tehdään kun lumi alkaa peittää maat ja mannut?
sienestys on ollut kiva hopi tähän arkeen joten nyt
todellisia vieroitusoireita havattavissa. Onko neuvoja? Sienikirjojen pläräily ei oikein riitä.
Keksin jo yhen jutun, sieniaiheistan postikorttien keräily. Sienestystä sekin!
mitäs nyt
6
6277
Vastaukset
- *vahvero
Niitä on kuule tullut kerättyä joulukuulle asti.
Eivät säikähdä vielä ensimmäisistä lumistakaan.
Kannattaa katsella risukasojen alusia.
Mulla on kyllä sama oireyhtymä, koitan pärjätä
tekemällä sieniruokia ja kehittelemällä uusia reseptejä. Nii ja nyt lähen myymään säilöttyjä joulumyyjäisiin, viime kesän satoa, sitä tuli ihna kivasti. Ja sitten vielä bongailen uusia
paikkoja ensi kesää ajatellen...korvasienestys alkaa melekeinpä heti kun lumet sulaa :o)) - käävat
Etsipä talvijuurekkaita.
- Ruma mies
Jaah, kyllä vielä eilen päivälenkillä koirien kanssa poimin iltaruoan seuraksi sienikastikkeen ainekset.
- turilowskaja
...puolisen litraa parisenttisiä uutukaisia nokkosia oli päivän saalis. tuli aivan keväinen olo mut kalenteri näyttää edelleen joulukuuta. saipa ainakin kokea löytämisen riemu.
- kääpä
näin tammikuussakin löytyy naitattia.
- turilowskaja
täältä Uudeltamaaltakin moisia tatteja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?485938Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki603545- 1862759
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t152705mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132319- 322245
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/182047- 181885
- 1481399
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2811332