Tulinko huijatuksi

The Rat

Pelasin eilen yhden sittarin. Heti ensimmäisessä jaossa käteen napsahti KK. Kaveri edeltä korottaa reilusti luokkaa 8xBB ja toinen maksaa. Korotin itse vielä tuollaiset 10xBB. Pöydän toiselta puolelta tulee all in, samoin nuo kaksi maksanutta.

Potissa sen verran paljon rahaa ja laput kädessä toisiksiparhaat, mitä saada voi. Eipä siinä mitään, maksua pukkaa.

Vihut näyttivät:
- AK (ok)
- 99 (täh? - tämä kaveri työnsi suoraan kaikki merkkinsä keskelle)
- A7 (täh?)

Olin siis reilussa 50% johdossa. Kaiken kaikkiaan, tuon voittamalla olisin ollut aika hyvin kiinni koko sittarin voitossa.

Floppi tyyliin J6A. Tärkeää siis tuo A. Eikä näkynyt sitä viimeistä kurkoa auttamaan omaa kättä, joten se sittari loppui ekaan kierrokseen.

Kusetettiinkohan minua? Aika erikoiselta tuntuu, että heti ensimmäiseen käteen osuu neljä kättä joilla voi mennä all-in!

No, ei kusetettu.
Ensimmäiseen käteen osui kaksi hyvää kättä ja kaksi fisua. Olisin toki hävinnyt käden, vaikka fisut olisivatkin jättäneet maksamatta.

Joskus noita sattuu. Ei mahda mitään. :)

Enemmän kuin tuo, tuli takkiin kun menin kokeilemaan omppuhilloa. Meno oli hurjaa... :)

Kävin vilkaisemassa myös 7 card studia. Pienen räpyttelyn jälkeen pelistä alkoi saada jossain määrin kiinni, mutta vaikutti jotenkin tylsältä...

6

559

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokonaan..

saatanan kala. fifififififfififififiiiiiiisuuuu!!!

• The Rat

Olenko fisu kun pistän KK:lla kaiken keskelle? Vai siksi että päästin neljä vihua mukaan?

Olisin tietysti voinut pistää suoraan allit, mutta eipäp se olisi tilannetta mihinkään muuttanut. En ainakaan usko... :)

• koskaan panna
        The Rat kirjoitti:

Olenko fisu kun pistän KK:lla kaiken keskelle? Vai siksi että päästin neljä vihua mukaan?

Olisin tietysti voinut pistää suoraan allit, mutta eipäp se olisi tilannetta mihinkään muuttanut. En ainakaan usko... :)

all inejä vitun spede. harvoin saat silla lailla maksimoituu voitot jos hanska pitää. näino.

• The Rat
        koskaan panna kirjoitti:

all inejä vitun spede. harvoin saat silla lailla maksimoituu voitot jos hanska pitää. näino.

Totta kai korotukseen voidaan laittaa allit, jos tilanne on se, että saadaan joku todennäköisesti maksamaan.

Vai oletko sitä mieltä, että vain AA:lla pistään? Minä pistän kymmenen hengen pöydässä vielä QQ:llakin jos saan laitettua (AK:lla en mieluusti).

• ei varsinkaan
        The Rat kirjoitti:

Totta kai korotukseen voidaan laittaa allit, jos tilanne on se, että saadaan joku todennäköisesti maksamaan.

Vai oletko sitä mieltä, että vain AA:lla pistään? Minä pistän kymmenen hengen pöydässä vielä QQ:llakin jos saan laitettua (AK:lla en mieluusti).

panna. hönö.. ei susta pokerin pelaajaa tule koskaan. mee vetää kenoo ni sul on parempi mahis voittaa ahahahahaahahaa lololololol.

• kenossa fisuilla
        ei varsinkaan kirjoitti:

panna. hönö.. ei susta pokerin pelaajaa tule koskaan. mee vetää kenoo ni sul on parempi mahis voittaa ahahahahaahahaa lololololol.

on jopa mahdollisuus voittaa, pokerissa ei.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      562
      2891
    2. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      89
      2552
    3. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      21
      1621
    4. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      77
      1552
    5. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1480
    6. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      69
      1404
    7. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      43
      1397
    8. Kurkkiiko myyrä jo

Milloin tulee kolostaan?
      Ikävä
      27
      1308
    9. Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan

Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut
      Maailman menoa
      312
      1303
    10. Haluatko tietää totuuden?

Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun
      Ikävä
      90
      1183
    Aihe