joo eli oon isompaa pyörää hommaamassa tilalle (tällä hetkellä on exc 250) kiikarissa on 525 exc
eli kannattaako ostaa 130 tuntia ajettu -06 hyvin pidetty 525 racing?? kokemuksia....kiitos jo etukäteen..
Kannattaako ostaa???
7
1845
Vastaukset
- kotkanliito
noilla sinun rimppakinttu käsilläsi tollasta vehettä pijellä!vaihda pienempään!pösilö!
- isompi tilalle
joo tuommosia ääliö kakaroiden tekstejä ei sitten kaivata..
- mopo myyjä
meillä olisi sinulle oiva peli
- mopo myyjän vihollinen
haitappa vittu, senkin vakiohäirikkö runkkari nörtti
- racing baik
älä reppana tollasta osta...lasket sen karkuun ja satutat ihtes pahasti.lopeta koko harrastus ja ala kutomaaan.se sopii tollaselle nätille pojalle paljon paremmin;)
- Ensioman
Kirjaudu jonnekin offroadproohon tai vastaavaan,ei täällä ole kuin kusipäitä kakaroita.
- Roopelc4
Omistin ennen tuollausen 525 racing kotarin enkä aivan vakuuttunut.
utta jos kiinnostaa taepeettomana myytävä KTM LC4 Super comp 625cc,ajettu alle 90000km ja täysin
priima.Niin tule hakemaan hinta 2200e,millä ei saa edes uusia renkaita. [email protected].
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191632
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991468Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36874Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29839Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?37770Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50756Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56708Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37700Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s42699Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37663