saan roskapostia

lomalta sähköpostiosoitteel...

Oletteko muut saaneet vastavaavaa roskapostia: otsikko tyypillistä engl kielistä p-kaa, lähettäjänä oma sähköpostiosoitteeni, joka siis sama on vastaanottanut. Näitä on tullut 1 kpl 10.11 ja 1 kpl 11.11.. Pystyvätkö roskapostin lähettäjät piilottamaan oikean lähettäjätiedon paikalle vastaanottajatiedon?. massapostituksessa se pitäisi olla jokin automaattinen vipu.

Toinen mahdollisuus, että joku on kaapannut sähköpostiosoitteeni. Lähetetyt-tiedoissa näitä posteja ei näy lähetetyiksi, ainoastaan Saapuneet-listassa.

5

641

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmeellistä

      tuossa on ? Mulle tulee harva se päivä postia itseltäni...on tullut jo pitkän aikaa...

    • zxcvbnm

      Sähköpostissa voi lähettäjän ja vastaanottajan paikalla lukea aivan mitä vain.

      • osoitteen..

        Saat viestin jonka lähettäjänä olet "itse". Jos haluaa blokata suodattimiin tuon alkuperäisen osoitteen niin, miten sen saa selville? Esim hotmail ei näytä oikeaa riviä.


    • MinäIte.

      Kyllä on mahdollista että viestin lähettäjä on mukamas itse. Lisäksi voi tulla kavereilta ihme postia, vaikka eivät ole niitä lähettäneetkään.

      Tarkkaavaisuutta ystävät ! ;)

    • Roskapostikiusattu

      Minulle tulee päivittäin n. 50 roskapostia.
      Aikaisempina vuosina tuli enemmän, eli n. 100 roskapostia päivässä.

      Ennätys on muutaman vuoden takaa, kun tuli n. 5400 roskapostia yhtenä päivänä. Selityksenä oli, että usea roskaposti tuli 10, 20, 30,... sarjoina. Meni n. 2 tuntia poistaa ne. Saattoi mennä siinä kiireessä jokin asiallinenkin viesti vahingossa roskiin.

      Aikaisemmin imuroivat osoitteita yrityksen nettisivuilta, mutta nykyään käyttävät osoitteista päätellen myös jonkinlaisia osoitegeneraattoreita (?).

      Tämä riesa täytyisi ehdottomasti saada kuriin, koska kallista työaikaa kuluu järkyttäviä määriä näiden viestien käsittelyyn.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      390
      3877
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      135
      2710
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      129
      1877
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1320
    5. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      51
      1202
    6. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      172
      1199
    7. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      74
      1180
    8. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      64
      1125
    9. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      51
      952
    10. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      291
      940
    Aihe