Rapu ja härkä - suhteen alku

-tytteli-

Olisi mukava kuulla kokemuksia, millaista on ollut ravun ja härän suhteen alkutaival, etenkin rapunainen ja härkämies? Ja miksei sitten jatkostakin.

5

563

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • look at this

Pelaamasi peli voi olla onnellinen (alussa). Härkä on kuitenkin mustasukkainen. Hän on mustasukkainen myös ystävillesi/veljellesi/lapsillesi. Joudut rauhoittamaan hänen mustasukkaisuutensa uudellen ja uudelleen. Ikävystäminen on liiton suuri vihollinen.

• Härkä mies

Minulla on omakohtainen kokemus tästä yhdistelmästä.. Alkuun tuntui että mikään ei estä ja tästä tulee vaikka mitä. Alkuun kaikki oli kuumaa ja kiihkeää ja rapunainen alkoi suunnitella vaikka mitä. Tähän kun hidas härkä lämpeää, ja lähtee leikkiin mukaan ja avautuu, niin rapu on ensin innoissansa mutta alkaa sitten kyllästyä härkään ja yrittää tämän saada jättämään hänet. Kun ei onnistu tässä, etsii toista pakokeinoa suhteesta ja kun ei sitä löydy viimein lemppaa hellä varoen tietenkin. Tämä minun kokemus, mutta olemme yksilöitä ohi horoskooppi merkkien..

• Olen perhekeskeinen, en mus...

Menin sanattomaksi. Rapu-mies on vaikea tavoittaa tunteellisesti. Kuu-rapumiehiä olen tapaillut. Kaikki Rapu-ihmiset ovat saitoja, käyttävät alkoholia, vetävät omaanpussiin, siis oma hyöty on elämässä tärkeää. En ole tavannut anteliasta Rapu-ihmistä, ei empatiaa, ei antamista, jos siihen tarvitaan omaa rahankäyttöä. Terveisin härkä-nainen.

• taakkepäin
        Olen perhekeskeinen, en mus... kirjoitti:

Menin sanattomaksi. Rapu-mies on vaikea tavoittaa tunteellisesti. Kuu-rapumiehiä olen tapaillut. Kaikki Rapu-ihmiset ovat saitoja, käyttävät alkoholia, vetävät omaanpussiin, siis oma hyöty on elämässä tärkeää. En ole tavannut anteliasta Rapu-ihmistä, ei empatiaa, ei antamista, jos siihen tarvitaan omaa rahankäyttöä. Terveisin härkä-nainen.

se kulkee,
        härkä sarvillansa puskee!

• Härkä on lempeä.
        taakkepäin kirjoitti:

se kulkee,
        härkä sarvillansa puskee!

Tuskin voi lempeämpää merkkiä löytyä, kuin Härkä-nainen. Minua lempeämpää ei ainakaan! Neptunus askendentilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      119
      7616
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      81
      7104
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      5314
    4. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      52
      4825
    5. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      243
      4373
    6. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      4346
    7. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4285
    8. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      28
      4018
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      59
      3153
    10. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      48