ystävät hämärän jälkeen

artemis

Heippa kaikki kirjojen suur- ja pienkuluttajatkin.
Tässä teille vinkki kirjasta, joka todella kannattaa lukea.John Ajvide Lindqvist: ystävät hämärän jälkeen. Koulukiusatun pojan tarina. mielikuvitus tekee työtään ja poika ajattelee, että hänen uusi ystävä ei olekaan ihminen vaan..
Kirja piti otteessaan koko ajan ja se on hyvin monikerroksinen tarina. Saman kirjan kirjoittajan kirjasta tulee tänä syksynä elokuva. Ei tästä ko. kirjasta. Jos et törmää kirjaan marketissa/kirjakaupassa, kysy gummeruksen nettisivuilta. Tämä on tämän syksyn hitti.

10

606

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • josima

      Kiitos vinkistä, täytyyypä kysellä kirjastosta. Voisitko kertoa lisää..

    • tonttu

      Hei, annoitpa oivan vinkin, katselin kirjakaupasta ja ystäväni saa joululahjaksi. Mielenkiintoinen.

    • tuittulima

      Kävin tutustumassa vinkistäsi gummerruksen sivuilla. Varmaan mielenkiintoinen kirja, mutta ei ehkä sovi kuuskymppiselle äidilleni, vaikka hän tykkääkin kaikenlaisesta jännityslukemisesta.Voisitko vastata mitä ajattelet, sopiiko.

      • artemis

        Itse ole kuuskyt vee, ja minä pidin kirjasta todella paljon.Luulen, että jos äitisi pitää jännityksestä, tämä on sitä.


      • elina
        artemis kirjoitti:

        Itse ole kuuskyt vee, ja minä pidin kirjasta todella paljon.Luulen, että jos äitisi pitää jännityksestä, tämä on sitä.

        no nyt tuli tutustuttua kirjaan paremmin ja ajattelin ostaa


    • jippu11

      artemis suositteli tätä kirjaa ja kävin selailemassa sitä kirjakaupassa. aion ostaa itselleni joululahjaksi

    • elina

      kovasti on tästä puhuttu täällä. vinkistäsi kävin kirjan katsastamassa kirjakaupassa. kovin oli laitettu teksti siihen tyyliin, että tää on aivan uutta.ehkä pohjoismaissa kirjoitettuna.

    • laiska lukija

      Ystävät hämärän jäkeen kirjasta kerroit. kirjakaupassa en oiken löytänyt mitään, kunnes kyseinen kirja sattui käteen ja muistin lukeneeni viestisi. Kiitos

    • annuliina1

      en ymmärrä mikä kirjassa viehättää, koulukiusattu ja vampyyri. ei tänä muutenkin outona aikana. selailin kirjaa mutta en missään tapauksessa ostaisi.

    • tiia234

      Kiitos vinkistä, etsin juuri tälläistä kirjaa, ja olen ihastunut ruotsalaisiin kirjailijoihin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1645
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      100
      1203
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      995
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      871
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      813
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      784
    8. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      773
    9. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      773
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      52
      772
    Aihe