tehdään kun lumi alkaa peittää maat ja mannut?
sienestys on ollut kiva hopi tähän arkeen joten nyt
todellisia vieroitusoireita havattavissa. Onko neuvoja? Sienikirjojen pläräily ei oikein riitä.
Keksin jo yhen jutun, sieniaiheistan postikorttien keräily. Sienestystä sekin!
mitäs nyt
6
6278
Vastaukset
- *vahvero
Niitä on kuule tullut kerättyä joulukuulle asti.
Eivät säikähdä vielä ensimmäisistä lumistakaan.
Kannattaa katsella risukasojen alusia.
Mulla on kyllä sama oireyhtymä, koitan pärjätä
tekemällä sieniruokia ja kehittelemällä uusia reseptejä. Nii ja nyt lähen myymään säilöttyjä joulumyyjäisiin, viime kesän satoa, sitä tuli ihna kivasti. Ja sitten vielä bongailen uusia
paikkoja ensi kesää ajatellen...korvasienestys alkaa melekeinpä heti kun lumet sulaa :o)) - käävat
Etsipä talvijuurekkaita.
- Ruma mies
Jaah, kyllä vielä eilen päivälenkillä koirien kanssa poimin iltaruoan seuraksi sienikastikkeen ainekset.
- turilowskaja
...puolisen litraa parisenttisiä uutukaisia nokkosia oli päivän saalis. tuli aivan keväinen olo mut kalenteri näyttää edelleen joulukuuta. saipa ainakin kokea löytämisen riemu.
- kääpä
näin tammikuussakin löytyy naitattia.
- turilowskaja
täältä Uudeltamaaltakin moisia tatteja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503864
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342801Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262468- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51829- 1851766
- 281519
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871468Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238