Rapu ja härkä - suhteen alku

-tytteli-

Olisi mukava kuulla kokemuksia, millaista on ollut ravun ja härän suhteen alkutaival, etenkin rapunainen ja härkämies? Ja miksei sitten jatkostakin.

5

569

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • look at this

Pelaamasi peli voi olla onnellinen (alussa). Härkä on kuitenkin mustasukkainen. Hän on mustasukkainen myös ystävillesi/veljellesi/lapsillesi. Joudut rauhoittamaan hänen mustasukkaisuutensa uudellen ja uudelleen. Ikävystäminen on liiton suuri vihollinen.

• Härkä mies

Minulla on omakohtainen kokemus tästä yhdistelmästä.. Alkuun tuntui että mikään ei estä ja tästä tulee vaikka mitä. Alkuun kaikki oli kuumaa ja kiihkeää ja rapunainen alkoi suunnitella vaikka mitä. Tähän kun hidas härkä lämpeää, ja lähtee leikkiin mukaan ja avautuu, niin rapu on ensin innoissansa mutta alkaa sitten kyllästyä härkään ja yrittää tämän saada jättämään hänet. Kun ei onnistu tässä, etsii toista pakokeinoa suhteesta ja kun ei sitä löydy viimein lemppaa hellä varoen tietenkin. Tämä minun kokemus, mutta olemme yksilöitä ohi horoskooppi merkkien..

• Olen perhekeskeinen, en mus...

Menin sanattomaksi. Rapu-mies on vaikea tavoittaa tunteellisesti. Kuu-rapumiehiä olen tapaillut. Kaikki Rapu-ihmiset ovat saitoja, käyttävät alkoholia, vetävät omaanpussiin, siis oma hyöty on elämässä tärkeää. En ole tavannut anteliasta Rapu-ihmistä, ei empatiaa, ei antamista, jos siihen tarvitaan omaa rahankäyttöä. Terveisin härkä-nainen.

• taakkepäin
        Olen perhekeskeinen, en mus... kirjoitti:

Menin sanattomaksi. Rapu-mies on vaikea tavoittaa tunteellisesti. Kuu-rapumiehiä olen tapaillut. Kaikki Rapu-ihmiset ovat saitoja, käyttävät alkoholia, vetävät omaanpussiin, siis oma hyöty on elämässä tärkeää. En ole tavannut anteliasta Rapu-ihmistä, ei empatiaa, ei antamista, jos siihen tarvitaan omaa rahankäyttöä. Terveisin härkä-nainen.

se kulkee,
        härkä sarvillansa puskee!

• Härkä on lempeä.
        taakkepäin kirjoitti:

se kulkee,
        härkä sarvillansa puskee!

Tuskin voi lempeämpää merkkiä löytyä, kuin Härkä-nainen. Minua lempeämpää ei ainakaan! Neptunus askendentilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan

Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k
      Maailman menoa
      163
      10605
    2. Marinin tuhojen korjaaminen kestää kahdeksan vuotta

Nyt on vasta neljännes mennyt ja ensimmäiset korjausliikkeet saatu liikkeelle. Innokkaimmat olivat odottaneet että jo t
      Maailman menoa
      88
      7491
    3. Miksi persuilla ei ole firmoja?

Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?
      Maailman menoa
      106
      7377
    4. Se oli Orpo joka rynni Eagle S -alukselle

Vastoin kaikkia kansainvälisen merenkäynnin sääntöjä. Kunpa olisi ollut purjehtija Harkimo Suomen johdossa silloin. ht
      Maailman menoa
      3
      7346
    5. Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta

Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t
      Maailman menoa
      22
      7321
    6. Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015

Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit
      Maailman menoa
      42
      7269
    7. Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?

Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik
      Maailman menoa
      113
      6677
    8. Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä

"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv
      Maailman menoa
      29
      6506
    9. Demarikultin uhri kertoo

Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa
      Maailman menoa
      88
      5733
    10. Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä

Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?
      Maailman menoa
      48
      5515
    Aihe