Hei!Perheemme on muuttamassa Mellunkylää. Haluaisinkin tietää mitä päiväkotia sieltä lapsillemme suosittelisit. Vaikea päättää, mihin kannattaisi yrittää, kun en tiedä niistä mitään. Joten kokemuksia kiitos!
Mellunmäen päiväkodit?
6
4060
Vastaukset
- - - -
Itse asun Mellunmäki alueella ja suosittelen Metroaseman vieressä olevaa Laakavuoren päiväkotia.
- tarhaan...
Joo, metriksen viereinen tarha se on paras Mellunmäes.
Vaik sijainti ei välttämätä lapsen kannalta kovin ihanteellinen olekaan autoineen ja metroineen, mutta vanhempienn varmaan on, kun siitähän pääse kätevästi julkisilla kulkuneuvoilla etiä päin jne.
Mutta valinta kannattaa tehdä itse, ensivaikutelman jälkeen, kun olette käyneet tutustumassa!
- Mari
Minulla on kahdesta alueen päiväkodista kokemusta, Laakavuoresta ja Tunturista. Noista kahdesta pystyn Tunturia suosittelemaan varauksetta. Henkilökunta molemmissa oli hyvää, joka päiväkodissa tietenkin on joku kenen kanssa kemiat ei kohtaa, mutta lapseni ovat molemmissa viihtyneet hyvin. Laakavuoren heikkous on siinä, että päiväkoti on samassa rakennuksessa koulun ja nuorisotalon kanssa ja sisätiloissa pääsee kulkemaan talon päästä toiseen. Nuorin lapseni Laakavuoressa ollessaan pääsi karkailemaan. Kerran oli löytynyt koulun puolelta ja kerran koulun pihalta. Jotainhan se tietenkin kertoo silloisesta henkilökunnastakin....
Mutta käy ihmeessä tutustumassa alueen kaikkiin päiväkoteihin, se kai on ihan sallittua? Sen perusteella voit sitten valita sinulle sopivimman vaihtoehdon. - ei kokemusta
tuttavani lapsi on hoidossa tunturissa ja hän ainakin kehuu paikkaa. Henkilökunta on ammattitaitoista ja sydämellään työtä tekevää ja lapsi viihtyy ryhmässä. Itselläni ei kuitenkaan lapsia ole, joten en osaa sanoa omasta kokemuksesta.
- 13vee
Itse olin tunturin päiväkodissa ja on ihan maailman paras päiväkoti!
- Kiinnostaa_kuulla
Miten perheenne muuttaa Mellunkylää? Rakennetaan lisää vai puretaan vanhoja? Vai ulkoilualueisiinko kenties panostatte? Kerro ihmeessä perheenne suunnitelmista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4235568Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1891928Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3671864- 1221088
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51014- 27928
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60834- 72801
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55723- 37714