pelko

ja tämä

haluttomuus.

En tiedä saako täältä asiallista apua ja vastausta hätääni mutta kerronpa silti koko kurjan tarinani..

Mua on alkanut huolettaa ja ahdistamaan pelkoni ja haluttomuuteni. Toden näkösesti tää haluttomuus on seurausta seksipelosta.
Pelkään siis, että minuun sattuu rakastellessa niinku muutaman kerran on käyny ei siis ihme et pelkään.
Mutta olen seurustellut mieheni kanssa 3vuotta ja Rakastan häntä yli kaiken. Hän on ihana, huumorintajuinen, huomaavainen ja hellä. Ja seksi ei oo ennen viime kesää ollut ongelma.

Pelkään vaan jotain ja tuntuu etten pelkästään sitä kipua vaan siihen liittyy jotai muutaki en vaan tiiä mitä..

Oon ihan hukassa ja olen koittanu asiasta miehen kans puhua mutta hän ei oo huolestunut. Mutta täytyyhän hänen olla kerta toisensa jälkeen pettynyt kun ei onnistu tai en lämpene ajatukselle.

En vaan halua seksiä, haluaisin vaan olla lähekkäin ja silitellä ja hieroa toista. Sekä olla siliteltävänä ja hierottavana ilman seksiä, tästä olen sanonu mut mies ei malta. Haluaisin vaan löytää sen turvallisuuden tunteen, että joskus taas onnistuisin lämpenemään enkä joutuis tuottamaan pettymystä rakkaalleni enkä itelle.

En sitten tiedä onko tämä seurausta edellisestä suhteestani ja tapauksesta josta en ole voinut enkä voi nykyiselle rakkaalleni kertoa.

Nimittäin erottuani eksästäni, hän ei palauttanut asuntoni avainta vaikka kuin pyysin, käskin ja vaadin vaan hän piti sen jonkin aikaa.
Ja soitti vähä väliä että tulee käymään ja näin tuli omilla avaimillaan ja vaati multa seksiä. Joskus suostuin yksinäisyydessäni, yleensä en, koska tunsin itteni sen jälkeen halvaksi.. Lähdin tätä miestä pakoon kotikonnuilleni joksikin aikaa ja palatessani hän jätti minut vihdoin rauhaan löydettyään uuden... olin tuolloin alle pari kymppinen ja tiedän olleeni typerä ja tämä palailee välillä mieleeni. Mutta olen siitä oppinut, vaan olenko päässyt yli..
Miksi tämä palailee mieleeni vaikka mieheni kanssa meillä on rakastelu aina ollu ihanaa, hellää ja molempien toiveiden mukaista.



Mutta ennen kaikkea miten saan miehelleni perille, että hän auttaisi minua löytämään turvallisuuden tunteen. Sanoin, extra hellyyden osoituksin, ymmärtämällä, rakastamalla ei rakastelemalla..

Hän rakastaa minua ja haluaa minua, sen hän on tehnyt selväksi, mutta haluaako hän auttaa minua...

2

916

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kipua kohti

      Kipu voi olla pelkkää kipua, mutta usein jos on kipua, niin jotain elimistöstä vahingoittuu. Pelkäätkö enemmän kivun tunnetta, vai sitä, että jotain sisälläsi rikkoutuu tai vahingoittuu?

    • Kuuntelu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      34
      2754
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      9
      1975
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1433
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1325
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1300
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1221
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1131
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1075
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1044
    10. 21
      1038
    Aihe