Pelasin eilen yhden sittarin. Heti ensimmäisessä jaossa käteen napsahti KK. Kaveri edeltä korottaa reilusti luokkaa 8xBB ja toinen maksaa. Korotin itse vielä tuollaiset 10xBB. Pöydän toiselta puolelta tulee all in, samoin nuo kaksi maksanutta.
Potissa sen verran paljon rahaa ja laput kädessä toisiksiparhaat, mitä saada voi. Eipä siinä mitään, maksua pukkaa.
Vihut näyttivät:
- AK (ok)
- 99 (täh? - tämä kaveri työnsi suoraan kaikki merkkinsä keskelle)
- A7 (täh?)
Olin siis reilussa 50% johdossa. Kaiken kaikkiaan, tuon voittamalla olisin ollut aika hyvin kiinni koko sittarin voitossa.
Floppi tyyliin J6A. Tärkeää siis tuo A. Eikä näkynyt sitä viimeistä kurkoa auttamaan omaa kättä, joten se sittari loppui ekaan kierrokseen.
Kusetettiinkohan minua? Aika erikoiselta tuntuu, että heti ensimmäiseen käteen osuu neljä kättä joilla voi mennä all-in!
No, ei kusetettu.
Ensimmäiseen käteen osui kaksi hyvää kättä ja kaksi fisua. Olisin toki hävinnyt käden, vaikka fisut olisivatkin jättäneet maksamatta.
Joskus noita sattuu. Ei mahda mitään. :)
Enemmän kuin tuo, tuli takkiin kun menin kokeilemaan omppuhilloa. Meno oli hurjaa... :)
Kävin vilkaisemassa myös 7 card studia. Pienen räpyttelyn jälkeen pelistä alkoi saada jossain määrin kiinni, mutta vaikutti jotenkin tylsältä...
Tulinko huijatuksi
6
559
Vastaukset
- kokonaan..
saatanan kala. fifififififfififififiiiiiiisuuuu!!!
- The Rat
Olenko fisu kun pistän KK:lla kaiken keskelle? Vai siksi että päästin neljä vihua mukaan?
Olisin tietysti voinut pistää suoraan allit, mutta eipäp se olisi tilannetta mihinkään muuttanut. En ainakaan usko... :) - koskaan panna
The Rat kirjoitti:
Olenko fisu kun pistän KK:lla kaiken keskelle? Vai siksi että päästin neljä vihua mukaan?
Olisin tietysti voinut pistää suoraan allit, mutta eipäp se olisi tilannetta mihinkään muuttanut. En ainakaan usko... :)all inejä vitun spede. harvoin saat silla lailla maksimoituu voitot jos hanska pitää. näino.
- The Rat
koskaan panna kirjoitti:
all inejä vitun spede. harvoin saat silla lailla maksimoituu voitot jos hanska pitää. näino.
Totta kai korotukseen voidaan laittaa allit, jos tilanne on se, että saadaan joku todennäköisesti maksamaan.
Vai oletko sitä mieltä, että vain AA:lla pistään? Minä pistän kymmenen hengen pöydässä vielä QQ:llakin jos saan laitettua (AK:lla en mieluusti). - ei varsinkaan
The Rat kirjoitti:
Totta kai korotukseen voidaan laittaa allit, jos tilanne on se, että saadaan joku todennäköisesti maksamaan.
Vai oletko sitä mieltä, että vain AA:lla pistään? Minä pistän kymmenen hengen pöydässä vielä QQ:llakin jos saan laitettua (AK:lla en mieluusti).panna. hönö.. ei susta pokerin pelaajaa tule koskaan. mee vetää kenoo ni sul on parempi mahis voittaa ahahahahaahahaa lololololol.
- kenossa fisuilla
ei varsinkaan kirjoitti:
panna. hönö.. ei susta pokerin pelaajaa tule koskaan. mee vetää kenoo ni sul on parempi mahis voittaa ahahahahaahahaa lololololol.
on jopa mahdollisuus voittaa, pokerissa ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu5622891Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu892552Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211621Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771552Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101480- 691404
Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔431397- 271308
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut3121303Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun901183