Mikä on ilkein unesi?
Kerro!
Minulla aina isä yrittää ampua
minut pistoolilla niinkuin nuorena
todellisuudessa.
ilkein unesi
19
811
Vastaukset
kimppuun käyminen. Faialla oli hullu seefferi joka puri kaikkia ja kaikkea.
- kawe
arkkua kirkon käytävää ulos ja ovat molemmat ensimmäisinä.(en näe muita kantajia) He ovat itkeneen näköisiä. Jostain syystä seuraan tilaisuutta poikkikäytävän päästä valkeita liljoja sylissä. Eli kyse ei ole isästäni, ehkä he kantavat isäänsä.(? x-mieheni) Olen nähnyt unen kaksi kertaa samanlaisena, herään itkuuni.
Hyvin todentuntuista......... - Pirre*
unen jossa lapsenlapselle tai yleensä lapselle tapahtuu jotain pahaa, ne unet on hirveitä, mutta vain unia..
- Taika-Nainen
ja yllätyksekseni en muista nykyvuosilta yhtään pahaa unta. Pitänee oikein puuta koputtaa.
Aiempina vuosina näin toistuvasti unta jossa olin palavassa talossa enkä tiennyt miten pääsen sieltä pois. - Taika-Nainen
tuossa todellisuudessasi kävi, miten tilanne laukesi?
- saanut...
No ei se ukko saanut henkeä kelatuksi.
Vanhoillaan ajelutin sitä autollaki ja
käytin reinot jalassa ravintoladrinkillä.
Olen sydän- ja hengityskoneessa. Jostain syystä hengitys kuitenkin pysähtyy ja pidätän hengitystä pitkään pitkään pitkään ja sit herään ja korisen hetken ennen kun ymmärrän, että tällä kertaa se on vain unta.
- niin paljon.
Enneunia, jotka toteutuvat. En pysty luokittelemaan, mikä olisi ilkein.
Onneksi kuitenkin vähemmän niitä. - syystä
teillä oli pistooli kotona?
- kaksikin
Niillä se piti kuria.
- mielenmyllerrys
niitä on.
Jollain lailla kammottava oli kun näin itseni lapsena, alastomana, kuolleena. Isäni heitti minut maahan ja sanoi että parempi sille niin. Samaan aikaan näin unen jossa menin hautausmaalle, katselin hautakiveä, en saanut nimestä selvää mutta tiesin että se on oma hautani.
Hirveä uni oli sellainen että unen kauheudessa (mua lähestyi kolme miestä, yksi musta..viikatemies?) tiesin että minun täytyy herätä tästä, muuten en kestä. Yritin ruosteisella rautanaulalla nirhata rannetta, ei auttanut. Sitten löysin terävän ruukun palasen ja iskin sen silmiini. Heräsin siihen ja päätäni särki aivan älyttömästi. Helpotuin sentään että oli unta.
että semottiis, nykyään en juuri muista uniani. - Otto-:
Vähän jälkeen Isäni kuoleman.Näin kolmekertaa aivan saman unen.
Minä olevinaan puukotin isäni hengiltä.Tulihan
ontto olo sen jälkeen, ei paljon loppuyöstä nukuttanut.
Tunsin kai jotenkin syyllisyytä iskän kuolemasta,
kun hän sai pahan sydän veritulpan ja avusta
huolimatta kuoli siinä silmien edessä.
Minulla on kylmä, oli viimeiset sanat minulle.ole ollut mukavaa katsottavaa, ei ihme jos kummittelee yölläkin, tai on kummitellut, ei kai sentään enää.
- tänään
sydän- ja hengityselvytyskurssilla. Siellä keskusteltiin juuri tuosta samasta syyllisyydentunnosta. Jos ei pysty pelastamaan toisen henkeä vaikka teoria on hallinnassa...
Kurssin vetäjä kertoi että vain 5-7% uhreista selviää vaikka saakin ensiavun paikanpäällä... - Otto-:
Pirrejuupas kirjoitti:
ole ollut mukavaa katsottavaa, ei ihme jos kummittelee yölläkin, tai on kummitellut, ei kai sentään enää.
Nyt on lama iskenyt uniinkin, enää ei näytetä kun pikkupätkiä.:)
- Pirre*
Otto-: kirjoitti:
Nyt on lama iskenyt uniinkin, enää ei näytetä kun pikkupätkiä.:)
ainakin painajaisuniin..:/
Hyvää yötä Otollekin, ja kauniita unia :)
- RosaLiiin
Olin jonkin itämaisen (musiikki paljasti) kaupungin suurella torilla.
Alapuolella ihmiset näkyivät pieninä hahmoina.
Seisoin korkeassa ohuessa tornissa, ikäänkuin lipputangon nenässä.
Jalat olivat kiinni vain jalkapohjien kokoisessa metallilaatassa.
Torni heilui ja huojui, tehden valtavaa liikettä joka suuntiin.
Yritin taiteilla siellä ja mistään en voinut ottaa kiinni, oli tosi turvaton olo.
Kauhea tuskanhiki valui herätessä. - seuraa aina
mua ja tulee lähemmäksi ja lähemmksi,loppujen lopuksi luukasa on rappujeni vieressä,hieman vain piilossa.
Kun senaikainen ihmis-suhteeni loppui,hävisi luutkin.
Sitten tämä eksyminen.Monia vuosia näin unta eksymisestä,aina eksyin jos lähdin piteestä A kauemmas,pelkäsin etten osaa tulla takaisin.
Joskus uskalsin mennä vähän kauemmas ja olin iloinen että selvisinkin.
Nyt kun toinen suhde päättyi,en ole eksynyt,ne loppui siihen.
Mitä tästä sanomme,helppo tulkita.
Ja sitten kolmas kamala uni,nuori mies heilutteli puukkoa edessäni,ja rukoilin oikein ettei tappais mua.OIkein unissani tunsin sen kivun kun puukko iskeytyy kehooni.
Järkyttyneenä heräsin ja en saanut enää nukutuksi,puistattaa vieläkin... - Lisko
Joku iski minulta hännän poikki ja heitti munat kasvoilleni.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5301724Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18867- 84843
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101796- 63705
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49701Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2677- 63666
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?65598- 65533