Häpeä kännisekoiluista

häpeällinen ihminen...........

Selvinpäin olen todella rauhallinen ja hillitty ihminen. Mutta tietyssä humala-asteessa olen kuin eri ihminen. Isken miehiä, joista en oli todellisuudessa edes kinnostunut ja saatan vaikkapa ehdottaa seurustelun aloittamista. Lupailen kaikenlaista mitä perun sitten selvinpäin. Lisäksi olen liian avoin ja kerron kaikenlaisia kyseenalaisia asioita itsestäni ventovieraille ja tutuille. Muutenkin käytökseni voi villiintyä niin että seuraavana aamuna haluaisin melkein vain itkeä tyhmyyteni puolesta. Varmasti joku haluaa haukkua nyt minun kaltaisiani ihmisiä, mutta kertokaa miten sietää nämä kaksi totaalista ääripäätä yhdessä ihmisessä. Miten kestää nämä itseinhon tuntemukset? Pitäisiköhän vain ampua kuula kalloon? Vai luopua sitten kännäämisestä?

Tsemppiä kaikille häpeästä kärsiville ihmisille.

11

3247

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kanssa täällä

      Sama juttu.. Ei niinkään oluiden ja siiderien kanssa tuu ongelmia, mut sitku tartun viinaan, oon tehny niin tyhmiä asioita ja käyttäytynyt kuin vastakohta itestäni.. Kohtalotoverisi.

    • Jotain rajaa

      noiden kirjoittelujen kanssa. Eihän tuossa ole kyse mistään muusta ku siitä et joku yrittää mustamaalata jotakin. Katsoitko aloittaja muuten kakkoselta tänä iltana tulleen keskustelujutun jossa puhuttiin myös nettikirjoittelusta? Just tuollaiset häirikköpellet pitäis laittaa kuriin. Tavalla tai toisella.

      • vittuaaa

        "noiden kirjoittelujen kanssa. Eihän tuossa ole kyse mistään muusta ku siitä et joku yrittää mustamaalata jotakin. Katsoitko aloittaja muuten kakkoselta tänä iltana tulleen keskustelujutun jossa puhuttiin myös nettikirjoittelusta? Just tuollaiset häirikköpellet pitäis laittaa kuriin. Tavalla tai toisella."

        Mitä tuo nyt oli olevinaan? Tuliko väärään aiheeseen vai häh? Tyyppihän selitti vaan viinan aiheuttamasta ongelmastaan?


      • jutun aloittaja.............
        vittuaaa kirjoitti:

        "noiden kirjoittelujen kanssa. Eihän tuossa ole kyse mistään muusta ku siitä et joku yrittää mustamaalata jotakin. Katsoitko aloittaja muuten kakkoselta tänä iltana tulleen keskustelujutun jossa puhuttiin myös nettikirjoittelusta? Just tuollaiset häirikköpellet pitäis laittaa kuriin. Tavalla tai toisella."

        Mitä tuo nyt oli olevinaan? Tuliko väärään aiheeseen vai häh? Tyyppihän selitti vaan viinan aiheuttamasta ongelmastaan?

        ei oikein tajua tuota kommenttia. Jos jotain tässä mustamaalaan, niin ihan ainoastaan itseäni.


      • toistaa
        vittuaaa kirjoitti:

        "noiden kirjoittelujen kanssa. Eihän tuossa ole kyse mistään muusta ku siitä et joku yrittää mustamaalata jotakin. Katsoitko aloittaja muuten kakkoselta tänä iltana tulleen keskustelujutun jossa puhuttiin myös nettikirjoittelusta? Just tuollaiset häirikköpellet pitäis laittaa kuriin. Tavalla tai toisella."

        Mitä tuo nyt oli olevinaan? Tuliko väärään aiheeseen vai häh? Tyyppihän selitti vaan viinan aiheuttamasta ongelmastaan?

        toisten sanoja. Tuli muuten ihan oikeaan aiheeseen. Tuosta kirjoituksesta näkee heti et se on kirjoitettu pelkästään mustamaalausmielessä. En usko sanaakaan siitä.


    • ..kans..

      ymmärtäny tota mustamaalausjuttua, no mut ei kai mun tarvikkaan, niin ja asiaan :D

      Ihan ku mä olisin lukenu juttua ittestäni. Humalapäissään hakeutuu aina miesten seuraan. Sit joku alkuillasta epäkiinnostava mieshenkilö muuttuukin yhtäkkiä tosi kiinnostavaks ja sittenhän se homma lähte ihan käsistä. Joskus jää vaan suuteluun ja joskus jopa seksiin. Sitten vielä kännissä monesti puhuu just kaikkee et joo tykkään siitä ja voisin seurustellakkin.sit aamulla on herätessään ihan et OMG mitä mä oon taas menny tekee. Siinä tilanteessa pitää vaan toivoo et mies ei muista. Joskus on tosi pahoja morkkiksia, et tekis mieli vetää vaan peitto korville ja nukahtaa ikuiseen uneen. Mut pahimmat morkkikset oon oppinu välttään huumorilla. Ennen mulle kuittailtiin ihan vitusti aina joku ryyppyillan tapahtumista, ja ihmiset jatko sitä aina vaan kauemmin mitä enemmän mä näytän häpeevän. Mutta nykyää oon vaan ruvennu nauraan jos mulle kuittailaan jostain. Sit ne ihmiset on kai vaan ruvennu ajatteleen et ei toi jaksa hävetä et mitä varten edes yrittää saada se nolostuun..

      Olin tossa viikonloppuna juomassa ja eksyin yhen tyypin luokse (tiesin entuudestaan, mut en tuntenu) meillä oli hauskaa, humalassa tietenkin. Sit aamulla oli vähän et apua mitä mä oon taas menny tekee..ja se tästä viä puuttu et se on ruvennu soitteleen. Se kuulemma tykkää musta paljon jne..en haluis tuottaa sille pettymystä sanomalla et ei meille mitään voi tulla vaikka sellasta menin kännissä lupaan..miks en voi vaan pitää tätä turpaani kiinni!!!!!!

    • kalloon

      ei kannata ampua. Ainoa tapa on hyväksyä itsensä ja rajoittaa dokaamista. Alkoholi aktivoi maanista puolta ja silloin mopo saattaa karata käsistä. Kyse on aivokemiasta. Kaikillehan ei käy näin. Monet ovat hiprakassa vain hauskoja seuraihmisiä, toiset hiljenevät ja kolmannet alkavat räyhäämään. Meikäläisillä on liian hauskaa. Pääset itseinhostasi, kun lakkaat tekemästä inhottavia asioita. Rajoita dokaamista ja pura tunteita esim. taiteen avulla.

    • Wanted.

      Lopetat juomisen kokonaan, sillä siitä pääsee. Eikä tarvitse enää häpeillä ja miettiä, että mitäköhän tuli taas tehtyä.

    • brenkun ottaminen

      Luovu alkoholista ja selvitä itsellesi ne asiat, jotka tuottavat sinulle halun juoda. Pienikin breikki tekee hyvää. Saat itsetuntosi takaisin ja loppuu häpeämiset. Uutta koordinaatistoa vain kehiin, se on ihan mahdollista eikä ikinä myöhäistä!

    • minun kirjoittama..

      kyllä aina saa hävetä kännäilyn jälkeen..kai sitä täytyy olla vain välittämättä ja ajatella että kyllä ne muutkin sekoilee yhtälailla.Tämmösellä pienellä paikkakunnalla vaan tuntuu että kaikki tietää mitä on sekoillut.Olenkin ajatellut tehdä uuden vuoden lupauksen ja vähentää juomista että ottaa vain pari kertaa vuodessa..ei tarvis joka kuukausi tuntea kauheaa häpeää...heh..

    • -=jc=-

      Eksyin tähän keskusteluun sitä kautta, että tunnen itse olevani vastaavan kohtelun kohde. Jos todella on taipumusta tehdä humalassa katteettomia lupauksia ja vannoa rakkauttaan, vaikka vain saadakseen seksiä, niin miettikää kahteen kertaan ennen kuin tartutte siihen pulloon.

      Itse kuitenkin käytän alkoholia kohtuuden nimissä ja pidän aina järjen mukanani. Noh, sitten tulee tälläinen kaunis neito ja lupaa maat ja taivaat joka kerta kun tavataan. Tekee vielä sen niin hyvin, että hän saa minut aina uskomaan, että hän oikeasti välittää ja haluaisi yrittää kanssani. Sitten tulee seuraavana päivänä isku vasten kasvoja. Minä ressukka olen vielä niin kovasti ihastunut ja hyväuskoinen, että nielen tälläista.

      En vain pysty sanomaan häntä tavatessani, että "nyt et sano enää mitään mitä et oikeasti tarkoita, jätä mut rauhaan", koska itse oikeasti haluaisin yrittää hänen kanssaan, tunnen hänet ihan muutenkin kuin yöelämästä ja pidän hänestä...Sanotaan, että miehet ovat sikoja, mutta tälläisissa tapauksissa taitaa olla toisin päin..Miettikää helvetti oikeasti mitä sanotte, miehiäkin sattuu. Eli aiheen aloittaja, lopeta se kännääminen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      231
      16685
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      22
      2098
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1930
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      187
      1700
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1443
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1092
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      952
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      847
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      738
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      210
      722
    Aihe