olet ollut:
- juovuksissa, oikein kunnon kännissä
- käynyt ravintolassa
Milloin viimeksi
53
1214
Vastaukset
- hetulaaz
Vaikka taidan siirtää sen Lauantaiksi.
Ja mitäs sitten?- kyselytunti
mene yrittämään tai siirrä, ihan sama.
- henrii
ylihuomenna tulee sit kaks päevää kun viimmeksi, jos tänään otat.
- syntymähumala
ravintoloja en tartte
- kyselytunti
se lasketaan, jos sinusta siltä tuntuu, että olet juovuksissa koko ajan.
Ravintolaan juomaan itseään juovuksiin, vaan pitämään hauskaa ja tanssimaan. juodaan kotona ollaan juovuksissa, silloinkaan ei tyhjennetä koko huushollia vaan juodaan drinkejä.
- kyselytunti
taitaakin tulla kalliiksi itsensä juovuksiin saattaminen, parempi juoda kotona.
- viivi-amaldiina
kunnon kännissä, olen aina tiennyt pitää rajani alkoholin suhteen.
Ravintolassa olen käynyt viimeksi syömässä heinäkuussa tyttöporukalla.- kyselytunti
tavata noin fiksu ihminen, osaat käyttäytyä kuten ladyjen pitääkin.
- joutis
Tarkoitan sitä että riittäisikö uuttera tissuttelu korvaamaan kunnon kännin.
Viimemainitun ajankohtaa en muista mutta joskus 80-luvulla se on.
Ravintolan määritelmä?
Oikea ruokaravintola hovimestareineen, kaikkineen?
Ajoittunee johonkin 90-luvulle (töissäoloaikaan).
Jos juottola kelpaa niin syyskuussa olen käynyt sellaisessa.
Koiraviski ja iso olut, 8E.- kyselytunti
mutta jos et kunnon kännissä ole ollut, niin ei täysin.
Kaikki paikat kelpaavat, missä voi itsensä juovuksiin saattaa, myös juottola.
Kallista mielestäni.
- seilissä
niin että ihmeen kaupalla selvisin bussiin ja osasin jäädä kotipysäkillä ja päästä vielä ovesta sisään. Hetken istuin eteisessä, kunnes vihdoin tuli oksennus, siististi vessaan. Se helpotti, eikä tarvinnut potea krapulaa seuraavana päivänä, kun imeytymätön alkoholi poistui näin.
Edellinen kerta oli 12 vuotta sitten.
Sitä edellinen vuonna 1982.- kyselytunti
siis kotiin ja myöhemmin muutenkin.
Et kovin usein innostu asiasta, hyvä niin.
- tissuttelen..
punkkua,silleen pikkusen lasiin ja pitkin iltaa menee koko pullo---eikä tunnu missään!
Joskaan en tee sitä montakaan kertaa kuukaudessa,se on kivaa ihan itsekseen,ei siihen tarvitse edes kavereita tms.
Yks paha juttu;tulee napsittua jääkaapista vähän väliä sit jotain herkkuja,no-haitanneeko mittään!
Ja sit joskus vedän kyllä ihan p.....seet olalle,se on myös ihan kivaa sopivien kavereitten kans.
Harvemmin enää kapakoissa,nuorempana kylläkin...
Eikä ole tullut ongelmia ikinä!
t.melkein kuuskyt ikänen akka- kyselytunti
että siellä tissutellaan keskellä viikkoa.
Eihän se minulle kuulu, mutta tarvitseeko huomenna mennä töihin?
Hyvä ettei ole tullut ongelmia, varo kuitenkin, ettei lipsahda käsistä, pullo tai lasi. - tissuttelija*tar
kyselytunti kirjoitti:
että siellä tissutellaan keskellä viikkoa.
Eihän se minulle kuulu, mutta tarvitseeko huomenna mennä töihin?
Hyvä ettei ole tullut ongelmia, varo kuitenkin, ettei lipsahda käsistä, pullo tai lasi.vaan lähden reissuun muutenkin.
Vielä on pullossa jäljellä ainaski yks lasillinen et sitä rataa...aloitin(?) tos 15.30 aikoihin,joten riittää yömyssyksi saakka... - kyselytunti
tissuttelija*tar kirjoitti:
vaan lähden reissuun muutenkin.
Vielä on pullossa jäljellä ainaski yks lasillinen et sitä rataa...aloitin(?) tos 15.30 aikoihin,joten riittää yömyssyksi saakka...sinulle, valitan ettet päässyt ladyjen porukkaan, mutta et ehkä sinne olisi halunnutkaan.
- tissu...*
kyselytunti kirjoitti:
sinulle, valitan ettet päässyt ladyjen porukkaan, mutta et ehkä sinne olisi halunnutkaan.
ole muutenkaan lady,pois se minusta!
Kuin Lea Laven--oon muuten rotunainen,vaan en oo leidi jne... - kyselytunti
tissu...* kirjoitti:
ole muutenkaan lady,pois se minusta!
Kuin Lea Laven--oon muuten rotunainen,vaan en oo leidi jne...eilen enää vastata, kun tuo nimimerkkisi lyheni koko ajan, olisiko seuraavana tullut tis :))
Ei olla ladyja, vaan rotunaisia, hyvä me!
gallupiin: kunnon juovuksissa olin noin kaksi vuotta sitten, ja siihen oli pätevä syy.
Karaokebaarissa olin viime lauantaina ja join siideriä ja niiden hintaa en tiedä kun mies maksoi ne. Luulisin että yhteensä 20 euroa.- kyselytunti
pätevä syy, niin sitten se oli luvallista.
Kohtuudella kuitenkin, eikö niin. kyselytunti kirjoitti:
pätevä syy, niin sitten se oli luvallista.
Kohtuudella kuitenkin, eikö niin.Ei mitään kohtuudella sillä kertaa, mutta se auttoi siihen ongelmaan ja ratkaisin sen.
- Otto-:
Kunnollisessa kunnottomassa olotilassa niin
sanotussa perseet ollalle tilassa viimeksi v 1971 vappuna.
Meikää niin harvoin päästetään pussihousissa
fiinimpään ravinteliin, kuitenkin tämmönen virhe
pääsi tapahtumaan viimeksi tämänvuoden maaliskuussa.:)
Pussihousu immeisten ruokaloissa oon käyny aina
sillon tällön kyyti ja seura "herrana".- kyselytunti
ovatko ne pussihousut oikein sellaiset kunnon vanhanajan housut, ettei mitään uusia virityksiä?
Kyllä pussihousuissa kulkeva mieshenkilö pitäisi päästää ravinteleihin ilman mitään esteitä. - Otto-:
kyselytunti kirjoitti:
ovatko ne pussihousut oikein sellaiset kunnon vanhanajan housut, ettei mitään uusia virityksiä?
Kyllä pussihousuissa kulkeva mieshenkilö pitäisi päästää ravinteleihin ilman mitään esteitä.Oikein kunnon pussit jo polvien kohdalla.
Olis mulla kylläkin yksi pukukin kaapissa,
se "kuuluisa" rippikoulu puku.:) - kyselytunti
Otto-: kirjoitti:
Oikein kunnon pussit jo polvien kohdalla.
Olis mulla kylläkin yksi pukukin kaapissa,
se "kuuluisa" rippikoulu puku.:)kun isälläni oli sellaiset oikein kunnon pussilliset pussihousut ja ties mihin joutuivat muutossa.
Eihän ne näin naisihmiselle ehkä olisi käyneet, mutta ihailla olisin voinut.
Mahtuuko rippipuku vielä päälle? - Otto-:
kyselytunti kirjoitti:
kun isälläni oli sellaiset oikein kunnon pussilliset pussihousut ja ties mihin joutuivat muutossa.
Eihän ne näin naisihmiselle ehkä olisi käyneet, mutta ihailla olisin voinut.
Mahtuuko rippipuku vielä päälle?Kuten myös oikeissa diakonaali pussihousuissa on
jotakin vanhuuden vikaa, ne kun ei suostu
sopeutumaan mun kehon ylle.
Nykyään jos tartten oikeita pussihousuja niin saan
ne lainaan teatterin puvuston ompelimolta ja muihin
lihapullat muussilla menoihin löytyy eriparillisia
takkeja ja housuja tuolta A menoihin kaapista. - kyselytunti
Kuten myös oikeissa diakonaali pussihousuissa on
jotakin vanhuuden vikaa, ne kun ei suostu
sopeutumaan mun kehon ylle.
Nykyään jos tartten oikeita pussihousuja niin saan
ne lainaan teatterin puvuston ompelimolta ja muihin
lihapullat muussilla menoihin löytyy eriparillisia
takkeja ja housuja tuolta A menoihin kaapista.tietenkään ole tapahtunut mitään muutoksia:)
Vaatteet käyttäytyvät oudosti, etenkin oltuaan kaapissa kymmeniä vuosia, ahdistuneita kenties.
Missäs kaapissa painitrikoita säilytetään? - Otto-:
kyselytunti kirjoitti:
tietenkään ole tapahtunut mitään muutoksia:)
Vaatteet käyttäytyvät oudosti, etenkin oltuaan kaapissa kymmeniä vuosia, ahdistuneita kenties.
Missäs kaapissa painitrikoita säilytetään?Joutuvani myös tähän pukuasiaan nyt vastaamaan.:)
Paini trikoille on oma kaappinsa jos on hylly PR.
PR tarkoittaa edustusasut eli käytännössä risat vaatteet.:) - kyselytunti
Joutuvani myös tähän pukuasiaan nyt vastaamaan.:)
Paini trikoille on oma kaappinsa jos on hylly PR.
PR tarkoittaa edustusasut eli käytännössä risat vaatteet.:)sen arvasit, että tämä pukuasiakin esille otetaan:)
Edustusasuille täytyy ilman muuta olla oma hylly. - Otto-:
kyselytunti kirjoitti:
sen arvasit, että tämä pukuasiakin esille otetaan:)
Edustusasuille täytyy ilman muuta olla oma hylly.Kuulun poppiksen heimoon, alkoi elohiiri
suupielestä nyppimään.:) - kyselytunti
Kuulun poppiksen heimoon, alkoi elohiiri
suupielestä nyppimään.:)sellainen heimo on, en ole koskaan kuullutkaan?
Minullakin joskus suupielessä nykii, mistähän se mahtaa johtua:) - Otto-:
kyselytunti kirjoitti:
sellainen heimo on, en ole koskaan kuullutkaan?
Minullakin joskus suupielessä nykii, mistähän se mahtaa johtua:)Jos haravalla kaivelee hampaitaan jala jalla vei.:)
- kyselytunti
Jos haravalla kaivelee hampaitaan jala jalla vei.:)
ollut oikein hyvä, koska en ymmärtänyt siitä mitään, tai sitten päinvastoin:)
- taitaa olla
koko ajan persiit olalla.
- kyselytunti
herjaamaan, etkö aio itse vastata ollenkaan?
- Steffo
Viimeski olin kunnon kännissä n 3 viikkoa sitten. Nukahdin sohvalle. Ravintolassa ei täällä kotomaassa tule käytyä kuin ehkä kerran vuodessa. Ulkomailla vaikka joka ilta.
- kyselytunti
sattuneita tapauksia ei nyt lasketa, joten selviät nuhteluilla.
- Sinimarjanen
ole ollut "kunnon kännissä".
Silloin kun otan, niin otan vain siideriä tai
viiniä, mutta vain sen verran, että on hyvä
fiilis. Lomalla viimeksi.
Ravintolassa käyn tosi harvoin. Viime aikoina
noissa sukulaisten järjestämillä synttäreillä,
kun ovat ne ravintolassa järjestäneet.
Lounaalla ravintolassa käyn silloin tällöin.- kyselytunti
löytyi porukasta, onnittelen sinua lämpimästi!
- Anskuliini
pikkujoulussa tuli otettua ihan riittävästi ilolientä.
Olin luvannut pesukoneeni tyttärelle ja exä tuli sen hakeen, oli pakko pyytää poika avuksi kantamaan, minä vain hikoilin.
Ravintolassa käyn yleensä vain syömässä ja muutaman kerran vuodessa.
Tällä viikolla on taas pikkujoulu ja nyt olis tarkoitus taas irrotella. Ihan isän luvalla. ;)- kyselytunti
sinulle ei voida myöntää ladyn titteliä, ainakaan ihan vielä.
- RosaLiiin
...en ole ollut koskaan ja Kaameaa Kankkustakaan en tunne.
Viiniä juon joskus ruuan kanssa ja kaljaa saunan jälkeen.
Ulkona käyn kyllä syömässä mutta harvoin soittoruokaloissa.
Mielummin ruokailen pienessä viihtyisässä ruokapaikassa.- kyselytunti
löytyi sieltä, tervetuloa mukaan.
kyselytunti kirjoitti:
löytyi sieltä, tervetuloa mukaan.
Iltaa vaan pohojanmaalta..
Humalassa en oo ollu ikinä, viimeesen olutpullon oon ostanu kesällä-76.
Mun hyvä ystäväni ja mobilisti kaveri toi lomareisuultaan Taivanista minulle tuliaasiksi paikallista viskiä. Se oli avaamattomana tualla kaapiis pari-kolome vuotta, pölyä keräämäs. Kaaroon se ainehen lopulta vessanpyttyhyn ja vettä päälle. Sinne meni viskit kiertohon ja putkehen.
Eipä oo trengänny Alkon ovensaranoota kuluttaa, vesi on hyvä janojuoma ja riittää minulle.
terv. seppä ja Tiitu-kulta pohojanmaalta.- kyselytyunti
seppäpohojanmaalta kirjoitti:
Iltaa vaan pohojanmaalta..
Humalassa en oo ollu ikinä, viimeesen olutpullon oon ostanu kesällä-76.
Mun hyvä ystäväni ja mobilisti kaveri toi lomareisuultaan Taivanista minulle tuliaasiksi paikallista viskiä. Se oli avaamattomana tualla kaapiis pari-kolome vuotta, pölyä keräämäs. Kaaroon se ainehen lopulta vessanpyttyhyn ja vettä päälle. Sinne meni viskit kiertohon ja putkehen.
Eipä oo trengänny Alkon ovensaranoota kuluttaa, vesi on hyvä janojuoma ja riittää minulle.
terv. seppä ja Tiitu-kulta pohojanmaalta.tuosta minä tykkään!
- Hömppähullu Joulupukki
Sehän on työn juhla, ja miekö olen eläkheelä, niin mie otin oikheen kunnon kännin. Lystiäki oli, mutta se kohoman sairastaminen kävi kyllä ihan työstä. Tais siinä mennä kyllä tilin verran rahhaaki.
Ei mulla korijaussarijoista tai ajastakhaan kiini ollu, mutta pittähän se väliä kokea mille työ maistuu.
En mie sen jäläkheen oo ottanutkhaan mittään, en ees keskaria. Kapakasa kyllä olen pari kertaa käynyt. Mie ajattelin, että jos sitten uutena vuotena kokheilis taas vähän pokshautella shamppakaljaa, ja ottaa konijamiinimehua. Siinähän sitä tulleepi sitten oltua, niinkö vuosi kännisä, kun alakaa tämän vuojen puolela, ja lopettaa ensi vuonna. Eiköhän siinä sitten tule kehuskelunki aihetta tarpheeksi, jos siitä puhe tullee.
Näkkyypähän, otan jos sille tuntuu.
Mie kestän viinaa vaikka saavillisen, jos aikaa on tarpheeksi. Esim. kolome vuotta.
Mie olen tarpeeksi pölijä iliman viinaakin.
Ilimanko net sanooki, ettei minusta huomaa milloin mie olen ottanu. Hukkaanhan se viina silloin mennee. Tai sitte on ryypättävä sen verran, että näkkyypi, ja ite tietää othanneensa.
En mie yhestä konijakkipullosta tule ees kippeeksi. Jos sillä ei päähän lyyvä.
Minula se viina näkkyypi tuola alapääsä enempi.
Se vilikastuupi entisesthään, ja rapulasa se on ihan vauhko. Pittää ajatella perheen talloutta. Joutuupi pijan piian palakhaamaan. Tai lypsykonheen ostammaan, karijattomhaan tallouteen. Saiskohan sitä varten eu tukia.:)- kyselytunti
vallaton, mutta muista, ettei jouluna saa ottaa yhtään, kun lähdet liikenteeseen.
- Taika-Nainen
olen ollut yli kaksikymmentä vuotta sitten, ravintolassa kävin viimeksi syyskuussa.
- kyselytunti
sinäkään innostu kunnolla kännäämään.
Jospa se olikin viimeinen kerta, kun noin kauan on jo aikaa kulunut, eikä ole uusiutunut:) - Taika-Nainen
kyselytunti kirjoitti:
sinäkään innostu kunnolla kännäämään.
Jospa se olikin viimeinen kerta, kun noin kauan on jo aikaa kulunut, eikä ole uusiutunut:)se viimeinen kunnon känni, osa vaatteistakin hukassa :))
Kyllä mä ilolientä saatan silloinyällöin ottaa, mutta kohtuudella. - kyselytunti
Taika-Nainen kirjoitti:
se viimeinen kunnon känni, osa vaatteistakin hukassa :))
Kyllä mä ilolientä saatan silloinyällöin ottaa, mutta kohtuudella.olipa se aikamoinen retki:)
Mutta oppia siitäkin sait, ettei se ihan hukkaan mennyt, sekään kokemus!
- Turust
Mää vai ja kunno kännis.Kui just mää olisi simmotto ollut et olisi pään täytte juonu.Ei mun päähän eres mahru niin paljo juoma et mää voisi känni mennä.Ja kunno känni mää en saa eres kossu ja mairo sekotuksest.Ja jos joku ossa sano millo mää oli ravintelis ni tänäpä viimeks kävi hillumas mut en mää nii pal ku viikoloppusi ,.....viikoloppusi Turkkuses kuitenski viiskymppiset tykkä olla melko rauhallisis merkeis ja tissutelt iha jokilaivois kesäaikan.Nyt tällasel melkke talvisääl saa jo katto misä ravintelis istuu,ku joka kolkast tahto vetä.Ikinuoruus taitta olla puppupuhet jos kylmä veto overaost reite ast tuulee.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5371768Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18867- 84863
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101796Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50719- 63705
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2697- 63666
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?73618- 65533