Vangille kirjekaveri

vangin puolesta....

Hei kaikki kivat naiset, ystäväni Sörkan Vankilassa kaipaa kirjeitänne. Hän on 28 vuotias ihan jees ulkomuodon omaava mies. Kirjeitä voisi laittaa seur. osoitteeseen: vanki n:o 1367/08
Helsingin vankila
Ristikkotie 8
HELSIKI
P.S. En muista postinumeroa, mutta eiköhän se löydy

30

3531

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alma.....

Taitaa ollakkin ainut avu toi ulkomuoto ,niinkuin useimmilla kaltaisillaan,et kyllä mullakin oma ulkomuoto on "tärkeä" ja sen takii en ala kyllä millekkään tollasten kaa.

• Ihmettelen suuresti

Pitikö oikein täällä kommentoida ulkomuotoasi? Anna ihmisten hakea ihan rauhassa kirjeenvaihtoystäviä. Jos sinua ei kiinnosta, voit jättää arvostelusi omaan tietoosi. Vastauksestasi sai kivasti sen kuvan, että eipä taida sinullakaan enää ulkomuoto kummoisessa kuosissa olla, kun niin kiihkeästi sitä pitää puolustaa.

Sitä paitsi, aion itse laittaa oiekin perinteistä kirjettä menemään kyseiselle vangille. En siksi että ulkomuotoakin saattaa olla, vaan siksi, että sieltä sydämestä voisi löytyä ihminen, jolla olisi paljon annettavaa ja sydän, joka kaipaisi toista ihmistä.

Peilaa sinä rauhassa ja niin kuin jossain laulussa sanotaan niin "rupsahda rauhassa rakkaani mun..."

• vangin puolesta....
        Ihmettelen suuresti kirjoitti:

Pitikö oikein täällä kommentoida ulkomuotoasi? Anna ihmisten hakea ihan rauhassa kirjeenvaihtoystäviä. Jos sinua ei kiinnosta, voit jättää arvostelusi omaan tietoosi. Vastauksestasi sai kivasti sen kuvan, että eipä taida sinullakaan enää ulkomuoto kummoisessa kuosissa olla, kun niin kiihkeästi sitä pitää puolustaa.

Sitä paitsi, aion itse laittaa oiekin perinteistä kirjettä menemään kyseiselle vangille. En siksi että ulkomuotoakin saattaa olla, vaan siksi, että sieltä sydämestä voisi löytyä ihminen, jolla olisi paljon annettavaa ja sydän, joka kaipaisi toista ihmistä.

Peilaa sinä rauhassa ja niin kuin jossain laulussa sanotaan niin "rupsahda rauhassa rakkaani mun..."

Kiitos sinulle, teit näin aluksi minut iloiseksi ja varmasti tulevaisuudessa myös hänet, joka saa sinulta postia.

• JoonasK

Rivien välistä luin että toi ulkomuoto kys.olevalla henkilöllä olis vaarassa jos hän vaikka joutuisi nyrkin ja hellanväliin,sillä nämä veijarithan on lusimassa juuri näistä pahoinpitelyistä tai vielä pahemmista kolttosistaan,ei vankila niistä tee kunnonkansalaisia,itse en näihin veijareihin uskoisi pätkääkään,mutta sinun vanhanapiikana pitää saada mies äkkiä,ja meet vaikka läpi "harmaankiven" sen saadaksesi,onhan tosiasia että suomi akat rakastaa luusereita,onhan se mukava aina saada selkäänsä jos siitä niin tykkää.

• mutta ihminen kuitenkin
        JoonasK kirjoitti:

Rivien välistä luin että toi ulkomuoto kys.olevalla henkilöllä olis vaarassa jos hän vaikka joutuisi nyrkin ja hellanväliin,sillä nämä veijarithan on lusimassa juuri näistä pahoinpitelyistä tai vielä pahemmista kolttosistaan,ei vankila niistä tee kunnonkansalaisia,itse en näihin veijareihin uskoisi pätkääkään,mutta sinun vanhanapiikana pitää saada mies äkkiä,ja meet vaikka läpi "harmaankiven" sen saadaksesi,onhan tosiasia että suomi akat rakastaa luusereita,onhan se mukava aina saada selkäänsä jos siitä niin tykkää.

Koska täällä näyttää olevan vian pinnallisia ja oamsta mielestään täydellisiä ihmisiä liikkeellä, on tätä viestiketjua turha jatkaa... Uskon, että kyseinen vanki löytää itselleen todellisen ystävän, jonka kanssa kirjoitella menneestä ja tulevasta. Ehkä se olen minä. Enkä huomannut, että ilmoituksessa olisi toivottu nimenomaan naisten vastauksia tai että kyseessä olisi meisvanki. Kyllä ne naisetkin osaa pahoja olla... Ja etenkin vanhatpiiat. Joten varo vaan vanhapiikaveijareita. Vai toivotko, että sellaisen itsellesi löytäisit, äidin korvikkeeksi tai peilin pitäjäksi?
        Ilmeisesti oelt itse virheetön tai sitten niitä tehnyt, mutta kannat tekojasi omallatunnollasi. Toisin kuin vanki, joka maksaa teoistaan vankilassa. Eli ei varmaan se sen pahempi luuseri ole kuin sinäkään, vapaa-aika on vain hieman rajattua eikä ole mahdollisuutta roikkua täällä kommentoimassa ihmisten kirjotuksia / ilmoituksia.
        Tässähän tuntee itsensä hieman masokistiksi viestisi perusteella. Löytäisinköhän täältä sopivan sadistin...

• jatkoa edelliseen
        mutta ihminen kuitenkin kirjoitti:

Koska täällä näyttää olevan vian pinnallisia ja oamsta mielestään täydellisiä ihmisiä liikkeellä, on tätä viestiketjua turha jatkaa... Uskon, että kyseinen vanki löytää itselleen todellisen ystävän, jonka kanssa kirjoitella menneestä ja tulevasta. Ehkä se olen minä. Enkä huomannut, että ilmoituksessa olisi toivottu nimenomaan naisten vastauksia tai että kyseessä olisi meisvanki. Kyllä ne naisetkin osaa pahoja olla... Ja etenkin vanhatpiiat. Joten varo vaan vanhapiikaveijareita. Vai toivotko, että sellaisen itsellesi löytäisit, äidin korvikkeeksi tai peilin pitäjäksi?
        Ilmeisesti oelt itse virheetön tai sitten niitä tehnyt, mutta kannat tekojasi omallatunnollasi. Toisin kuin vanki, joka maksaa teoistaan vankilassa. Eli ei varmaan se sen pahempi luuseri ole kuin sinäkään, vapaa-aika on vain hieman rajattua eikä ole mahdollisuutta roikkua täällä kommentoimassa ihmisten kirjotuksia / ilmoituksia.
        Tässähän tuntee itsensä hieman masokistiksi viestisi perusteella. Löytäisinköhän täältä sopivan sadistin...

Tarkemmin ilmoituksen luettuani huomasin että vanki todellakin on Mies ja etsii ystäväkseen Naista. Mutta tuomion syystä ei kyllä ollut mainintaa eli emme voi tietää onko pahoinpitelyitä vai peräti tappo. Ihminen kuitenkin joka sovittaa tekosiaan. Hatunnosto siitä hänelle. Ei pakoile nimimerkin takana täällä.

• vangin puolesta....

Ei hän varmaankaan olisi itse tuosta ulkomuodosta maininnut yhtään mitään, mutta kun minä sain valtuuden laittaa tämän ilmoituksen tänne nettiin, niin ilmaisin vain oman mielipiteeni hänestä.

• vangin puolesta....
        vangin puolesta.... kirjoitti:

Ei hän varmaankaan olisi itse tuosta ulkomuodosta maininnut yhtään mitään, mutta kun minä sain valtuuden laittaa tämän ilmoituksen tänne nettiin, niin ilmaisin vain oman mielipiteeni hänestä.

Ei ole tappanut eikä pahoinpidellyt ketään, mutta hän varmaankin kertoo sitten itse syyn miksi on lusimassa.

• hän........

Ei ole tappanut eikä pahoinpidellyt ketään, mutta hän varmaankin kertoo sitten itse syyn miksi on lusimassa.

..omaisuusrikoksen tai vahingontuottamuksen takia lusimassa,varastanut auton humalassa ja ajannut sen pusikkoon?? Ei kai vankilaan hepposin perusteinkaan joudu,mutta ainahan niitä huijattavia naisia löytyy hänellekkin,VALITETTAVASTI.

• Ihmettelen suuresti kirjoitti:

ja saaks sanoja netistä

• JoonasK kirjoitti:

mut sit toi ulkonäkö mua kiinnostais.

• ---------------------------...
        ninde87 kirjoitti:

ja saaks sanoja netistä

Kyllä ne ihmiset voi joutua linnaan myös yhdestä ainoasta tyhmyyksissään tehdystä rikoksesta. Ei siellä ole vain murha ja tappoja tehneitä ihmisiä. Osa ottaa opikseen kun sinne joutuu elämänsä ensimmäisen kerran. on se kuulemma niin kova paikka tavalliselle ihmiselle joka on tehny virheen ja joutunut sinne. Kokemusta on aviopuolison kautta. Ei ole murhannut eikä tappanut ketään jäi vain ratista kiinni. Ei ole sen koommin ajellut kännissä eikä lusinut linnassa. Toivottavasti kyseinen ihminen saa niitä kirjekavereita ja osaa myös arvostaa kun joku viitsii kirjoitella eikä rupea huijaamaan tätä ihmistä.

• ja sielä..
        ---------------------------... kirjoitti:

Kyllä ne ihmiset voi joutua linnaan myös yhdestä ainoasta tyhmyyksissään tehdystä rikoksesta. Ei siellä ole vain murha ja tappoja tehneitä ihmisiä. Osa ottaa opikseen kun sinne joutuu elämänsä ensimmäisen kerran. on se kuulemma niin kova paikka tavalliselle ihmiselle joka on tehny virheen ja joutunut sinne. Kokemusta on aviopuolison kautta. Ei ole murhannut eikä tappanut ketään jäi vain ratista kiinni. Ei ole sen koommin ajellut kännissä eikä lusinut linnassa. Toivottavasti kyseinen ihminen saa niitä kirjekavereita ja osaa myös arvostaa kun joku viitsii kirjoitella eikä rupea huijaamaan tätä ihmistä.

..on näitä "hanuristeja",et kyll siell puuhaa piisaa.

• qeq
        jatkoa edelliseen kirjoitti:

Tarkemmin ilmoituksen luettuani huomasin että vanki todellakin on Mies ja etsii ystäväkseen Naista. Mutta tuomion syystä ei kyllä ollut mainintaa eli emme voi tietää onko pahoinpitelyitä vai peräti tappo. Ihminen kuitenkin joka sovittaa tekosiaan. Hatunnosto siitä hänelle. Ei pakoile nimimerkin takana täällä.

Jotta joudut vangiksi, siis vankilaan asti, olet rikkonut lakia. En sano etteikö vangitkin tarvitse ystäviä, jotkut "paranee" linnassa, toiset ei, päinvastoin. Joten näiltä suomivosuilta jotka auliisti jakelevat tavaraansa kaikenmaailman kamelinkuskeille yms, sanon että käyttäkää järkeänne, älkääkä sitten itketekö jälkeenpäin kun hommat kusee!

• ihan jees...

Mitään ei ole tehnyt, ihan aiheetta kiven sisällä, väärin ymmärretty, yhteiskunnan vika että äijä on kiven sisällä.
      Kaasua vois laittaa menee sille syyttömälle kullinaamalle sinne Sörkkaan.

Ei muuta kuin saippualinjalle!

• vangin puolesta....

On se kummallista, että ihmisten pitää ruveta spekuloimaan tätä asiaa näin voimakkaasti. Yksi kirjeenvaihto ilmoitus tämä vaan on. Kuka on väittänyt, että istuu syyttömänä ja väärin ymmärrettynä, että oikein kaasua....noh, noh. Pitäisiköhan sinut laittaa noine mielipiteinesi vaikka pariksi päiväksi istuu tonne Sörkkaan? Oppisit oleen.

• että joudu...

On se kummallista, että ihmisten pitää ruveta spekuloimaan tätä asiaa näin voimakkaasti. Yksi kirjeenvaihto ilmoitus tämä vaan on. Kuka on väittänyt, että istuu syyttömänä ja väärin ymmärrettynä, että oikein kaasua....noh, noh. Pitäisiköhan sinut laittaa noine mielipiteinesi vaikka pariksi päiväksi istuu tonne Sörkkaan? Oppisit oleen.

...syytön pulmunen oikeen häkkiin,SAATANA että risoo,kyllä sinne ei syyttä joudu,ja eikö se nykyään ole 3tähden hotelli,elätetään meitin veromarkoilla rosvot hyvään kuntoon että on taas iskussa kun kakku loppuu,mee itseesi oppeinesi,mitä hätää heillä sielä on makoilessa,täh?

• Vankileski 33

Siis jos tuo on tosiaan totta olet )= 99% mies joka vihaa luultavasti kyseistä vankia, huomasin sen kirjoitustyylistäsi että olet feikki. Tai sitten nainen joka on pettynyt mieheensä.

JA VANKINUMERO ON HYVIN HENKIKLÖKOHTAINEN SAMA KUIN SOTU SIVIILISSÄ; SITÄ EI JAELLA JULKISESTI: TIEDOKSI KUKA OLETKIN.

Terveisin; Aito vankikeski

• ainakin vielä ;)

Miten kirje voisi mennä perille oikealle vangille ellei vastaanottajaa olisi yksilöity? Sinun mielestäsi vastaaja voisi lähettää "kiertokirjeen", jonka kaikki venkulat voisivat ensin lukea, kunnes se löytäisi oikean vastaanottajan.

• vankileski 33
        ainakin vielä ;) kirjoitti:

Miten kirje voisi mennä perille oikealle vangille ellei vastaanottajaa olisi yksilöity? Sinun mielestäsi vastaaja voisi lähettää "kiertokirjeen", jonka kaikki venkulat voisivat ensin lukea, kunnes se löytäisi oikean vastaanottajan.

Siis se kirje lähetettään rikosseuraamo virastoon ja se lähettää kirjeen kyseiselle vangille. Älä leiki hölmöä. Jokaine voi halutessaan kirjoitella julkkis vangeille näin nimi ja rikoseuraamusvirasto, ei voi olla tottä....

• sinisilmäiset
        vankileski 33 kirjoitti:

Siis se kirje lähetettään rikosseuraamo virastoon ja se lähettää kirjeen kyseiselle vangille. Älä leiki hölmöä. Jokaine voi halutessaan kirjoitella julkkis vangeille näin nimi ja rikoseuraamusvirasto, ei voi olla tottä....

Jos se kirje menis suoraan rosvolle ettei sitä seurattais,siinähän vois olla huumeita ymm...,ainaskin se hengentuote tutkitaan montakertaa ennenkuin sen rosmo pääsee lukasemaan jos se nyt osaa edes lukea.

• nella_-

eikö teillä ihmisillä ole mitään häpyä siitä mitä tänne kirjoittelette?
      Se joka on synnitön tässä elämässä heittäköön ensimmäisen kiven.

• synnillinen

..mutta en niin että joudun LINNAAN lusimaan,

• pööööööööööööö
        synnillinen kirjoitti:

..mutta en niin että joudun LINNAAN lusimaan,

No kuuleppa ihminen joka istuu linnassa on myös ihminen, ei se ole yhtään sen vähempi arvoinen kuin muut vaikka onkin tehnyt väärin. Oletko koskaan kuullut anteeksi annosta? Ja siitä kun vanki pääsee pois hän tekonsa sovittanut

• rtkrtk

niille rikollisille paskoille ei kannata kirjoitella.

• tintsu--

Vieläkö hänelle voi kirjoitella?Kuinka kauan on istumista...?

• vielä pois..

..olen vanhapiika ja iso ihminen.

• tintsu---
        vielä pois.. kirjoitti:

..olen vanhapiika ja iso ihminen.

Nätiks kehuttu ja hoikka..vaik en mä ny mitää miestä itelleni eti...:D Vaan jotain piristystä elämään kirjekaverin muodossa..uusia näkökulmia ja ihmistä jolle kertoilla niitä näitä..:)Naurettavaa kun tänne kirjotellaan tuommoista mitä ny ylä puolel onki...

• vangin puolesta 2

Minäkin tässä laitan vangin puolesta...
      Kirjeitä siis kaipailee 30v vanki sökassa Ihan ok ulkomuodon omaava kaveri ja tuomiostaan huolimatta ihan mukava. Onhan se mukavampi lusi kun on joku jolle kirjottelee aikansa kuluksi :) Menee aikakin paremmin.

Kirjettä voi laittaa:

vanki nro. 611/10
      HELSINGIN VANKILA

Ristikkokatu 8
      00580 Helsinki

(Tuo osoite on hiukan muuttunut tuosta vuodesta 2008)

• kirjeitäraapusteleva

Moi,
      vangin puolesta 2, voisin kirjoitella ystävällesi.
      Kyselisin vain voisitko mahdollisesti kertoa minulle hieman lisää, niin olisi helpompi lähteä kirjoittamaan hänelle...? :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      223
      6955
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      42
      1239
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1032
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      891
    5. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      61
      837
    6. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      47
      834
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      93
      794
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      781
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      756
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      733
    Aihe