rakastunut neitsytmieheen

kaurisnainen

Ensimmäiseksi, miten te neitsytmiehet osoitatte kiinnostuksenne? Mitkä on heikkouksia, huonoja puolia? Entä vahvoja? Varmasti tässäkin on yksilöeroja, vaikka noita yleistyksiä monet tekeekin, jotka esim. mun ihastuksella on menny täysin mettään.

Nyt olis sellaista pikkusäpinää yhden neitsytmiehen kanssa. Ite olen kauris ja niin varma että meillä synkkais jos seurusteltais ja synkkaakin!! Ajatuksenjuoksu on aivan sama, huumorintaju, arvomaailma, rauhallisuus, maailmanparantaja-asenne, musiikkimaku, luovuus, luonnonläheisyys, romanttisuuden käsitys ja toisen ymmärtää puolesta sanasta. Voisin luetella vielä vaikka kuinka monta, mutta eipä tule nyt mieleen.

Millainen neitsytmies on poikaystävänä ja miehenä? Tää ko. henkilö on syntynyt 7.9. Olis kiva kuulla suunnilleen samoihin aikoihin syntyneiltä :)

Kiitos paljon kaikille asiallisista vastauksistanne!!

21

4412

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sopii yhteen

      Vakka ja kansi ja lupsaus päälle.

    • kaksosnainen

      7.9 oli minunkin neitsytmies ja 5.6 vuotta kuuntelin valheita valheitten perään...kestin väkivaltaa ja mustasukkaisuutta..olisi itse saanut tulla ja mennä mielensä mukaan ja minut olisi halunnut sanojensa mukaan sulkea pulloon kirjahyllyyn..edelleen soittaa moneen kertaan päiväss' ja tekstailee kuinka rakastaa eikä halua menettää..mutta kietämättä niin taitava puhumaan pökerryksiin..jättää kyl varmaan mut rauhaan ku löytää toisen uhrin itelleen..toivottavasti näin ei käy sinulle.tsemppiä

      • kaurisnainen

        kokemus, ei voi muuta sanoa!!! Mutta sellaisia ne neitsytmiehet taitaa olla, että siihen johon ne takertuu, niin ei ne hevillä päästä. Mutta ei mun ihastuksen kohde nyt ihan tuollainenkaan ole. Kuulostaa tosi häiriintyneeltä tyypiltä. Tää mun tapaus on liian ihana ollakseen totta. Voisi jopa kutsua yliluonnolliseksi ilmiöksi hänen olemassaolonsa. Toivottavasti vielä hänenkin puoleltaan loksahtaa paikoilleen. :)
        Kiitos paljon tsempeistä!


      • luki ja
        kaurisnainen kirjoitti:

        kokemus, ei voi muuta sanoa!!! Mutta sellaisia ne neitsytmiehet taitaa olla, että siihen johon ne takertuu, niin ei ne hevillä päästä. Mutta ei mun ihastuksen kohde nyt ihan tuollainenkaan ole. Kuulostaa tosi häiriintyneeltä tyypiltä. Tää mun tapaus on liian ihana ollakseen totta. Voisi jopa kutsua yliluonnolliseksi ilmiöksi hänen olemassaolonsa. Toivottavasti vielä hänenkin puoleltaan loksahtaa paikoilleen. :)
        Kiitos paljon tsempeistä!

        Kaksonen kun ei sovi sitten pätkääkään neitsyelle. Kaksonen on skitso merkki ja kaikki johtuu sen aiheuttamasta mustasukkaisuudesta. Neitsyt on aiheesta mustis toisin kuin esim. skorpioni.
        Mutta kauriin kanssa neitsyt tulee toimeen, koska se on paras merkki neitsyelle (miehelle).
        Think about that! Suudelmia neitsyeltä!


      • noinkaan mee
        luki ja kirjoitti:

        Kaksonen kun ei sovi sitten pätkääkään neitsyelle. Kaksonen on skitso merkki ja kaikki johtuu sen aiheuttamasta mustasukkaisuudesta. Neitsyt on aiheesta mustis toisin kuin esim. skorpioni.
        Mutta kauriin kanssa neitsyt tulee toimeen, koska se on paras merkki neitsyelle (miehelle).
        Think about that! Suudelmia neitsyeltä!

        Huonoja kokemuksia N-miehestä.Vahtija on.
        Pitää kyllä sisällään sairaan mustasukkaisuuden
        hyvin mutta kyllä kyyläsi ja kontrolloi.
        Käsilaukkuakin tutki.Väkivaltainen.Kaikki
        paperinsa olivat lukon takana.Sairasta.
        Neitsyellä on todella pimeä,pimeä puoli.
        Mustasukkaisuuteen ei ollut aihetta.
        Minulla olisi ollutkin,mutten ole
        mustasukkainen.

        Vaadin perheterapiaan kun ei osannut
        aiheesta keskustella,lupasi ja lupasi,
        mutta sitten tuumasi sen huuhaaksi....
        "Eli maton alle tomut,roskat ja ollaan yhtä
        rakastuneita kuin ennenkin"

        Minustakin tuli pikkuhiljaa "näkymätön"
        ja ahdistunut ja erosin tietty.
        Nyt rakastaa mutta nyt minä en enää
        puhu enkä vastaa viesteihin.Vuosi näin
        on mennyt.Eikä paluuta ole luokseni.
        Jättäisi minut rauhaan.

        Siis kyllä kaksonen oikessa oli
        Vesimies nainen.
        Poissa pelistä on kaksos.n v.nainen neitsyelle.

        No annas kuulua...suudelmia en halua koska
        N-mies pesee hunosti hampaansa.


      • päivänä

        Minullakin samana päivänä syntynyt ja täysin epäluotettava..puhua kyllä osaa, mutta valetta kaikki.
        Sairas tapaus.


      • kaurisnainen
        päivänä kirjoitti:

        Minullakin samana päivänä syntynyt ja täysin epäluotettava..puhua kyllä osaa, mutta valetta kaikki.
        Sairas tapaus.

        onko teidänki miehet 7.9 syntyneet kovin komeita? Mun rakas, on äärettömän komea, lihaksikas suklaasilmä. On muuten äärettömän "hidas" ja vaitelias, hyvin erakkoluontoinen.. miettii monta kertaa mitä sanoo, mutta eipä ole koskaan valehdellut. Kasvanut hyvin tiukassa kasvatusilmapiirissä. Nuori. Luotettava ja erittäin empaattinen ja ymmärtäväinen. Tykkään, ihailen, rakastan!!

        Ja se on vaan hyvä että mien merkit naksahtaa noin hyvin paikoilleen!! Ehkä hitaus on vaan hyvästä, ettei tule turhaan hoppuiltua ja vietyä suhde suoraan allikkoon. Hitaasti mutta varmasti edetään. Ihania aikoja odotellessa..

        Onko muilla postiivisia ajatuksia ja kokemuksia? Tässä on kuultu pari ikävänpuoleista tarinaa. :)


      • pahoinpidellyt
        kaurisnainen kirjoitti:

        onko teidänki miehet 7.9 syntyneet kovin komeita? Mun rakas, on äärettömän komea, lihaksikas suklaasilmä. On muuten äärettömän "hidas" ja vaitelias, hyvin erakkoluontoinen.. miettii monta kertaa mitä sanoo, mutta eipä ole koskaan valehdellut. Kasvanut hyvin tiukassa kasvatusilmapiirissä. Nuori. Luotettava ja erittäin empaattinen ja ymmärtäväinen. Tykkään, ihailen, rakastan!!

        Ja se on vaan hyvä että mien merkit naksahtaa noin hyvin paikoilleen!! Ehkä hitaus on vaan hyvästä, ettei tule turhaan hoppuiltua ja vietyä suhde suoraan allikkoon. Hitaasti mutta varmasti edetään. Ihania aikoja odotellessa..

        Onko muilla postiivisia ajatuksia ja kokemuksia? Tässä on kuultu pari ikävänpuoleista tarinaa. :)

        Minunkin neitsytmieheni oli mitä "ihanin."

        Hyvin etiketin omaava...aatelisukuinenkin
        äitinsä puolelta.Isäpuoli Vuorineuvos.
        Oma Isä armeijan arvostettu upseeri.
        Kukkia tuli ja kaikki sujui.
        Perusti oman firman ja minä uskoin siihen
        mieheen.Menin takaajaksi ja jätti velatkin
        minulle kun joutui konkurssiin.

        erosin vuosi sitten mutta onneksi sentään
        oli avioehto.Nyt on pistänyt perintönsä
        ( suuren haisemaan)

        Nyt juuri tänään tuli oikeusaputoimistolta
        irtaimen ositus.Osti keittiökalusteet 10-v
        sitten ja nyt vaatii niistäkin rahaa.

        Ei vaan omillaan toimeen neitsyt-m tule.
        Pistän jätkän linnaan pahoinpitelyistään.
        Lääkärintodistuksia on.

        Varo todella jos horoskooppeihin uskot.


      • viitaten
        pahoinpidellyt kirjoitti:

        Minunkin neitsytmieheni oli mitä "ihanin."

        Hyvin etiketin omaava...aatelisukuinenkin
        äitinsä puolelta.Isäpuoli Vuorineuvos.
        Oma Isä armeijan arvostettu upseeri.
        Kukkia tuli ja kaikki sujui.
        Perusti oman firman ja minä uskoin siihen
        mieheen.Menin takaajaksi ja jätti velatkin
        minulle kun joutui konkurssiin.

        erosin vuosi sitten mutta onneksi sentään
        oli avioehto.Nyt on pistänyt perintönsä
        ( suuren haisemaan)

        Nyt juuri tänään tuli oikeusaputoimistolta
        irtaimen ositus.Osti keittiökalusteet 10-v
        sitten ja nyt vaatii niistäkin rahaa.

        Ei vaan omillaan toimeen neitsyt-m tule.
        Pistän jätkän linnaan pahoinpitelyistään.
        Lääkärintodistuksia on.

        Varo todella jos horoskooppeihin uskot.

        neitsytmieshän on todellakin SYMPAATTINEN...mutta astuppa sen kanssa saman katon alle...niin kauan kuin asut hänen kanssaan eri osoitteessa kaikki on hyvin...jaksaa olla huomioonottava ja rakastava.. muttA KUN ASUT SAMANKATON ALLA...kuulet jatkuvasti nalkutusta siitä kun häntä vahditaan..ja ei pääse minnekkään..kavereitten kaa..mut sun pitää olla kiitollisena kotona et saat olla hänen seurassaan ja hänellä on lupa hakata naisensa syystä että hän pääsee muiden naisten kaa juopottelemaan...ja anella anteeksiantoa seuraavana päivänä kun itse tulet sairaalasta kotiin aivotärähdyksen saaneena ja tikit päässä...älä ikinä astu sen kanssa saman katon alle,niin kaikki on silloin hyvin eikä se pääse pitämään sinua itsestäänselvyytenä...ja pääse vetoomaan ikinä siihen ettei muista mitään koska oli niin humalassa...anna anteeksi...vakio sanasto..muut naiset oli vaan 6-_0 sille ja mun piti kattoo vierestä..ja hyväksyä


      • gategoriaa..
        pahoinpidellyt kirjoitti:

        Minunkin neitsytmieheni oli mitä "ihanin."

        Hyvin etiketin omaava...aatelisukuinenkin
        äitinsä puolelta.Isäpuoli Vuorineuvos.
        Oma Isä armeijan arvostettu upseeri.
        Kukkia tuli ja kaikki sujui.
        Perusti oman firman ja minä uskoin siihen
        mieheen.Menin takaajaksi ja jätti velatkin
        minulle kun joutui konkurssiin.

        erosin vuosi sitten mutta onneksi sentään
        oli avioehto.Nyt on pistänyt perintönsä
        ( suuren haisemaan)

        Nyt juuri tänään tuli oikeusaputoimistolta
        irtaimen ositus.Osti keittiökalusteet 10-v
        sitten ja nyt vaatii niistäkin rahaa.

        Ei vaan omillaan toimeen neitsyt-m tule.
        Pistän jätkän linnaan pahoinpitelyistään.
        Lääkärintodistuksia on.

        Varo todella jos horoskooppeihin uskot.

        en halua loukata neitsytmiehiä millään lailla mutta kokemusta on ..enkä itse aiheuttanut mustasukkauísuut´ta vaan olin lojaali vaikka kaksonen olenkin mutta ehkä skitso niinku annat "eräs " uskotella, mutta minä olin kotona ja minua hakattiin muiden naisten vuoksi ja hänellähän oli lupa siihen koska ketään ei voi omistaa..muutaman aivotärähdyksen saaneena ja pää tikeissä käsi paskana ja niin ed.päin niin koskaan ei ollu riitoja muulloin kuin asuttiin samankaton alla ja minä maksoin kun arvon herra tarjoili muille naisille drinkkejä ja veti sanojensa mukaan 6-0 näille naisille ja huuti seuraavan viikon mulle ku ei ollu rahaa ruokaan ja mun olis pitäny kustantaa sille ja sen lapsille safkat ja viel kattoo ku se nöyryyttää mua muiden edessä ja leikkii maailman rikkainta..koskaan ei tehny sitä kun asuttiin erillään...vaan kun asuttiin yhdessä...silloin se luuli...huom..luuli et mä oon varma ja mun rakkautta voi käyttää hyväkseen..koska enhän minä siitä eroon pääse koska minä olen sen vallan alla-3 mesti olen asunut asumuserossa ja niin kauan on mennyt hyvin ja kohdellut minua hyvin kun en ole samankaton alla asunut...kaksosnainen mayby fucking crazy...but never hit,,,


      • neitsyt m
        gategoriaa.. kirjoitti:

        en halua loukata neitsytmiehiä millään lailla mutta kokemusta on ..enkä itse aiheuttanut mustasukkauísuut´ta vaan olin lojaali vaikka kaksonen olenkin mutta ehkä skitso niinku annat "eräs " uskotella, mutta minä olin kotona ja minua hakattiin muiden naisten vuoksi ja hänellähän oli lupa siihen koska ketään ei voi omistaa..muutaman aivotärähdyksen saaneena ja pää tikeissä käsi paskana ja niin ed.päin niin koskaan ei ollu riitoja muulloin kuin asuttiin samankaton alla ja minä maksoin kun arvon herra tarjoili muille naisille drinkkejä ja veti sanojensa mukaan 6-0 näille naisille ja huuti seuraavan viikon mulle ku ei ollu rahaa ruokaan ja mun olis pitäny kustantaa sille ja sen lapsille safkat ja viel kattoo ku se nöyryyttää mua muiden edessä ja leikkii maailman rikkainta..koskaan ei tehny sitä kun asuttiin erillään...vaan kun asuttiin yhdessä...silloin se luuli...huom..luuli et mä oon varma ja mun rakkautta voi käyttää hyväkseen..koska enhän minä siitä eroon pääse koska minä olen sen vallan alla-3 mesti olen asunut asumuserossa ja niin kauan on mennyt hyvin ja kohdellut minua hyvin kun en ole samankaton alla asunut...kaksosnainen mayby fucking crazy...but never hit,,,

        En neitsytmiehenä ottanut tuota loukkauksena, vaan tuntui todella pahalta sun puolesta, kun tuon luin. En toivo tuollaista edes pahimmalle vihamiehelleni... Toivottavasti sulla asiat jo paremmin ja tuollainen mies historiaa?


      • pääse eroon
        gategoriaa.. kirjoitti:

        en halua loukata neitsytmiehiä millään lailla mutta kokemusta on ..enkä itse aiheuttanut mustasukkauísuut´ta vaan olin lojaali vaikka kaksonen olenkin mutta ehkä skitso niinku annat "eräs " uskotella, mutta minä olin kotona ja minua hakattiin muiden naisten vuoksi ja hänellähän oli lupa siihen koska ketään ei voi omistaa..muutaman aivotärähdyksen saaneena ja pää tikeissä käsi paskana ja niin ed.päin niin koskaan ei ollu riitoja muulloin kuin asuttiin samankaton alla ja minä maksoin kun arvon herra tarjoili muille naisille drinkkejä ja veti sanojensa mukaan 6-0 näille naisille ja huuti seuraavan viikon mulle ku ei ollu rahaa ruokaan ja mun olis pitäny kustantaa sille ja sen lapsille safkat ja viel kattoo ku se nöyryyttää mua muiden edessä ja leikkii maailman rikkainta..koskaan ei tehny sitä kun asuttiin erillään...vaan kun asuttiin yhdessä...silloin se luuli...huom..luuli et mä oon varma ja mun rakkautta voi käyttää hyväkseen..koska enhän minä siitä eroon pääse koska minä olen sen vallan alla-3 mesti olen asunut asumuserossa ja niin kauan on mennyt hyvin ja kohdellut minua hyvin kun en ole samankaton alla asunut...kaksosnainen mayby fucking crazy...but never hit,,,

        Neitsyt- "mieheni"Aatelis-sukuinen
        -tämä paremman perheen,rikkaan,
        tunnetun, suomalaisen suvun jälkeläinen.

        Hänen suurin vitsinsä oli alkuaikoina..."naisen
        paikka on hellan ja nyrkin välissä"

        Totta se sitten tarkoittikin.Vuodesta 4-viikoa
        sairaslomalla,mustien silmien vuoksi.

        Place..ystävä älä anna itseäsi noin kohdella.
        Kirjoita ,vastaa.Yritän auttaa.


      • neitsyt M
        pahoinpidellyt kirjoitti:

        Minunkin neitsytmieheni oli mitä "ihanin."

        Hyvin etiketin omaava...aatelisukuinenkin
        äitinsä puolelta.Isäpuoli Vuorineuvos.
        Oma Isä armeijan arvostettu upseeri.
        Kukkia tuli ja kaikki sujui.
        Perusti oman firman ja minä uskoin siihen
        mieheen.Menin takaajaksi ja jätti velatkin
        minulle kun joutui konkurssiin.

        erosin vuosi sitten mutta onneksi sentään
        oli avioehto.Nyt on pistänyt perintönsä
        ( suuren haisemaan)

        Nyt juuri tänään tuli oikeusaputoimistolta
        irtaimen ositus.Osti keittiökalusteet 10-v
        sitten ja nyt vaatii niistäkin rahaa.

        Ei vaan omillaan toimeen neitsyt-m tule.
        Pistän jätkän linnaan pahoinpitelyistään.
        Lääkärintodistuksia on.

        Varo todella jos horoskooppeihin uskot.

        >>>>Tässä hänen CV:nsä:
        >>>>>Hyvin etiketin omaava...aatelisukuinenkin
        äitinsä puolelta.Isäpuoli Vuorineuvos.
        Oma Isä armeijan arvostettu upseeri.>>>>>>
        Tuossa on hyvä lähtökohta hänen käytökselleen.

        Olen minäkin neitsytmies, mutta en pilattu. Se on niin, että se kasvatus tulee esille sitten myöhemmin. Neitsyt on, myönnän sen, hyvinkin herkkä imemään kaiken lapsuudessaan ja tekemään valintoja kokemansa perusteella, mutta miksi te yleistätte aina????
        Te itse olette myös olleet valitsemassa puolisoitanne ja luulenpa vaan että väärin perustein. Olette menneet halpaan, ehkä juuri ulkoinen käytös, suvun gloria, miehen komeus on merkinnyt valintahetkellä enemmän kuin se mitä olette jo aavistaneet. Kyllä ihmiselle on sisäänrakennettuna itsesuojeluvaisto, jolla pitäisi selvitä elämän nuoruusvaiheessa tuollaisilta olioilta. Edelleenkin nainen menee halpåaan ja on sokea reaalielämälle, kunnes paikat repeää.


      • Taustasta huolimatta...
        neitsyt M kirjoitti:

        >>>>Tässä hänen CV:nsä:
        >>>>>Hyvin etiketin omaava...aatelisukuinenkin
        äitinsä puolelta.Isäpuoli Vuorineuvos.
        Oma Isä armeijan arvostettu upseeri.>>>>>>
        Tuossa on hyvä lähtökohta hänen käytökselleen.

        Olen minäkin neitsytmies, mutta en pilattu. Se on niin, että se kasvatus tulee esille sitten myöhemmin. Neitsyt on, myönnän sen, hyvinkin herkkä imemään kaiken lapsuudessaan ja tekemään valintoja kokemansa perusteella, mutta miksi te yleistätte aina????
        Te itse olette myös olleet valitsemassa puolisoitanne ja luulenpa vaan että väärin perustein. Olette menneet halpaan, ehkä juuri ulkoinen käytös, suvun gloria, miehen komeus on merkinnyt valintahetkellä enemmän kuin se mitä olette jo aavistaneet. Kyllä ihmiselle on sisäänrakennettuna itsesuojeluvaisto, jolla pitäisi selvitä elämän nuoruusvaiheessa tuollaisilta olioilta. Edelleenkin nainen menee halpåaan ja on sokea reaalielämälle, kunnes paikat repeää.

        Älä puhu paskaa..suomeksi sanottuna.
        Mitä on oikea sivistys:
        Se on sitä mitä neitsyillä ei ole.

        Sivistys ja tavat eivät ole taustasta
        kiinni...sitä tässä viestitän.
        Juntti ja tollo... mikä tollo ,asemasta
        riippumatta.

        Minun ei tarvinnut glooriaa hakea
        miehen kautta eli pöngittää itseäni.

        Horoskooppipalstalla puhutaan horoskoopeista.
        Alkaako sytyttää !
        jos haluat jotain yksilöllisempää analyysiä,
        mene psykiatrille.

        Neitsyille pitää vääntää rautalangasta
        eikä ne sittenkään tajua.


      • paljastat
        Taustasta huolimatta... kirjoitti:

        Älä puhu paskaa..suomeksi sanottuna.
        Mitä on oikea sivistys:
        Se on sitä mitä neitsyillä ei ole.

        Sivistys ja tavat eivät ole taustasta
        kiinni...sitä tässä viestitän.
        Juntti ja tollo... mikä tollo ,asemasta
        riippumatta.

        Minun ei tarvinnut glooriaa hakea
        miehen kautta eli pöngittää itseäni.

        Horoskooppipalstalla puhutaan horoskoopeista.
        Alkaako sytyttää !
        jos haluat jotain yksilöllisempää analyysiä,
        mene psykiatrille.

        Neitsyille pitää vääntää rautalangasta
        eikä ne sittenkään tajua.

        tyhmyytesi moukkamaisella käytökselläsi. Etkö sopinutkaan siihen sivistyneeseen perheeseen, vaan aloit vängätä vastaan uranuksellasi. Ja onhan se neptunuskin vielä aurinkomerkissäsi. Jatka vaan samaan tahtiin. Voisit alkaa oman karttasi tutkimisesta ja voisit myös tarkistuttaa testosteronitasosi. kaikkea ei astrologia voi selittää. Ihminen on kemiaa.


      • härkäN
        neitsyt M kirjoitti:

        >>>>Tässä hänen CV:nsä:
        >>>>>Hyvin etiketin omaava...aatelisukuinenkin
        äitinsä puolelta.Isäpuoli Vuorineuvos.
        Oma Isä armeijan arvostettu upseeri.>>>>>>
        Tuossa on hyvä lähtökohta hänen käytökselleen.

        Olen minäkin neitsytmies, mutta en pilattu. Se on niin, että se kasvatus tulee esille sitten myöhemmin. Neitsyt on, myönnän sen, hyvinkin herkkä imemään kaiken lapsuudessaan ja tekemään valintoja kokemansa perusteella, mutta miksi te yleistätte aina????
        Te itse olette myös olleet valitsemassa puolisoitanne ja luulenpa vaan että väärin perustein. Olette menneet halpaan, ehkä juuri ulkoinen käytös, suvun gloria, miehen komeus on merkinnyt valintahetkellä enemmän kuin se mitä olette jo aavistaneet. Kyllä ihmiselle on sisäänrakennettuna itsesuojeluvaisto, jolla pitäisi selvitä elämän nuoruusvaiheessa tuollaisilta olioilta. Edelleenkin nainen menee halpåaan ja on sokea reaalielämälle, kunnes paikat repeää.

        Juu sillä kasvatuksella on kyllä todella suuri merkitys neitsyen käyttäytymisessä. Tapailin joskus neitsytmiestä, täysin erilaisista perheistä oltiin. Hänellä alempi koulutus kuin minulla, mikä minua kyllä häiritsi, pakko myöntää. Koitin olla näyttämättä sitä mutta hän sen kyllä aavisti. En ymmärtänyt lankaan hänen "työläisperhe" kielensä päälle ja hän taas piti minua liian "rikkaan perheen" tyttönä. Hän koitti kyllä minua selvästi muuttaa ja varmaan itseäänkin, mutta pakko sen oli sitten lopulta annettava olla..


    • kaurisnainen 2

      neitsyt miehestä ,niin paljon paskaa näköjään on kirjoitettu:D Juuno siis en oo mikään maailman paras kirjoittaja mut olen tuntenut yhden neitsyt miehen yli vuoden olen tapaillut sitä ja on musta tosi ihana,se on kova pussailee ja halii ja muutenkin niin niin kultainen.Eikä me olla ikinä riidelty. Ei tosin asuta saman katon alla:) Tosi rauhallinen et jos ois enempi temperamenttinen niin ois saanut jo munkaa raivarit...luulisin näin =D Joo ja no aika hidas etenemään suhteessa mutta se johtuu mustakin kun ollaan vielä tapailu vaiheessa mutta tiiän et se tykkää musta:) ÖÖh joo no mitäs täs sen enempää. kannattaa tutustuu. Kylä kauris ja neitsyt yhteen sopii ;)

      • kaurisnainen

        Kiitos viestistä! Tää oli ihana. Mulla on sama tilanne kyl, hitaasti mutta varmasti ja uskon siihen että hiljaa hyvä tulee :) Kyllä kummasti kasvaa kärsivällisyys tässä, mutta ehkä siitä tulee olemaan vielä hyötyä tulevaisuudessa, joten kaikki menee niinkuin pitää. Mut toi oli mukava tsemppi ja kannustus, kiitän vielä kerran ja mukavaa viikonloppua sulle!! :)


    • itsekin olen kauris

      hei. älä vain anna höynäyttää itseäsi.olen myös kauris ja liian hyvä uskoinen en näköjään opi varomaan vaikka olen monia kertoja pettynyt miehet on vannoneet kunnian ja omantunnon kautta mutta niiden kunnia lepää jalkojen välissä anteeksi vain.
      nyt styylaan ravun kanssa hän olisi muuten just eikä melkein. mutta kova rolli selän takana.mistä ominaisuudesta minä en pidä. katsellaan kuunnellaan...ikävää kun miehetkin on noin heikkoluontoisia.vahvuutta kaivataan

      • kauris-typy -87

        Kaveripiirissä on yks neitsyt-poika, josta oon jo pitkään ollu kiinnostunut. En vain ole uskaltanut tehdä mitään kun pelkään liiaksi sotkevani asiat.
        Parina alkoholintäytteisenä iltana tää poika on kuitenkin ottanut mut kainaloonsa ja vähän pussaillutkin. sitten perääntynyt ja aamulla oli kuin mitään ei olisi tapahtunut. Pelkääkö se vai ottaako se minut ihan vaan illan viihdykkeenä?
        Miten neitsyt-mies oikein isketään? Onkohan mulla mitään mahdollisuuksia... Kaikki horoskoopit kun tuntuvat suitsuttavan kauriin ja neitsyen suhdetta ja tää poika tuntuukin melkein liian hyvältä ollakseen totta (kiltti ja kultainen, toiset ihmiset huomioon ottava, samanlainen huumorintaju..).

        Auttakaa, ystävät rakkaat! :)


    • neitsytMSat

      Its ainakin osoitan kiintymykseni teoillani kuten tekemällä kotitöitä pyytämättä ja passaaminen naistani kohtaan on millä osoitan välityksestä. Heikkoja juttuja ainakin itsellä että otan nokkiini helposti ja jos riitaa tulee niin en puhu vaan olen yksikseni ja odotan että toinen osapuoli ottaa kontaktin. huonot puolet niitä on varmaan tuhansia mutta yksilöllistähän se on. huonot puolet: jos jokin on huonosti väitän että kaikki on ok, ja tuota alempaa lukemiani se että menee hermot helposti se on ihan täysin yksilöllistä, itsellä kun menee hermot niin olen vain tyly ja töykeä, suuttuneena pidän kantani niin kauan kunnes toisin todistetaan. Mutta jos riitelet neitsyt miehen kanssa niin varoitan , älä ikinä morkkaa häntä vanhojen juttujen takia tai hauku häntä henk.koht ongelmista , koska se kostautuu kun neitsyt on saanut tarpeekseen huutoa. ja neitsyt mies kyllä oppii ensimmäisellä tai toisella kerralla. mutta poikaystävänä erittäin ymmärtäväinen. ja kaikki neitsyet ei ole todellakaan mitenkään rauhallisia vaan tuntuu että kaikki kaverini jotka on syntynyt samana päivänä kuin minä 31.08 ovat erittäin vilkkaita ja ilopillereitä seurueissa. Joten anna vain neitsyelle aikaa niin ymmärrät häntä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      249
      2206
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      82
      1856
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      75
      1555
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      112
      1278
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      64
      1170
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1135
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1064
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1056
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      980
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      891
    Aihe