Hei olisikos jollain tietoa että saisikos jostain kastelevalle 7v lapselle kestovaippoja kun lapsella allergista ihottumaa hiostavista muoveista.
Kestovaippoja 7 v
8
1774
Vastaukset
- Nimetön
Minkä kokoisia tarvis olla? Meillä vois olla sopivia kestovaippoja 7-vuotiaalle.
- Pyykkärivanhemmat
Painoa olisi noin 35kg ja L koko minkä hintaisia olisivat??
- Nimetön
Pyykkärivanhemmat kirjoitti:
Painoa olisi noin 35kg ja L koko minkä hintaisia olisivat??
Moi! Tietsikka oli remontissa eikä päässyt vastaamaan. Meillä olis sellaiset jotka on noin 50-60 kiloisille,mutta ne on säädettävät eikä silti hirveän isot. Vois olla vähän pienempiäkin kun ehtii käydä vaatekaapit läpi. Ja tenan teippivaippoja ois kaksi pussia sitä pienintä kokoa.
- pehmeää flanellia
Valmistan kestovaippoja pehmeästä valkoisesta flanellista.
ota yhteys: [email protected] - kannattaisikohan
lapsi joko opettaa kuivaksi tai käyttää lääkärillä? 7-vuotiaalle vaipat, ei voi olla totta..
- .......
Olen samaa mieltä.
Ja sit vielä jos on esim. yökastelua
parempivaihtoehto:
- illalla vähentää juomista
- sänkyyn suoja, niin ettei lakanat ja patja kastu.
- vara peitto, suoja, tyyny ja yövaatteet sängyn lähelle odottamaan
- yövalo, (varsinkin jos huoneessa nukkuu muita)
- vahingon sattuessa, ei kannata kommentoida negatiivisesti, vaan vaihtaa puhtaat tilalle ja pestä likaset.
- ei tee ongelmasta numeroa. Lapsi ei saa pelätä, hävetä tai ahdistua ongelmasta. Vaan pitää opettaa lapselle ettei siinä ole mitään hävettävää, pelättävää. - ,,,,,
....... kirjoitti:
Olen samaa mieltä.
Ja sit vielä jos on esim. yökastelua
parempivaihtoehto:
- illalla vähentää juomista
- sänkyyn suoja, niin ettei lakanat ja patja kastu.
- vara peitto, suoja, tyyny ja yövaatteet sängyn lähelle odottamaan
- yövalo, (varsinkin jos huoneessa nukkuu muita)
- vahingon sattuessa, ei kannata kommentoida negatiivisesti, vaan vaihtaa puhtaat tilalle ja pestä likaset.
- ei tee ongelmasta numeroa. Lapsi ei saa pelätä, hävetä tai ahdistua ongelmasta. Vaan pitää opettaa lapselle ettei siinä ole mitään hävettävää, pelättävää.Voi elämä...aina ollaan heti päivittelemässä vaikkei edes tiedetä syytä isomman lapsen kasteluun. Onhan heitäkin joilla se kuivuus ei onnistu syystä tai toisesta.
- 7v kastelijapoika
Kiitos avuista , mutta saimme tuttavan kautta eräältä ompelijalta joka ompelee/ myy lasten kestovaippoja.Mutta yritetään jatkaa asian kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591184Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11850Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75795- 53634
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83613Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45542Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt33537Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36524Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43503Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40501