Minulla on

MAAILMAN PARAS KUMMI

Minulla on tosiaan maalman paras kummi, ainakin omasta mielestäni. Olen 30 vuotias ja minun kummini on ollut tukeni ja turvani koko elämäni.
Onhan minulla ollut ja on omat vanhempani ja he ovat olleet tietysti ne kasvattajat ja opastajat, mutta kummini on ollut se toinen aikuinen kenelle olen aina voinut ja voin edelleenkin puhua kaikki asiat joita en vanhemmille välttämättä halua kertoa ennkä edes parhaalle ystävälleni.
Kummini tietää minusta asioita joita kukaan muu ei tiedä, hän ei myöskään niitä kerro kenellekään, meillä on 100%luottamus ja ikinä hän ei ole sitä pettänyt.
Hänellä ei ole ikinä ollut varaa ostaa minulle hienoja kalliita lahjoja mutta niitä en ole edes lapsena häneltä kaivannut. Olen saanut häneltä läsnäoloa ja kuuntelevan korvan. Kohokohta oli aina lapsena kun hän soitti ja kertoi tulevansa yökylään viikonlopuksi. Voi sitä riemua ja odotusta, kun seisoin linja-autopysäkillä häntä odottamassa.
Näin itse ollessani "aikuinen" on hän siis edelleenkin minulle tärkeä ihminen ja mikä parasta hän on minun oman lapseni PARAS KAVERI, kuten lapseni 5-v sanoo. Voiko siis parempaa ja ihanempaa kummia olla olemassa????

Minusta tuli juuri pienen pojan kummitäti ja toivon, että voisin olla hänelle edes jollakin tapaa samanlainen läheinen aikuinen ystävä,kuten minun kummini on minulle ollut.
Raha ja hienot lahjat eivät ole mielestäni kummeuden pääasia. Pääasia on mielestäni läheisyys ja luottamus.

0

518

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On ikävä sua

Koko ajan
        Ikävä
        29
        2394
      2. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
        Ikävä
        370
        2012
      3. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
        Ikävä
        18
        1494
      4. Pelkään suunnattomasti

Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k
        Ikävä
        52
        902
      5. Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik

Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed
        Maailman menoa
        10
        871
      6. Mies, etko ole miettinyt

että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?
        Ikävä
        52
        783
      7. Olet ihan sairaan

Kylmä mua kohtaan.
        Ikävä
        54
        711
      8. Shellin omistajan vaihdos.

Uutta tuulta purjeisiin.Uuden yrittäjän toimesta .
        Kuhmo
        18
        710
      9. Mitä kuuluu

Elämänirakkaus, sielunkumppani, peilikuvani 😘
        Ikävä
        25
        689
      10. Olette kyllästyneet

Mutta hyvää huomenta kuitenkin. Mukava päivä tämäkin. 😊⚜️🦌🎄✨❤️
        Ikävä
        135