Vedenpitävä kamera hakusessa

kameraa uusimassa

Hei,

eli hakusessa olisi vedenkestävä digikamera. Suosituksia jostakin hyvasta mallista?
Tarkoitus olisi kayttaa paaasiassa snorklatessa max 5 metria eli ei syville sukelluksille.

Ja tuleehan sita tietenki kaytettya muutenkin eli perusreissuilla maisemien kuvausta eli joka paikan kameraa etsitaan...

Eli kokemukset, vinkit, suositukset kaikki ovat tervetulleita! Kiitos!

9

3623

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olis jos

      itse kattelisit noista kamerakaupoista,itelläni on canonin digi ja siihen vesitiivis kehys joka maksoi 200€ joten silleen

      • kameraa uusimassa

        eli koitan etsia kameraa joka on jo valmiiksi vedenpitava esimerkiksi Olympukselta loytyy joitakin malleja. Eli suojusjutut ei suoranaisesti kiinnosta.


      • homma..
        kameraa uusimassa kirjoitti:

        eli koitan etsia kameraa joka on jo valmiiksi vedenpitava esimerkiksi Olympukselta loytyy joitakin malleja. Eli suojusjutut ei suoranaisesti kiinnosta.

        http://www.dpreview.com/reviews/compare.asp

        Valitse sieltä format rugged compact ja sulle avautuu kaikki sellaset mallit. Ei niitä käytännössä ole kuin Pentaxilla ja Olympuksella, sitten vielä se Ricohin malli.


      • homma.. kirjoitti:

        http://www.dpreview.com/reviews/compare.asp

        Valitse sieltä format rugged compact ja sulle avautuu kaikki sellaset mallit. Ei niitä käytännössä ole kuin Pentaxilla ja Olympuksella, sitten vielä se Ricohin malli.

        Tuon ottaisin ehkä ite jos ei tosiaan kauhean syvälle ole menossa.
        Kestää 4m syvyyteen.
        Siinä on lisäksi hyvä laajakulma ja 5x zoomi ja videokuvaus 1280 x 720 resoluutiolla (tosin vain 15fps).
        Ja käyttää SD/SDHC muistikortteja, olympuksen xD-muistit on pieniä hitaita ja kalliita.


      • tämmöisestä
        Yesse kirjoitti:

        Tuon ottaisin ehkä ite jos ei tosiaan kauhean syvälle ole menossa.
        Kestää 4m syvyyteen.
        Siinä on lisäksi hyvä laajakulma ja 5x zoomi ja videokuvaus 1280 x 720 resoluutiolla (tosin vain 15fps).
        Ja käyttää SD/SDHC muistikortteja, olympuksen xD-muistit on pieniä hitaita ja kalliita.

        http://www.mulletoi.com/PublishedService?pageID=9&itemcode=2974
        Onkohan ihan lelu vai tekeekö sillä jotain? Olis aika edullinen snorkauskuvaukseen verrattuna siihen, että omaan kameraan (canonin ixus) vesitiiviskotelo maksaa jo 200 €.


      • Luultavasti kysyjä on jo kameransa ostanut.


      • ROFL
        okaro kirjoitti:

        Luultavasti kysyjä on jo kameransa ostanut.

        Oho , hyvin mahdollista että näin on käynyt :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      922
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      24
      869
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      289
      766
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe