Hei,
eli hakusessa olisi vedenkestävä digikamera. Suosituksia jostakin hyvasta mallista?
Tarkoitus olisi kayttaa paaasiassa snorklatessa max 5 metria eli ei syville sukelluksille.
Ja tuleehan sita tietenki kaytettya muutenkin eli perusreissuilla maisemien kuvausta eli joka paikan kameraa etsitaan...
Eli kokemukset, vinkit, suositukset kaikki ovat tervetulleita! Kiitos!
Vedenpitävä kamera hakusessa
9
3623
Vastaukset
- olis jos
itse kattelisit noista kamerakaupoista,itelläni on canonin digi ja siihen vesitiivis kehys joka maksoi 200€ joten silleen
- kameraa uusimassa
eli koitan etsia kameraa joka on jo valmiiksi vedenpitava esimerkiksi Olympukselta loytyy joitakin malleja. Eli suojusjutut ei suoranaisesti kiinnosta.
- homma..
kameraa uusimassa kirjoitti:
eli koitan etsia kameraa joka on jo valmiiksi vedenpitava esimerkiksi Olympukselta loytyy joitakin malleja. Eli suojusjutut ei suoranaisesti kiinnosta.
http://www.dpreview.com/reviews/compare.asp
Valitse sieltä format rugged compact ja sulle avautuu kaikki sellaset mallit. Ei niitä käytännössä ole kuin Pentaxilla ja Olympuksella, sitten vielä se Ricohin malli. homma.. kirjoitti:
http://www.dpreview.com/reviews/compare.asp
Valitse sieltä format rugged compact ja sulle avautuu kaikki sellaset mallit. Ei niitä käytännössä ole kuin Pentaxilla ja Olympuksella, sitten vielä se Ricohin malli.Tuon ottaisin ehkä ite jos ei tosiaan kauhean syvälle ole menossa.
Kestää 4m syvyyteen.
Siinä on lisäksi hyvä laajakulma ja 5x zoomi ja videokuvaus 1280 x 720 resoluutiolla (tosin vain 15fps).
Ja käyttää SD/SDHC muistikortteja, olympuksen xD-muistit on pieniä hitaita ja kalliita.- tämmöisestä
Yesse kirjoitti:
Tuon ottaisin ehkä ite jos ei tosiaan kauhean syvälle ole menossa.
Kestää 4m syvyyteen.
Siinä on lisäksi hyvä laajakulma ja 5x zoomi ja videokuvaus 1280 x 720 resoluutiolla (tosin vain 15fps).
Ja käyttää SD/SDHC muistikortteja, olympuksen xD-muistit on pieniä hitaita ja kalliita.http://www.mulletoi.com/PublishedService?pageID=9&itemcode=2974
Onkohan ihan lelu vai tekeekö sillä jotain? Olis aika edullinen snorkauskuvaukseen verrattuna siihen, että omaan kameraan (canonin ixus) vesitiiviskotelo maksaa jo 200 €.
- ROFL
okaro kirjoitti:
Luultavasti kysyjä on jo kameransa ostanut.
Oho , hyvin mahdollista että näin on käynyt :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 95922
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede24869Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat289766- 95748
- 34648
- 109646
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131568