Tulinko huijatuksi

The Rat

Pelasin eilen yhden sittarin. Heti ensimmäisessä jaossa käteen napsahti KK. Kaveri edeltä korottaa reilusti luokkaa 8xBB ja toinen maksaa. Korotin itse vielä tuollaiset 10xBB. Pöydän toiselta puolelta tulee all in, samoin nuo kaksi maksanutta.

Potissa sen verran paljon rahaa ja laput kädessä toisiksiparhaat, mitä saada voi. Eipä siinä mitään, maksua pukkaa.

Vihut näyttivät:
- AK (ok)
- 99 (täh? - tämä kaveri työnsi suoraan kaikki merkkinsä keskelle)
- A7 (täh?)

Olin siis reilussa 50% johdossa. Kaiken kaikkiaan, tuon voittamalla olisin ollut aika hyvin kiinni koko sittarin voitossa.

Floppi tyyliin J6A. Tärkeää siis tuo A. Eikä näkynyt sitä viimeistä kurkoa auttamaan omaa kättä, joten se sittari loppui ekaan kierrokseen.

Kusetettiinkohan minua? Aika erikoiselta tuntuu, että heti ensimmäiseen käteen osuu neljä kättä joilla voi mennä all-in!

No, ei kusetettu.
Ensimmäiseen käteen osui kaksi hyvää kättä ja kaksi fisua. Olisin toki hävinnyt käden, vaikka fisut olisivatkin jättäneet maksamatta.

Joskus noita sattuu. Ei mahda mitään. :)

Enemmän kuin tuo, tuli takkiin kun menin kokeilemaan omppuhilloa. Meno oli hurjaa... :)

Kävin vilkaisemassa myös 7 card studia. Pienen räpyttelyn jälkeen pelistä alkoi saada jossain määrin kiinni, mutta vaikutti jotenkin tylsältä...

6

524

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokonaan..

      saatanan kala. fifififififfififififiiiiiiisuuuu!!!

      • The Rat

        Olenko fisu kun pistän KK:lla kaiken keskelle? Vai siksi että päästin neljä vihua mukaan?

        Olisin tietysti voinut pistää suoraan allit, mutta eipäp se olisi tilannetta mihinkään muuttanut. En ainakaan usko... :)


      • koskaan panna
        The Rat kirjoitti:

        Olenko fisu kun pistän KK:lla kaiken keskelle? Vai siksi että päästin neljä vihua mukaan?

        Olisin tietysti voinut pistää suoraan allit, mutta eipäp se olisi tilannetta mihinkään muuttanut. En ainakaan usko... :)

        all inejä vitun spede. harvoin saat silla lailla maksimoituu voitot jos hanska pitää. näino.


      • The Rat
        koskaan panna kirjoitti:

        all inejä vitun spede. harvoin saat silla lailla maksimoituu voitot jos hanska pitää. näino.

        Totta kai korotukseen voidaan laittaa allit, jos tilanne on se, että saadaan joku todennäköisesti maksamaan.

        Vai oletko sitä mieltä, että vain AA:lla pistään? Minä pistän kymmenen hengen pöydässä vielä QQ:llakin jos saan laitettua (AK:lla en mieluusti).


      • ei varsinkaan
        The Rat kirjoitti:

        Totta kai korotukseen voidaan laittaa allit, jos tilanne on se, että saadaan joku todennäköisesti maksamaan.

        Vai oletko sitä mieltä, että vain AA:lla pistään? Minä pistän kymmenen hengen pöydässä vielä QQ:llakin jos saan laitettua (AK:lla en mieluusti).

        panna. hönö.. ei susta pokerin pelaajaa tule koskaan. mee vetää kenoo ni sul on parempi mahis voittaa ahahahahaahahaa lololololol.


      • kenossa fisuilla
        ei varsinkaan kirjoitti:

        panna. hönö.. ei susta pokerin pelaajaa tule koskaan. mee vetää kenoo ni sul on parempi mahis voittaa ahahahahaahahaa lololololol.

        on jopa mahdollisuus voittaa, pokerissa ei.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe