Siinäpä se kysymys. Mitä pitää katsoa, ettei tule yllätyksiä?
Missä hinnoissa pyörii 440 -92?
Kantsiiko?
51423
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
- Nyt sinä siellä pohjoisessaNainen siellä laita viesti!
Vastaukset 5
Vanhimmat
Tekniikka pitää tarkistaa samoin kori.
Hinta on tonnin molemmin puolin, riippuu kunnosta.
Itellä ei tosin kokemusta, mutta palstoja ja lehtiä seuranneena 400-sarja on selvästi Volvo heikoimpia esityksiä. Eiköhän nuo siinä tonnin tienoilla ole hinnaltaan. Samalla hintaa vois saada 200/700 sarjalaisen, jossa kyllä enemmän kilometrejä mittarissa ja suurempi kulutus, mutta varmaan säästäisit huoltokuluissa ja päänsäryssä. Eikä nuo vanhimmat 850-sarjalaisetkaan kovin kalliita enää ole...
Kyseessä kohta 17 vuotias auto täten hinta sen mukainen.Et kertonut paljon ajettu jos 270tkm niin 400-500€ vähemmän ajettu renkaat hyvät hinta nousee sen mukaan muista kummiskin pysyä 3 numeroissa summissa kun tätä ikää on Volvolle kertynyt jo kunnoittavasti.Tässä alla on linkki näihin vikoihin joihin kannattaa tutustua ja listan pituudesta näet minkälaisia ne muut volvomallit ovat.Mitä vähemmän sähköisiä vehkeitä autossa sen parempi käyttöauto sinun katsotussa autossa ei ole varmaakan näitä keskuslukko juttuja. Onnea kauppa tapahtumaan.
http://www.volvofinns.com/index.php/topic,827.0.html
sarja juuri tämä 400.
Haloo!! Kuka helvetti nyt jostain ysikakkosesta nelisatasesta maksaisi tonnia tai enempää??
Muutama satku korkeintaan, oli mikä kunto tahansa.
Ei liene kovin kysytty ja haluttu käytettynä, mutta jokaisen oma asia mihin rahansa laittaa.
Volvo hyvä ja vahva auto muuten, mutta tämö 400 sarja on iso kirosana
Itsellänikin oli 400:een hyvin vahvat ennakkoluulot, mutta niistäkin huolimatta semmoinen kakkosautoksemme tuli n. 2 v sitten ja täytyy kyllä sanoa, että hinta / laatu -suhde on ollut hyvä. Kun rahaa oli käytettävissä alle 2000, niin siihen nähden on reilu 10 000 km taittunut todella harmittomasti ja edullisesti. Turvallisuus oli tärkeä kriteeri ja ABS:llä kuskin turvatyynyllä varustettuja autoja ei tuossa hintaluokassa muita ollut. Kun puhutaan yli 10 v vanhoista käyttöautoista, niin taitaapa 400 olla vähiten ruostuvia autoja, takalokasuojien kaaret ja ovien helmat ruostuu, mutta ei katsastuksen kannalta kriittiset paikat. Kahdesti on katsastettu, eka meni heittämällä läpi, tokalla tuli muutama kohtuuhintainen kulutusosa uusittavaksi, mutta kummallakin kerralla alusta, jarrut ja moottorin päästöt kunnossa, vaikkei ole edes huollossa käynyt. Paljon huonomminkin olisi voinut käydä alle 2000 e hintaluokassa.