Hei olisikos jollain tietoa että saisikos jostain kastelevalle 7v lapselle kestovaippoja kun lapsella allergista ihottumaa hiostavista muoveista.
Kestovaippoja 7 v
8
1668
Vastaukset
- Nimetön
Minkä kokoisia tarvis olla? Meillä vois olla sopivia kestovaippoja 7-vuotiaalle.
- Pyykkärivanhemmat
Painoa olisi noin 35kg ja L koko minkä hintaisia olisivat??
- Nimetön
Pyykkärivanhemmat kirjoitti:
Painoa olisi noin 35kg ja L koko minkä hintaisia olisivat??
Moi! Tietsikka oli remontissa eikä päässyt vastaamaan. Meillä olis sellaiset jotka on noin 50-60 kiloisille,mutta ne on säädettävät eikä silti hirveän isot. Vois olla vähän pienempiäkin kun ehtii käydä vaatekaapit läpi. Ja tenan teippivaippoja ois kaksi pussia sitä pienintä kokoa.
- pehmeää flanellia
Valmistan kestovaippoja pehmeästä valkoisesta flanellista.
ota yhteys: [email protected] - kannattaisikohan
lapsi joko opettaa kuivaksi tai käyttää lääkärillä? 7-vuotiaalle vaipat, ei voi olla totta..
- .......
Olen samaa mieltä.
Ja sit vielä jos on esim. yökastelua
parempivaihtoehto:
- illalla vähentää juomista
- sänkyyn suoja, niin ettei lakanat ja patja kastu.
- vara peitto, suoja, tyyny ja yövaatteet sängyn lähelle odottamaan
- yövalo, (varsinkin jos huoneessa nukkuu muita)
- vahingon sattuessa, ei kannata kommentoida negatiivisesti, vaan vaihtaa puhtaat tilalle ja pestä likaset.
- ei tee ongelmasta numeroa. Lapsi ei saa pelätä, hävetä tai ahdistua ongelmasta. Vaan pitää opettaa lapselle ettei siinä ole mitään hävettävää, pelättävää. - ,,,,,
....... kirjoitti:
Olen samaa mieltä.
Ja sit vielä jos on esim. yökastelua
parempivaihtoehto:
- illalla vähentää juomista
- sänkyyn suoja, niin ettei lakanat ja patja kastu.
- vara peitto, suoja, tyyny ja yövaatteet sängyn lähelle odottamaan
- yövalo, (varsinkin jos huoneessa nukkuu muita)
- vahingon sattuessa, ei kannata kommentoida negatiivisesti, vaan vaihtaa puhtaat tilalle ja pestä likaset.
- ei tee ongelmasta numeroa. Lapsi ei saa pelätä, hävetä tai ahdistua ongelmasta. Vaan pitää opettaa lapselle ettei siinä ole mitään hävettävää, pelättävää.Voi elämä...aina ollaan heti päivittelemässä vaikkei edes tiedetä syytä isomman lapsen kasteluun. Onhan heitäkin joilla se kuivuus ei onnistu syystä tai toisesta.
- 7v kastelijapoika
Kiitos avuista , mutta saimme tuttavan kautta eräältä ompelijalta joka ompelee/ myy lasten kestovaippoja.Mutta yritetään jatkaa asian kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 521115
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892