POIKAYSTÄVÄLLE LAHJA?

apua.

joulu lähellä, eikä minulla ole mitään ideaa mitä ostaisin tai tekisin kullalleni.. Lapaset on kudottu ja pehmolelut annettu sekä suklaat jo. Mitään pelejä, enkä leffoja tai musiikkia voi ostaa, hänellä on kaikki se jo koneella ja saa ne sitä kautta kyllä :/ Ei leffalippukaan käy, enkä mitään lahjakorttia tahtoisi antaa, sillä siinä näkee rahallisenarvon Esim. 20e lahjakortti h&m:lle. Ei harrastuksiinkaan liittyvää voi, sillä hän ei harrasta oikeen mitään, tietokone pelejä -.-, enkä voi niitäkään ostaa, sillä kuten sanoin, hänellä on jo kaikki mitä edes tahtoo. Ei hiirimattoakaan, sillä hänellä on kallis hieno ja hyvälaatuinen sellainen jo.. auttakaa? hän on ammattikoulussa ensimmäisellä luokalla. melkein 17vuotias.

5

2559

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • apua.

kaulakoru hänellä on jo, josta ei luovu, rippiristi, eikä sen vierelle mikään sovi. Käsikorua mietin, mutta ne olivat niin kalliita, että tuskin (70-100euroa). Hänellä on ennen ollutkin, mutta aina hän on hukannut ne, joten... äh. Sormuksiakaan hän ei käytä.

• mievaaa2222

Tee parilapanen yksittäiset lapaset, jotka sopivat aiemmin annettuihin lapasiin.

Sitten lisäksi teet jotain jätkän herkkuja(esim. muffinsseja tms).

• nihil87

Mun mielestä loistava lahjaideo on kalenteri. Eli Tiimarista voi ostaa valmiita seinäkalenteri malleja joihin voi piirtää ja liimailla kuvia. Voit vaikka laittaa siihen teidän yhteisiä kuvia, muistoja, päivämääriä ym kivaa. se on ainakin persoonallinen ja kestää koko vuoden :)

Tai osta vaalea tyynyliina ja musta kangastussi ja tee oma persoonallinen tyynyliina :) Sama toimii t-paitaan.

Toivottavasti oli vähän apua.

• dgdsg

Mä annan miehelleni joululahjaksi kirjan jota ainaa jaksaa kirjastosta kysyä, mutta ei on aina varattu. Kipasen ostamassa kannen väliin vielä pari lahjakorttia hierontaan. Aina jaksaa vinkua mua hieromaan, muttei aina jaksas :). Kai jotai mässyä siihen päälle vielä.

Toivottavasti jotai keksit. Kandee miettiä mitä se on joskus kaipaillut tai pyytäny sulta tms..

• hmmmmmph

Minulla mies on ferrari fani, viime jouluna ostin pyyheen missä ferrarin kuva ja tänä jouluna tuolla pukin pussissa odottaa ferrari partavesi jossa pipo mukana. (Olen ostanut myös muuta kuin pelkkää ferrari tavaraa)

Osta jotakin partavettä? Tai lahjakortti hierojalle tai parturiin. Välttämättömiä molemmat.

Meillä on myös niin, että mieheni omistaa kaikkea ja uutta tavaraa paljon. Minulla taas ei ole sellaisia summia varaa laittaa joululahjoihin, mutta mieheni on viimeiset neljä joulua ollut todella onneissaan lahjoista joita saanut.

Muista, ajatus on kaikkein tärkein :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      58
      3713
    2. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      72
      3085
    3. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      53
      2281
    4. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      14
      1510
    5. Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä

Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m
      Ikävä
      65
      1289
    6. Mikä tekee naisesta

Seksikkään ja viehättävän? Entä miehestä?
      Ikävä
      86
      1146
    7. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      1
      981
    8. Varusmiehen kuolema

Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä
      Kajaani
      23
      981
    9. Huippu, kaupunki ostaa hotellin

Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä
      Ähtäri
      55
      955
    10. Mitä ajattelet rakkaastasi tällähetkellä?

Itse haluaisin jo hänen viereen..
      Ikävä
      47
      942
    Aihe