Miltä tuntuu naida sellaista naista jolla on takavittu? Huomaako sen heti ensi kerran jälkeen? Onko huono asia ja käykö kaikki asennot jos on? Onko mitään hyvää asiaa takavitusta? Haluasin rehellisiä vastauksia miehet vastatkaa.
miehet kertokaa minulle
13
3557
Vastaukset
- että miehet...
Mitäpä nainen moisella vastauksella tekisi? Vai onkos sulla liikkuva reppu?
Taidat olla tumputtava viikari!- Sara
Erehdyit, en ole lapsi. Miksi nainen ei voisi kysyä? Vastaa vain.
- Vastataan.
Sara kirjoitti:
Erehdyit, en ole lapsi. Miksi nainen ei voisi kysyä? Vastaa vain.
Ni siksi, että kun jokaisella on vgain se oma tavara. Väliäkös sillä, miten muiden kanssa ollaan.
- Sara
Vastataan. kirjoitti:
Ni siksi, että kun jokaisella on vgain se oma tavara. Väliäkös sillä, miten muiden kanssa ollaan.
Onko miehelle siis ihan sama millainen kolo, tietty kunhan on lämmin, liukas ja tiukka. Eli sen mihin päin vittu on kallellaan ei siis ole merkitystä. Oma asentoni mistä pidän on takaapäin.
- on aina
Sara kirjoitti:
Onko miehelle siis ihan sama millainen kolo, tietty kunhan on lämmin, liukas ja tiukka. Eli sen mihin päin vittu on kallellaan ei siis ole merkitystä. Oma asentoni mistä pidän on takaapäin.
vittu. Vain raamit välillä vaihtelee
- mies 22 =D
Sara kirjoitti:
kyl se pimpero tuntuu yht hyvältä osotti se minne vain =D se vain häätyy äijän harjotella miten on hyvä panna.. ja jos ei perus lähetyssarnaaja toimi oikein.. niin samahan se on missä asenossa on jos siitä nauttii vain =D
- Sara
mies 22 =D kirjoitti:
kyl se pimpero tuntuu yht hyvältä osotti se minne vain =D se vain häätyy äijän harjotella miten on hyvä panna.. ja jos ei perus lähetyssarnaaja toimi oikein.. niin samahan se on missä asenossa on jos siitä nauttii vain =D
Tuon rehellisen vastauksen ehkä halusinkin kuulla. En tiedä miksi kysyin mutta tuntui siltä että halusin jonkun ulkopuolisen kertoa. Kiitos ystävällisestä vastauksesta.
- ukko69
Itse ainakin tykkään niinsanotusta takavitusta. itselläni kun sattuu olemaan varsin paksu ja kova kalu, niin tuntuu ihanalta kun nainen on päällä selin minuun päin. Takavittuinen ei tunnu liian kireältä vaan namilta. Sitä paitsi takavittu on kaunis ja kiihottavan näköinen!
Liputan ehdottomasti takavitun puolesta. Jos omaat itse sellaisen, nauti siitä ja ole ylpeä.- Sara
Tykkään itse olla ratsastamassa, mutta kasvot mieheen päin. Tuntuuko se erilaiselta toiste päin?
- ukko69
Sara kirjoitti:
Tykkään itse olla ratsastamassa, mutta kasvot mieheen päin. Tuntuuko se erilaiselta toiste päin?
Naisen ratsastus tuntuu aina ihanalta. Mulla kun kulli on aina kivikovana, niin se ei taivu naisen ollessa selkä minuun päin. Siksi tunnekin on erilainen. Kyllähän se nautinto on taattu, kun naisen ratsastaessa ollaan kasvotusten. Siinä voi suudella ja imeä nännejä ... jos vaikka mitä.
NAMIA!
- fidelioX
"Takavittu"... Olenpas varmaan tosi hölmö, kun tuo termi oli outo. Ymmärrän kuitenkin, kai, mitä sillä haetaan. Eli hyvin läheltä pyllyreikää eteenpäin suuntautuva pillu? Ajatus tuntuu vain oudolta; en ole havainnut, että vaginan suunta tai pillun suu vaihtelisi kovastikaan. Muunlaisia eroja pilluissa on kovastikin: koossa, ulkonevuudessa, värissä... Oma lempiasentoni on takaapäin naisen maatessa vatsallaan. Tuohon kai "takavittu" sopisi mainiosti? Joten sitten kai se on ihan hyvänmallinen tavara. Tärkein asiahan pillussa kuin pillussa on hyvä hygienia, johon kuuluu myös karvojen poisto. Se kai on nykyään itsestäänselvää...
- oma kokemus
Kerran osui takavittuinen kohdalle.
Kun homma alkoi, nainen otti ohjat käsiinsä ja asettui niin, että pääsin parhaiten sisään. Siis tosi tahdikasta toimintaa naiselta. Mielestäni tämä onkin paras tyyli naisen kannalta, jos takavitusta kyse. Hän oli hyvin vahvasti takavittuinen, lähetyssaarnaaja-asentoon ei ollut mitään mahiksia. Sitä kokeiltiin, mutta ei sitten millään.
Hänen suosikkiasentonsa oli sellainen puolittainen kylkiasento, tai miten sen kuvailisin. Se oli minunkin mielestäni paras hänen tapauksessaan.
TH - Vanhakäpy
Onhan sitä Naisissa niinkuin miehissäkin rakenteellisia eroja mutta näistähän voi aina puhua mikä asento kummastakin tuntuu hyvältä... Ja kokeilla yhdessä kaikenlaista... Jos vaikka miehelläkin on siinä pikku pilin päällä roikkumassa sellainen perjantain ostoskassin kokoinen masu... Ja tytöllä pikkasen takana... niin ei ehkä saarnaajatyyli ole se paras.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1201038
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36792
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713