Hyvä etelänlomakohde 7kk ikäisen vauvan kanssa helmikuussa?

Iskäxxx

Mitä suosittelisitte etelänlomakohteeksi helmikuussa 7kk vauvan kanssa. Kohteessa saisi olla mukavan lämmintä. Kertokaa kokemuksistanne!

13

2464

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • etelässä sekin

      Tallinna.

    • meimi

      Puerto Rico Kanarialla.

      • vain parasta

        oma sänky ja äidin syli. Ei 7 kk viedä mihinkään vielä vaan paras paikka on kotona.


      • fatsi
        vain parasta kirjoitti:

        oma sänky ja äidin syli. Ei 7 kk viedä mihinkään vielä vaan paras paikka on kotona.

        ..niinhän kasvaa vain ahdasmielisiä ja kapeakatseisia lapsia. Matkailu avartaa ;)


    • fatsi

      Blue village ja blue star kohteet on tarkoitettu lapsiperheille ja hotelleissa on vauvasängyt, lastenrattaat, syöttötuolit, lämmitetyt altaat, mikroaaltouunit yms.

      • muttamutta

        mutta nyt olikin kysymyksessä vauva eikä lapsi. Vai meinaatko viedä 7 kk ikäisen päiväkerhoon?
        ja kuinkahan 7 kk ikäinen tajuaa että maailma avartaa? Miettikää tollot mitä kirjoitatte ja vielä kerran miettikää nyt.


      • Mieti itse
        muttamutta kirjoitti:

        mutta nyt olikin kysymyksessä vauva eikä lapsi. Vai meinaatko viedä 7 kk ikäisen päiväkerhoon?
        ja kuinkahan 7 kk ikäinen tajuaa että maailma avartaa? Miettikää tollot mitä kirjoitatte ja vielä kerran miettikää nyt.

        Satuin ihan ohimennen tälle palstalle. Mieti nyt hyvä ihminen itse. Nimittelet ystävällistä vastaajaa tolloksi. Perkele, tollo olet itse. Ota selvää asioista, sulla on mahdollisuus googlettaa, soittaa matkanjärjestäjälle, hotelliin, ihan mitä hyvänsä. Siitä huolimatta kyselet nettipalstalla neuvoja ja haukut hyvää tarkoittavan vastaajan.


      • äitiooo
        Mieti itse kirjoitti:

        Satuin ihan ohimennen tälle palstalle. Mieti nyt hyvä ihminen itse. Nimittelet ystävällistä vastaajaa tolloksi. Perkele, tollo olet itse. Ota selvää asioista, sulla on mahdollisuus googlettaa, soittaa matkanjärjestäjälle, hotelliin, ihan mitä hyvänsä. Siitä huolimatta kyselet nettipalstalla neuvoja ja haukut hyvää tarkoittavan vastaajan.

        hyvä tollon haukkuja,
        otitko huomioon että tämä henkilö jota kutsuit tollon tolloksi ei ehkä ollut sama henkilö joka kyseli lomamatkaa vauvallensa.

        jään mielenkiinnosta seuraamaan vastauksia sillä olisin itsekin kiinnostunut lähteä matkalle. en lapsen tähden vaan oman virkistykseni vuoksi. sitähän matkustelun on tarkoituskin olla. yhdet tyytyy ravintolailtaan, toiset elämyskeidas flamingoon, kolmannet haaveilevat ulkomaan matkasta eikä siinä pitäisi olla mitään pahaa jos reissu suunnitellaan turvalliseksi ja pyritään toteuttamaan turvallisesti lapsen näkökulmasta. lapsen trapeet on huomioitava tarkasti. tsemppiä isäxxx ja muutkin kiinnostuneet lomamatkan suunnitteluun!


      • äiskäx1
        äitiooo kirjoitti:

        hyvä tollon haukkuja,
        otitko huomioon että tämä henkilö jota kutsuit tollon tolloksi ei ehkä ollut sama henkilö joka kyseli lomamatkaa vauvallensa.

        jään mielenkiinnosta seuraamaan vastauksia sillä olisin itsekin kiinnostunut lähteä matkalle. en lapsen tähden vaan oman virkistykseni vuoksi. sitähän matkustelun on tarkoituskin olla. yhdet tyytyy ravintolailtaan, toiset elämyskeidas flamingoon, kolmannet haaveilevat ulkomaan matkasta eikä siinä pitäisi olla mitään pahaa jos reissu suunnitellaan turvalliseksi ja pyritään toteuttamaan turvallisesti lapsen näkökulmasta. lapsen trapeet on huomioitava tarkasti. tsemppiä isäxxx ja muutkin kiinnostuneet lomamatkan suunnitteluun!

        No,me oltiin reissussa kaks viikkoa 7kk ikäisen kanssa ja täytyy sanoa ettei ois voinu paremmin mennä. On aikas mainio ikä matkustaa: vauvan perässä ei tarvitse vielä juosta mutta lapsi saa jo iloa ympäristöstä. Omat eväät on mahdollista ottaa mukaan suomesta tai vielä parempi jos lapsi syö viä myös rintaa niinku meillä oli.
        Monta kertaa päivässä pulahdettiin altaaseen vilvotteleen ja päikyt otettiin aurinkotuolilla. Toiset huoneessa. Iltaa istuessa tyttö nukahti rattaisiin. Myös parissa reissussa oltiin.
        Tyttö todella silminnähden nautti lämmöstä, nakuilusta, uimisesta, huomiosta ja seurasta. Ainoot itkut koko reissussa aiheutti puhkeeva hammas mutta sekin unohtu aina huoneesta poistuessa.
        Me siis oltiin Turkissa, Alanyassa. Lapsiystävällistä porukkaa siellä.
        Mutta lämmintä helmikuussa Euroopassa lienee ainoostaan kanarialla ja sehän on vähä kökkö paikka.


      • tiedoksi
        Mieti itse kirjoitti:

        Satuin ihan ohimennen tälle palstalle. Mieti nyt hyvä ihminen itse. Nimittelet ystävällistä vastaajaa tolloksi. Perkele, tollo olet itse. Ota selvää asioista, sulla on mahdollisuus googlettaa, soittaa matkanjärjestäjälle, hotelliin, ihan mitä hyvänsä. Siitä huolimatta kyselet nettipalstalla neuvoja ja haukut hyvää tarkoittavan vastaajan.

        tiedoksi että googletin sinun ohjeen mukaan "Hyvä etelänlomakohde 7kk ikäisen vauvan kanssa helmikuussa?" Ei tullut yhtään vastausta? Kuinka nyt kun tollon ohjeet ei toimi? Ei kai nyt kukaan täyspäinen vie 7 kk ikäistä vielä ulkomaille. Hän on nyt siis 4 kuukauden ikäinen ja nyt jo suunnitellaan matkoja,


      • fatsi
        tiedoksi kirjoitti:

        tiedoksi että googletin sinun ohjeen mukaan "Hyvä etelänlomakohde 7kk ikäisen vauvan kanssa helmikuussa?" Ei tullut yhtään vastausta? Kuinka nyt kun tollon ohjeet ei toimi? Ei kai nyt kukaan täyspäinen vie 7 kk ikäistä vielä ulkomaille. Hän on nyt siis 4 kuukauden ikäinen ja nyt jo suunnitellaan matkoja,

        ei kukaan täysipäinen vie 7 kk. ikäistä ulkomaille? Minä vien ainakin! Jos sulla ei ole taloudellisesti tai muuten mahdollista viedä lastasi näkemään maailmaa, niin älä mollaa muita jotka näin tekevät.


    • Hyvää Matkaa!!!!

      on mukavan lämmintä talviaikaankin ja siisteys- ja turvallisuustaso on ihan hyvä. Siitä vain omia toiveita matkan suhteen miettimään ja etsimään sitä sopivaa saarta ja kohdetta. Kanarian saaret -sivuilla saa kokeneilta matkailijoilta vinkkejä ja tietoa, tosin onhan siellä niitä piruilijoitakin. Plazan sivuilla on myös asiallista porukkaa.

    • Sairastelija

      Ei minnekään noin pienen kanssa! Ei ei ja EI!

      Minun vanhemmat raahasivat minua lennoille vauvasta asti, ja olen koko ikäni kärsinyt korva-,nenä- ja kurkkusairauksista! Nuorempaa veljeäni ei enää raahattu huonojen kokemusten takia (minun jatkuvat sairastelut) eikä hänellä ollut vaivoja eikä edes nykyään samoja ongelmia kuin minulla. Korvani ovat meinanneet puhjeta lennoilla vielä aikuisenakin kun lapsesta asti altistunut koneen ilmanpaineille.

      Eli kannattaa ajatella sitä vauvaa eikä vain tuijottaa omaa napaa. Noin 6-7 vuotiaana voisi olla parempi lähteä matkaan niin että siitä jopa nauttisi. Nimimerkillä kokemusta on.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1867
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1564
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1266
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1224
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1212
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1176
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1160
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1151
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1140
    Aihe