Osaako kukaan kertoa missä Kotkassa suoritetaan luomen poistoja kasvojen alueelta? Muistaakseni terveyskeskuksessa niitä ei tehdä.. Kertokaa myös vähän hintaa, jos jollain on kokemusta.
Luomen poisto kasvoista
12
2250
Vastaukset
- laaserilla
Lääkärikeskuksessa, ainakin, soita ajanvaraukseen ja kysele, toimenpiteestä ja hinnoista. itselläni tehtiin iso luomen poisto poskesta joitakin vuosia sitten laaserilla ja onnistui todella hyvin,se oli markka-aikaan ja hinta oli n. 1300,00 mk.
- Leikkiä, asian nähnyt
Siitä voi kehittyä helposti pahanlaatuinen kasvain, jos siihen kosketaan.
- silkkiletti
kertoa asioita, joista et todellakaan mitään tiedä. Terv.kesk. aika ja sieltä ohjeet ja tiedot saat ihan suoraan ja vielä oikeat.Tietenkin, jos rahaa on, niin varaa yksityislääkäriltä aika. Samat palvelut saat kummastakin. Maallikkoviisaiden tiedot on syytä jättää omaan arvoonsa.
- Kalle Tenunenä
Karhuvuoressa suoritetaan luomen poistoja joka pe ja la iltaisin.
- luomet pois
Kotkan lääkärikeskuksessa ainakin poistetaan luomia laserilla; hinta oli 200 e ja siihen hintaan sai useammankin luomen pois kasvoista (ja niskasta)
- kokemusta luomien poistosta
Täysin kivuton toimenpide, vain puudutuspiikki nippaisee. Laastaria pidetään poistetun luomen päällä muutama päivä ennen kuin rupi kehittyy. Kun rupi on irronnut, luomen kohdalle tulee aivan normaali iho. Suosittelen toimenpidettä.
- terveyskeskuksessa
eli muussa yhteydessä menin lääkäriin ja mainitsin ni tää lähetti kirurgin luo. varattiin aika ja pieni arpi jäi muistoksi.
ja poistetut luomet lähetetään aina patlabbiin ni saadaan tietää että ei olis tarttenu lähettää kun on hyvänlaatuinen. - HoCee
Ei kannata täällä poistattaa. Lääkärit ammattitaidottomia ja huolimattomia. Itse poistatan AINA luomet Stadissa tai Tukholmassa. Myös Lontoota ja Pariisia on kehuttu.
- Luomia
Minulla on luomi perseessä ja haluaisin sen pois. Voi käyttää vaikka räjähteitä, Arvet eivät haittaa alushousujen alla.
Minne kannattaa mennä? - Luometon
Luomia kirjoitti:
Minulla on luomi perseessä ja haluaisin sen pois. Voi käyttää vaikka räjähteitä, Arvet eivät haittaa alushousujen alla.
Minne kannattaa mennä?Itse olen poistattanut luomen silmänurkasta terveyskeskuksessa. Arpi huomaamaton. Eikä maksanut satoja euroja. Käy näyttämässä luomeasi terkkulassa, laittavat kyllä lähetteen eteenpäin jos eivät pysty siellä tekemään.
- luomi 2
hei, kävin itse poistattamassa keskussairaalaas ihan päiväkiralla ja polimaksun ottivat. Sano, että kosmeettinen haitta ja häiritsee psyykkisesti sinua, niin saat lähetteen. Erittäin miellyttävää ja ammattitaitoista henkilökuntaa
- carrhea
kävin julkisella poistattamassa luomen otsastani niin Tsubu Abu-ahmed poisti samalla silmäluomeni ja ympärileikkasi tyttöystäväni. Hyvä palvelu, päivystyksen Ljudmila iski silmää kun poistuin ja toivotti "tjarvetjuloa hjuudestjaan".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713115
- 922885
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301- 181280
Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232