kysyisin siis onnistuuko imetyksen käynnistäminen uudelleen?Vauvelini on 8 viikon ikäinen ja imetin häntä n.5 viikkoa.Erinäisten syiden vuoksi lopetin.Nyt haluaisin siis käynnistää maidontulon uudestaan,mikäli mahdollista.Lypsin rintapumpulla ja pari pienen pientä pisaraa herahti.Jatkanko lypsämistä vai onko toivotonta enää yrittää käynnistää maidontulo?Haluaisin niin kovasti kuitenkin antaa vauvelille omaa maitoani.
imetyksen uudelleenkäynnistys
3
956
Vastaukset
- onnea yritykseen
Jos maitoa tulee pumpulla pisarakin, ei maidontuotanto ole vielä kokonaan tyrehtynyt. Tarjoa rintaa vauvallesi. Voi olla, että tuon ikäisellä on vielä luontaiset halut sen verran tallella, että imetys voi vielä onnistua, koska maitoakin tulee. (Vauva saa aina rinnasta enemmän irti kuin paraskaan pumppu, jos vauva vain suostuu imemään rintaa.)
- Pee
Jos vauvasi ei ime tuttia, on vielä helpompaa käynnistää imetys uudestaan. Anna vauvan tyydyttää imemisen tarpeensa rinnalla ja muista imettää myös yöllä. Vauva saa varmasti paremmin maidon herumaan kuin rintapumppu (itselläni ainakaan ei lypsäessä ole herunut).
- mammo
itsekkin että rintapumpulla ei tule niin paljoa maitoa kun vauva itse imee tulee maitoa paljon paremmin!
voiko maidon tulo sitten tyrehtyä vähääkään?
itse olen imettäny kohta 5vk! ja huomasin että maitoa ei tule ainakaan pumpulla paljoa!
rintapumppu tehosi mulle kun maitopakkautui rinnan täydeltä ettei vauva saanu otetta rinnasta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722756
- 632674
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151392
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91209