"3.sääntö: Älä tuijota näkymätöntä keijua
2.sääntö: Älä puhu näkymättömille keijuille
1.sääntö: Älä ikinä herätä keijujen huomiota"
Melissa Marr Ilki ihana-kirja
Aivan loistava teos. Sitä ei malta laskea käsistään. Suosittelen lämpimästi kaikille.
Kirja keroo Aislinn tytöstä joka on nähnyt keijuja koko ikänsä. Aislinn on koettanut olla herättämättä keijujen huomiota ja on onnistunutkin siinä hyvin, mutta sitten jostain kumman syystä keijut alkavat seurata häntä. Keiju Keenan on kesän kuningas ja hän on etsinyt itselleen kuningatarta vuosisatoja, kunnes hän on päättänyt ottaa Aislinnin kuningattarekseen...
Ilki ihana
3
1069
Vastaukset 3
- lisää näitä
Kiitos vinkistä. Täytyy lukea!
- -V-
Hyvä kirja! Jos pitää Houkutuksen kaltaisista kirjoista saattaa pitää tästäkin, Suositelen! :D
- ** lukija
Minä en pitänyt. Ikää minulla 26v ja minusta kirja on suunnattu nuoremmille. Kirjan lopusta en pitänyt yhtään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3571106- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19481- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459