minullahan ei ole kysymys siitä, että auton oma tunkki ei toimisi, vaan olen kokenut sen suunnittelultaan epäonnistuneeksi. Veivikahva on erittäin epäergonomisessa asennossa.
Nimenomaan noita "Biliksen" hallitunkkeja olen tutkaillut.Joo, kyllä hallitunkki kannattaa olla käytössä ja saman tien voi myös hommata paremman avaimen renkaiden pulttien avaamiseen. Ja kiilat renkaiden alle hallitunkin kanssa.
Scenic I:ssä oli jo niin huonot työkalut että en ole II:ssa kokeillutkaan niitä, tarkistanut vaan sijainnin "joo tuossa ne näyttää olevan".
Kompuraa vois tietty joskus kokeilla ihan mielenkiinnosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1031687- 2101527
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos591010Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311000Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K58845En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k51794Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49775Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉58725Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36725The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5722