ystävät hämärän jälkeen

artemis

Heippa kaikki kirjojen suur- ja pienkuluttajatkin.
Tässä teille vinkki kirjasta, joka todella kannattaa lukea.John Ajvide Lindqvist: ystävät hämärän jälkeen. Koulukiusatun pojan tarina. mielikuvitus tekee työtään ja poika ajattelee, että hänen uusi ystävä ei olekaan ihminen vaan..
Kirja piti otteessaan koko ajan ja se on hyvin monikerroksinen tarina. Saman kirjan kirjoittajan kirjasta tulee tänä syksynä elokuva. Ei tästä ko. kirjasta. Jos et törmää kirjaan marketissa/kirjakaupassa, kysy gummeruksen nettisivuilta. Tämä on tämän syksyn hitti.

10

625

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • josima

Kiitos vinkistä, täytyyypä kysellä kirjastosta. Voisitko kertoa lisää..

• tonttu

Hei, annoitpa oivan vinkin, katselin kirjakaupasta ja ystäväni saa joululahjaksi. Mielenkiintoinen.

• tuittulima

Kävin tutustumassa vinkistäsi gummerruksen sivuilla. Varmaan mielenkiintoinen kirja, mutta ei ehkä sovi kuuskymppiselle äidilleni, vaikka hän tykkääkin kaikenlaisesta jännityslukemisesta.Voisitko vastata mitä ajattelet, sopiiko.

• artemis

Itse ole kuuskyt vee, ja minä pidin kirjasta todella paljon.Luulen, että jos äitisi pitää jännityksestä, tämä on sitä.

• elina
        artemis kirjoitti:

Itse ole kuuskyt vee, ja minä pidin kirjasta todella paljon.Luulen, että jos äitisi pitää jännityksestä, tämä on sitä.

no nyt tuli tutustuttua kirjaan paremmin ja ajattelin ostaa

• jippu11

artemis suositteli tätä kirjaa ja kävin selailemassa sitä kirjakaupassa. aion ostaa itselleni joululahjaksi

• elina

kovasti on tästä puhuttu täällä. vinkistäsi kävin kirjan katsastamassa kirjakaupassa. kovin oli laitettu teksti siihen tyyliin, että tää on aivan uutta.ehkä pohjoismaissa kirjoitettuna.

• laiska lukija

Ystävät hämärän jäkeen kirjasta kerroit. kirjakaupassa en oiken löytänyt mitään, kunnes kyseinen kirja sattui käteen ja muistin lukeneeni viestisi. Kiitos

• annuliina1

en ymmärrä mikä kirjassa viehättää, koulukiusattu ja vampyyri. ei tänä muutenkin outona aikana. selailin kirjaa mutta en missään tapauksessa ostaisi.

• tiia234

Kiitos vinkistä, etsin juuri tälläistä kirjaa, ja olen ihastunut ruotsalaisiin kirjailijoihin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      163
      7322
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4218
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      3728
    4. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      147
      3210
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      2966
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      49
      2559
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2356
    8. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      273
      2049
    9. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      55
      2005
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      1906
    Aihe