Siinä sohvalla maatessani
kuulin moottorisahan pärinää
puita kaadettiin nimittäin pihallani
jo aamuhämärässä
sitten pärähti puhelin
josta kuului nuoren äidin väsynyt ääni
onnitteli minua
tuoretta mummoa
oli nimittäin syntynyt poikalapsi
aamulla neljän aikaan tyttärelleni
ei tämä ihan tavallinen arkiaamu ollutkaan
illalla kun sellaisen kuvittelin tulevan
tämähän on isävainaani nimipäivä
Einon päivä
ja nyt tyttärenpoikani syntymäpäivä
liekkö hänestäkin Einon tekevät
joskus elämä yllättää mukavasti
nyt laitan kahvin tippumaan puunkaatajille
pitäähän sitä lapsenrotinakahvit juoda.
Iloinen uutinen
10
323
Vastaukset
- padme_amidala
..kiitos uutisista. Mukava kuulla tälläisestä onnellisesta tapahtumasta.
- valkeekuulas
Kiitos,oli ihan pakko kertoa tämä uutinen muillekkin.
- padme_amidala
valkeekuulas kirjoitti:
Kiitos,oli ihan pakko kertoa tämä uutinen muillekkin.
..saamme tänne palstalle vähien miesrunoilijoiden lisukkeeksi mestarirunoilijan *nauraa*. Varmaankin hyvät taitosi ovat periytyneet.
- valkeekuulas
padme_amidala kirjoitti:
..saamme tänne palstalle vähien miesrunoilijoiden lisukkeeksi mestarirunoilijan *nauraa*. Varmaankin hyvät taitosi ovat periytyneet.
ilmoitusasiahahan tämä vaan oli,mutta ainahan runonikkareitakin tarvitaan tässä maailmassa.
- lindalinda1
toivottaa toinen täällä.
Nyt Sinulla alkaakin virka joka on vaativa, mutta
niin ihanaa hoitaa.
* ojentaa virtuaalisen kukkakimpun *- valkeekuulas
Kiitos ja 3-vuotias veli-poika on heillä kotona odottamassa,että mummona olen ollutkin jo vähän aikaa.Mukavaahan tämä mummon elämä on.
- mies-v57
Väsyttää ja unettaa,
mutta ei vaan uni
tule silmään.
Uni maa jo odottaa,
mutta kiinnostavaa tuli,
kamera tuli killittämään.
Mitä nukku Matti nyt sanoo
pikkuinen kun unta pakoo.
Mukavaa olisi niin valvoa
ja suurta outoa maailmaa katsoa.
Suuria ihmsiä,nauravia hymyileviä.
Paljon silmiä, uteliaita, kysyviä.
Joos kuitenkin uni voittaa ja
vauvan pehmoiseen maahan vie.
Ehkä joku Helinää soitta ja
valkoinen enkeli turvaan vie.
http://www.youtube.com/watch?v=smLXIid2ZD4
Onneksi olkoon!!!
Voin vain kuvitella miten
hyvältä sinusta tuntuu ja
mielöelläni yhdyn iloosi,
onneesi.
Pian koittaa varmaan
ensitapaaminen ja sylitys.
Sellainen hetki ei unohdu
koskaan.
Onnea vielä toisenkin
kerran!- valkekuulas
Kiitos paljon ja se vauvavideo oli ihana:)
Aamu uus toi syntyny uutta elämää,
herkistää mielen lapsenlaps.
valkeekuulas
Onnittelut iloisen asian johdosta.
iltaas lämmin ajatus.Liisa- valkekuulas
Lämmin kiitokseni sinulle.On oikein mukavaa olla mummo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä571628- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1241248- 1401054
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten338849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64612