Nora Roberts

uusi löytö mulle

Katsoiko kukaan menneenä vkonloppuna oliko se nyt pe tai la iltana teeveestä Nora Roberts'n, (amerikkalainen jännityskirjailija)jännityskirjaan perustuvan Enkelten putous elokuvan? - Oli todella ihana leffa ja upeat erämaamaisemat :)

23

3286

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • esitetään

      toinen leffa tän kyseisin kirjalijan teoksen (Savuhuntu) pohjalta. Suosittelen! :)

      Tällaisia elokuvia olen odottanutkin teeveeseen kuin kuuta nousevaa.

      • artemis

        Hei,
        Savuhuntukuin on ihan viimeisiä suomeksi ilmestynyt kirja. On mielenkiintoista nähdä elokuvana. Viime lauantaina tullut elokuva oli viimeiseksi suomessa ilmestyneen kirjan mukaan tehty elokuva. Kirja on vielä lukematta, kirjastossa noin 40 varausta. On varmaan jännä lukea kirja elokuvan jälkeen. Kun yleensä se on toisin päin. Odotan jännityksellä onko morriganin rististä ja koko kolmen kirjan triglioista nähtävänä seuraavaksi.


      • uusi löytö mulle...
        artemis kirjoitti:

        Hei,
        Savuhuntukuin on ihan viimeisiä suomeksi ilmestynyt kirja. On mielenkiintoista nähdä elokuvana. Viime lauantaina tullut elokuva oli viimeiseksi suomessa ilmestyneen kirjan mukaan tehty elokuva. Kirja on vielä lukematta, kirjastossa noin 40 varausta. On varmaan jännä lukea kirja elokuvan jälkeen. Kun yleensä se on toisin päin. Odotan jännityksellä onko morriganin rististä ja koko kolmen kirjan triglioista nähtävänä seuraavaksi.

        tulevaa lauantai-iltaa kun toi elokuva tulee YLE:ltä. :)

        Eikö teille kellään ois ottaa nauhalle niin voisin vaikka ostaa elokuvan?


      • uusi löytö mulle
        uusi löytö mulle... kirjoitti:

        tulevaa lauantai-iltaa kun toi elokuva tulee YLE:ltä. :)

        Eikö teille kellään ois ottaa nauhalle niin voisin vaikka ostaa elokuvan?

        Savuhunnusta elokuvana?

        Mielestäni ihan ok elokuva mutta ei ihan vetänyt vertoja Enkelten putous- elokuvalle.

        En tuosta tulesta tuollain roihuavana, ilkivaltaa käyttäen tykkää niin siksi ei sillai napannut.


      • artemis
        uusi löytö mulle kirjoitti:

        Savuhunnusta elokuvana?

        Mielestäni ihan ok elokuva mutta ei ihan vetänyt vertoja Enkelten putous- elokuvalle.

        En tuosta tulesta tuollain roihuavana, ilkivaltaa käyttäen tykkää niin siksi ei sillai napannut.

        Minulla oli kirjan tarina selvästi mielessä. Olen samaa mieltä tulen käytöstä, kirjassa se ei tuntunut niin liialliselta kuin elokuvassa. Katsoin kyllä kokonaan, koska oli mielenkiintoista nähdä että elokuvan käsikirjoitus oli yks yhteen kirjan kanssa. useimmitenhan näin ei ole. Nyt sitten Rakkauden kuuta oottelemaan.


    • artemis

      Minä taas olen lukenut kaikki suomennetut kirjat, osan hankkinutkin, kun kirjastossa pitkät varausjonot.
      Viimeinen kolmen kirjan sarja oli tosi hieno ja kaikki trigoliat, joita hänellä on useita.
      Samalla suosittelen:john ajvide lindqvistin, ystävät hämärän jälkeen. Hänkin sivuaa samaa aihetta kuin robertsin rakkaus/hyvät ja pahat
      vastakkain

      • tiilimato

        kerroit lukeneesi nora robertsin kaikki suomennetut kirjat. mutta kerroit myös tästä ystävät hämärän jälkeen, se kai lienee vähä erilainen kirja. ajattelin ostaa tuon ystävät hämärän jälkeen. onko muita kirjoja kyseisellä kirjailijalla kuin tuo ystävät hämärän jälkeen


      • artemis
        tiilimato kirjoitti:

        kerroit lukeneesi nora robertsin kaikki suomennetut kirjat. mutta kerroit myös tästä ystävät hämärän jälkeen, se kai lienee vähä erilainen kirja. ajattelin ostaa tuon ystävät hämärän jälkeen. onko muita kirjoja kyseisellä kirjailijalla kuin tuo ystävät hämärän jälkeen

        ei ole vielä suomeksi. nythän ystävät hämärän jälkeen on tullut elokuvanakin


      • artemis
        artemis kirjoitti:

        ei ole vielä suomeksi. nythän ystävät hämärän jälkeen on tullut elokuvanakin

        olen viestitellyt monen ihmisen kanssa tästä Lindqvistin kirjoittamasta kirjasta, joka oli mielestäni tosi hyvä. eilen luin elokuva-arvoselun samasta kirjasta ja katsoin mainospätkän. mielenkiinnolla jään odottamaan, että pääsen elokuvaa katsomaan ja kuulemaan mielipiteitä niin kirjasta kuin elokuvastakin.


      • tiia234

        Minäkin olen lukenut robertsin trigologian, jossa oli kysymys irlantiin sijoittuvasta ihmisten ja vampyyrien taistelusta.
        Nyt ostin tämän Lindqvistin ystävät hämärän jälkeen, kiitos vinkistä.


    • Mä en ees tienny että Robertsin kirjoista on tehty elokuvia. Nyt harmittaa vietävästi se, että mulla ei oo kämpillä televisiota. Jos oisin tienny että telkkarista tulee Robertsin kirjaan perustuva elokuva nii olisin kyllä mennyt kotiin että näkisin sen. No onneks ens lauantain näkyy se savuhuntu ja pääsen se näkemään:D Oliko se Enkelten putous leffa parempi kuin kirja?

      • uusi löytö mulle...

        lukenut Enkelten putous- kirjaa, mutta elokuva oli todella ihana. Jäi ihan valtava ikävä kun mulla ei ole tallentavaa digiboxia.

        Teidän kyllä pitäis saada nähdä toi elokuva! Siis ihan tosi :)

        Netistä sais ladattua itselleen, mutta se maksaa U.S.A:n dollareita.


      • porkkis
        uusi löytö mulle... kirjoitti:

        lukenut Enkelten putous- kirjaa, mutta elokuva oli todella ihana. Jäi ihan valtava ikävä kun mulla ei ole tallentavaa digiboxia.

        Teidän kyllä pitäis saada nähdä toi elokuva! Siis ihan tosi :)

        Netistä sais ladattua itselleen, mutta se maksaa U.S.A:n dollareita.

        löysin kirpparilta savuhunnun en ees tienny et niit on saatavil.. no täältä löytyy halvalla ainaski nua kaks eloku aa cdon.com


    • uusi löytö mulle

      Nora Roberts: Rakkauden kuu (K15) 29.11. TV2

      Trilleri naisesta, jonka lapsuutta varjosti hänen parhaan ystävänsä murha. Kun hän palaa kotikonnuilleen tekemään tilejään selviksi menneisyytensä kanssa, käy ilmi, että murhaaja on odottanut hänen paluutaan.

    • jaffat

      Kumpikin leffa jäi väliin. Mut parhaillaan on luvussa se Enkelten putous.

      Toivottavasti noita Robertsin kirjoihin perustuvia leffoja tulisi lisää.

    • uusi löytö mulle

      TV2, klo 22.05

      Nora Roberts: Perintönä maa ja taivas

      Trilleri alkaa, kun varakas karjatilallinen jättää maatilansa perintönä kolmelle tyttärelleen. Perinnön ehtona on, että kolmikko elää vuoden tilalla. Mutta pian alkaa outo tihutöiden sarja.

      • artemis

        Ei mikään erikoinen, edellisessä mässäiltiin tulella nyt tappamisella. Kyllähän sen loppuun asti jaksoi katsoa, mutta kuitenkin. Tai ehkä siksi kun kirja on tullut luettua.


    • uusi löytö mulle

      La, 20.12. klo 22.05

      Nora Roberts: Intohimon ansassa

      Trilleri valokuvaaja Jo Ellen Hathawaysta, joka on joutunut salaperäisen psykopaatin vainoamaksi. Hän palaa idylliselle kotisaarelleen lepuuttamaan hermojaan, mutta painajainen ei ole ohi.

      PS: MUISTAKAA KATSOA! (fanit) =)

      • Uusi löytö mulle

        todella paljon eilisestä elokuvasta. Taas oli mökki ja naisen pakokauhu kyseessä. Upeaa tarinaa. Uskon, että elokuva hakkaa kirjan 6-0.

        RULAA! :)


      • minttumaarit

        näkemättä, kertoisko joku miten siinä lopussa kävi...


    • katrianne

      olen katsonut kaikki muutkin mitkä sen jälkeen ovat tulleet : )

      • Lisää elokuvia

        Kakkoselta tulee näemmä marras-joulukuussa neljä uutta Nora Roberts -elokuvaa.

        www.yle.fi/tv2


    • rakkausromaani

      Olen katsonut Nora Robertsin kirjoista tehdyistä elokuvista Keskipäivän Poltteen.
      Minulla on myös kirjahyllyssä Keskipäivän polte kirja.
      Olen lukenut Nora Robertsin kirjoja paljon.
      Luen parhaillaan Nora Robertsin Totuuden harhat.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1847
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1543
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1233
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1166
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1141
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1139
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe