Mutter kaikkien aikojen 10. paras

rocklevy

http://www.radiorock.fi/albumiaanestys/

Laittaako Sehnsucht vielä paremmaksi?

12

637

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanha-hippi

Just! Tämä kertookin paljon kyseisestä listasta. Onhan tää naurettavaa että esim. yksi historian kaikkien aikojen rock-albumeista AC/DC:n Highway to hell jäi taakse.. huh..

• näihin aikoihin ollaan eletty

Turha ottaa tätä listaa vakavasti sillä huomasin heti alkuun ettei lista ole totuuden mukainen. Highway to hell tosiaan on yks parhaista albumeista ikinä.

• lista
        näihin aikoihin ollaan eletty kirjoitti:

Turha ottaa tätä listaa vakavasti sillä huomasin heti alkuun ettei lista ole totuuden mukainen. Highway to hell tosiaan on yks parhaista albumeista ikinä.

Rammstein on ihan ansaitulla sijalla. Kolme viimeisintä albumia Suomen listan kärjessä. Yli 12 miljoonaa myytyä levyä. Kyllä tietysti Highway To Hell olisi voinut olla ylempänä, mutta Rammstein on kyllä paikkansa ansainnut. Kun katsoo minkälaista muuta sontaa listalla on niin Mutter vie ihan suvereenisti, ylempänäkin olisi voinut olla.

• ...

Turha itkee, suomalaiset on sen tonne äänestäny ja siel se on. Ainaha nää on mielipideasioita kuitenki ja koskaa ei voi olla tyytyväine tuloksii. Aina on joku, joka rupee valittaa, et miks tää ja tää on täl sijal ja toi toine levy toisel sijal.

• roudari
        ... kirjoitti:

Turha itkee, suomalaiset on sen tonne äänestäny ja siel se on. Ainaha nää on mielipideasioita kuitenki ja koskaa ei voi olla tyytyväine tuloksii. Aina on joku, joka rupee valittaa, et miks tää ja tää on täl sijal ja toi toine levy toisel sijal.

Vai ansaitsee "mutteri" oikeasti KAIKKIEN AIKOJEN ROCKALBUMI listalla 10. sijan? Eli kautta aikojen maailmassa on julkaistu ainoastaan 9 parempaa albumia? Ja vitut!

• to hell
        näihin aikoihin ollaan eletty kirjoitti:

AC/DC:llä on useita parempia albumeja kuin Highway to Hell.
        1.Power Age
        2.T.N.T.
        3.High Voltage
        4.Dirty Deeds Done Dirt Cheap

Yksikään niistä ei kolahda 2000-luvulla niin kuin Rammsteinin Mutter.

Koitin soittaa autossani Motorheadia niin kovaa kuin 12" bassosta ym. laitteista lähti. Kyllä jytisi.

Sitten koitin Rammsteinia suunnilleen samalla volumella. Koko auto resonoi. Rammstein tulee niin laajalla ääniskaalalla päin näköö, että 80-luvun kovaäänisin yhtye, Motorhead jäi kirkkaasti ohuen tuntuiseksi.

• ins_verderben
        roudari kirjoitti:

Vai ansaitsee "mutteri" oikeasti KAIKKIEN AIKOJEN ROCKALBUMI listalla 10. sijan? Eli kautta aikojen maailmassa on julkaistu ainoastaan 9 parempaa albumia? Ja vitut!

Ei voi kiistellä. Esim ite sanoisin että kaikki R levyt on parempia ku ykskään toinen levy koko maailmassa, ihan vaan sen takia että se on mun musamakua. Maku- ja mielipidekysymyksissä ei ole ikinä kaikkia tyydyttävää ratkaisua, joten jos ei tyydytä niin voi voi. Ja se on vaan yks lista. Hae joku toinen lista, jossa sun mielestäs paremmat albumit on ylempänä.

• rokkihai
        ins_verderben kirjoitti:

Ei voi kiistellä. Esim ite sanoisin että kaikki R levyt on parempia ku ykskään toinen levy koko maailmassa, ihan vaan sen takia että se on mun musamakua. Maku- ja mielipidekysymyksissä ei ole ikinä kaikkia tyydyttävää ratkaisua, joten jos ei tyydytä niin voi voi. Ja se on vaan yks lista. Hae joku toinen lista, jossa sun mielestäs paremmat albumit on ylempänä.

Vitun urpo! Olipa omaa lmpimusa/bändi mikä tahansa, täytyy sen verran olla avarakatseisuutta ja suoraa selkää myöntää että yksikään Ramsteinin levy ei oikeasti kuuluisi olla kaikkien aikojen rock albumeiden listalla top 10:ssä!

• muualle
        rokkihai kirjoitti:

Vitun urpo! Olipa omaa lmpimusa/bändi mikä tahansa, täytyy sen verran olla avarakatseisuutta ja suoraa selkää myöntää että yksikään Ramsteinin levy ei oikeasti kuuluisi olla kaikkien aikojen rock albumeiden listalla top 10:ssä!

pälli itkemään. Rammstein on sijalla 10. ja sielä pysyy vaikka kuinka mussuttaisit.

• ...
        rokkihai kirjoitti:

Kaikki ne suomalaiset, jotka sen levyn on sinne äänestäny, on sit varmaa tietämättömii kusipäitä sun mielestäs. Kaikkii ei voi miellyttää koskaa, se on vaa totuus.

• ins_verderben
        ... kirjoitti:

Kaikki ne suomalaiset, jotka sen levyn on sinne äänestäny, on sit varmaa tietämättömii kusipäitä sun mielestäs. Kaikkii ei voi miellyttää koskaa, se on vaa totuus.

otsikko

• Huhahhhei

joku Radio Rockin vakavasti? Uskomatonta. Sama kuin kuuntelisi Radio Novaa. Puhkisoittamista ja mainoksia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6010
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4107
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2064
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1817
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe