Miksi helpporaha

ei kelpaa?

Jengi tuntuu olevan tosi nihkeinä näihin affi tarjouksiin, mutta miksi? Itse koitan toki rekrytä pelaajia, mutta sitä kautta saan boonusrahaa jaettavaksi jouluna jne... Tuntuu että silti porukka rekisteröityy mielummin ilman mitään koodia, vaikka käytännössä menettävät silloin rahaa... en ihan tajua, mutta minkäs teen =)

9

626

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastaus sinulle

      Affi-tarjoukset ovat järjestäen huonompia kuin saittien omat bonukset. Googlella löytää parempia tarjouksia - siinä syy miksi affilinkkien kautta ei kannata rekisteröityä.

      • kärryillä

        kaikki itsenikin promoamat saitit antavat normaalit boonukset rekisteröityjille. päälle tulee sitten se mitä affilta saa.


      • vaan on
        kärryillä kirjoitti:

        kaikki itsenikin promoamat saitit antavat normaalit boonukset rekisteröityjille. päälle tulee sitten se mitä affilta saa.

        niin vainoharhasii et heti ku näkee jonku affilinkin ni paskat pärähtää lahkeesee.
        ainakin niissä paikaikoissa missä itselläni joskus oli affitili, niin asiakas sai paremman tarjouksen kun rekisteröityi linkistäni. et sillai keijot.

        homot vittu luulee vielä et ne menettää siinä jotain affikumpanille jos liittyy hänen linkistään lol ei vittu mua on naurattanu noi jutut.

        lopetin affihommat vuosi sitten kun rahaa tulee pokeriammattilaisena nyt jo niin hyvin.


      • ammattilainen ole
        vaan on kirjoitti:

        niin vainoharhasii et heti ku näkee jonku affilinkin ni paskat pärähtää lahkeesee.
        ainakin niissä paikaikoissa missä itselläni joskus oli affitili, niin asiakas sai paremman tarjouksen kun rekisteröityi linkistäni. et sillai keijot.

        homot vittu luulee vielä et ne menettää siinä jotain affikumpanille jos liittyy hänen linkistään lol ei vittu mua on naurattanu noi jutut.

        lopetin affihommat vuosi sitten kun rahaa tulee pokeriammattilaisena nyt jo niin hyvin.

        kukaan ei oo..

        suomalaisista elää pokerilla vain harva.. sinä et kuulu siihen joukkoon,

        nyt puhutaan yli 100K kuukausituotoista, eikä sinun noin 100 euron voitoista..


      • vittu jos
        ammattilainen ole kirjoitti:

        kukaan ei oo..

        suomalaisista elää pokerilla vain harva.. sinä et kuulu siihen joukkoon,

        nyt puhutaan yli 100K kuukausituotoista, eikä sinun noin 100 euron voitoista..

        ihminen tienaa elantonsa pokalla niin sitä voi silloin kutsua huoletta ammattilaiseksi, et silleen..

        en tienaa 100Kta kuussa mutta pelaan voitollista pokeria ja tulen toimeen vallan vitun mainiosti niillä mitä siitä tienaan.

        olen ostanut mm. asunnon ja pari autoa rahoilla jotka olen pokerilla tienannut. en ole mikään miljonääri, mutta ei ole myöskään rahasta enää mikään kiinni.

        olen siis pokeriammattilainen.


      • apsofpaoisdpoa
        vittu jos kirjoitti:

        ihminen tienaa elantonsa pokalla niin sitä voi silloin kutsua huoletta ammattilaiseksi, et silleen..

        en tienaa 100Kta kuussa mutta pelaan voitollista pokeria ja tulen toimeen vallan vitun mainiosti niillä mitä siitä tienaan.

        olen ostanut mm. asunnon ja pari autoa rahoilla jotka olen pokerilla tienannut. en ole mikään miljonääri, mutta ei ole myöskään rahasta enää mikään kiinni.

        olen siis pokeriammattilainen.

        Liittykää mihin haluatte mistä haluatte mutta yrittäkää käyttää suomalaista affia jos mahdollista. Vaikka se ei kerta summa affille iso raha olekaan niin jos pääsääntöisesti liitytään suomalaisten kautta niin siitä kertyy iso summa vuodessa. Teiltä se ei ole pois vaan ulkomaille rekistyröityneeltä pokerihuoneelta. Ja mikä tärkeintä rahavirta tulee suomeen ja täällä käytettäviksi kauppoihin, vuokriin, kaikkeen elämiseen.
        Niin että käytä vain sitä suomalaista linkkiä tai minä tuun ja tirpasen.


    • The Rat

      Vituttavat nuo pellet, jotka yrittävät tyrkyttää jotain naurettavaa "affia" keskustelupalstoilla. Vaikka poikkeuksellisesti haluaisin jopa jollekin heidän mainostamalleen saitille kirjautua, en sitä tekisi heidän tarjoamansa linkin kautta - ihan vain kostoksi siitä, että spämmäävät täällä ja muilla palstoilla.

      Sama porukka, joka väittää että mainoksia klikkailemalla voi tienata rahaa...

      Onneksi linkistä näkee helposti, onko kyseessä affispämmäri. Jopa melkein asiallisista viesteistä noita löytyy (harvoin, mutta kuitenkin).

      • lol haha

        ei todellakaan affijutut liity millään tavalla noihin klikki klik klik oon vammenen klik kliki klik huuhaashittiin, sori.


    • hyvä!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5118
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3347
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1482
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1317
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1026
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      928
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe