POIKAYSTÄVÄLLE LAHJA?

apua.

joulu lähellä, eikä minulla ole mitään ideaa mitä ostaisin tai tekisin kullalleni.. Lapaset on kudottu ja pehmolelut annettu sekä suklaat jo. Mitään pelejä, enkä leffoja tai musiikkia voi ostaa, hänellä on kaikki se jo koneella ja saa ne sitä kautta kyllä :/ Ei leffalippukaan käy, enkä mitään lahjakorttia tahtoisi antaa, sillä siinä näkee rahallisenarvon Esim. 20e lahjakortti h&m:lle. Ei harrastuksiinkaan liittyvää voi, sillä hän ei harrasta oikeen mitään, tietokone pelejä -.-, enkä voi niitäkään ostaa, sillä kuten sanoin, hänellä on jo kaikki mitä edes tahtoo. Ei hiirimattoakaan, sillä hänellä on kallis hieno ja hyvälaatuinen sellainen jo.. auttakaa? hän on ammattikoulussa ensimmäisellä luokalla. melkein 17vuotias.

5

2495

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • apua.

      kaulakoru hänellä on jo, josta ei luovu, rippiristi, eikä sen vierelle mikään sovi. Käsikorua mietin, mutta ne olivat niin kalliita, että tuskin (70-100euroa). Hänellä on ennen ollutkin, mutta aina hän on hukannut ne, joten... äh. Sormuksiakaan hän ei käytä.

    • mievaaa2222

      Tee parilapanen yksittäiset lapaset, jotka sopivat aiemmin annettuihin lapasiin.

      Sitten lisäksi teet jotain jätkän herkkuja(esim. muffinsseja tms).

    • nihil87

      Mun mielestä loistava lahjaideo on kalenteri. Eli Tiimarista voi ostaa valmiita seinäkalenteri malleja joihin voi piirtää ja liimailla kuvia. Voit vaikka laittaa siihen teidän yhteisiä kuvia, muistoja, päivämääriä ym kivaa. se on ainakin persoonallinen ja kestää koko vuoden :)

      Tai osta vaalea tyynyliina ja musta kangastussi ja tee oma persoonallinen tyynyliina :) Sama toimii t-paitaan.

      Toivottavasti oli vähän apua.

    • dgdsg

      Mä annan miehelleni joululahjaksi kirjan jota ainaa jaksaa kirjastosta kysyä, mutta ei on aina varattu. Kipasen ostamassa kannen väliin vielä pari lahjakorttia hierontaan. Aina jaksaa vinkua mua hieromaan, muttei aina jaksas :). Kai jotai mässyä siihen päälle vielä.

      Toivottavasti jotai keksit. Kandee miettiä mitä se on joskus kaipaillut tai pyytäny sulta tms..

    • hmmmmmph

      Minulla mies on ferrari fani, viime jouluna ostin pyyheen missä ferrarin kuva ja tänä jouluna tuolla pukin pussissa odottaa ferrari partavesi jossa pipo mukana. (Olen ostanut myös muuta kuin pelkkää ferrari tavaraa)

      Osta jotakin partavettä? Tai lahjakortti hierojalle tai parturiin. Välttämättömiä molemmat.


      Meillä on myös niin, että mieheni omistaa kaikkea ja uutta tavaraa paljon. Minulla taas ei ole sellaisia summia varaa laittaa joululahjoihin, mutta mieheni on viimeiset neljä joulua ollut todella onneissaan lahjoista joita saanut.

      Muista, ajatus on kaikkein tärkein :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5378
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2406
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1927
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      47
      1638
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1581
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1378
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      8
      1253
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1219
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe