Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Viihtyykö kaksonen

yksin??

Tunnen erään kaksosmiehen joka on vastaa kaikinpuolin melko tyypillistä kaksosta.

Ihmetyttää kuitenkin kun hän kiven kovaan väittää viihtyvänsä mieluiten yksin.

Minulla taas on se se mielikuva että kaksoset ovat seurallisia.

Kokemuksia?

24

3936

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos vaihtoehtona on astrologiaan uskovan seura, niin itsekin viihdyn mieluummin omissa oloissani . . . ;)

    • kaksonen888888888888

      Kyllä minä ainakin viihdyn silloin tällöin :) mut eks kaikki ihmiset? :D sitä paitsi jos on ollut huonoa seuraa niin miksipä ei viihtyisi mielummin yksin? itse olen kaksonen ja nainen. :) Viihdyn myös paljon seurassakin.

    • kaari47

      Itse olen kaksosmies 47v. Sikäli tyypillinen, että aviossa 2 kertaa,parit kihlat ja joitain avosuhteita. Nyt kuitenkin tilanne rauhoittunut. Viimeisin suhde(seitsenvuotinen)on oikeastaan loppunut jo kuukausia sitten. Ystäviä olemme ja tapailemme joskus kavereina. Suhdetta en aloittaisi uudestaan mistään hinnasta. Emme asuneet yhdessä. Kyllä minä nykyisin kaksosmiehenä viihdyn yksin, jopa nautin suunnattomasti. Ihmisen haluasin kuitenkin, sellaisen, joka ei kontroloi kuin pientä kakaraa. Kyllä tähän ikään on jo tullut virheet tehtyä ja opittua.

      • N46.....

        Sama täällä. Toinen avioliitto kierroksessa, siinä välissä yksi kihlaus. Nyt on puoliso, joka antaa vapaasti mennä ja tulla. Sellainen kaksonen tarvitsee. Sellaisen luottamusta ei tule käytettyä väärin! Olen ikikiitollinen ymmärtäväisestä puolisosta, joka tajuaa kaksosen vapauden kaipuun. Nyt, kun sitä vapautta on, ei sitä tule niin hirmuisesti käytettyäkään :) Kauhein kumppanini oli muuten rajoittava, mustasukkainen härkä, jolle piti laatia suurin piirtein raportteja siitä, miksi en aina tullut suoraan töistä kotiin...


    • vlaatikko

      Kyllä se pitkän päälle seiniä kohti vetää..tämä yksinäisyys kaksosella.Olisit nyt huolestunu kaverista..oikeesti

    • Nouseva jousimies

      Olen kaksonen ja nouseva jousimies, mun pitäis olla TODELLA seurallinen, mutta viihdyn yksin!
      Mutta osittainkin siksi koska minulla ei ole ystäviä johon voi luottaa, kaksonen ei avaudu jos ei ole ketään keneen luottaa.
      Ei aina siis pidä paikkaansa tuo horoskooppijutut vaikka itsekkin uskon näihin.

      Olen enemmänkin taiteellinen luonne ja viihdyn oikeasti todellakin yksin.
      Olen keski-ikäinen nainen. Ja lapsiakin on siunautunut kaksi. Että sellainen kaksonen täällä :)

    • kyllä saattaa pitää paikkansa

      kaksonen saattaa olla kotona viihtyvää tyyppiä, joka ei kapakoissa kuljeskele.Mutta muista, että sellainen kaksonen on kaikista pahinta laatua. Kun tapaat tälläisen naisen mietit miten ihanaa: viihtyy kotona, ei rilluttele, tykkää luonnosta ja on ilmiselvästi tosissaan kanssani. Todellisuudessa tämä viaton kaksonen vuoropäivinä hässii työpaikallaan pomoaan sekä alaistaan ja lähtiessää viemään roskia käy kylmäkellarissa ottamassa poskeen naapurin porkkanan

      • we2

        Tätäkö se on se yleistys.
        Kaikki kaksoset pettää jne......

        Kyllä tämä likka tykkää olla kotona nyksän kanss weekendinä. Ei ole mielessä naapurit taikka työpaikan panot.
        Tutkittu juttu varmaan sulla toi, mitä väitit :D

        Tohon ap:n viestiin:
        Kyllä minä tykkään olla yksin ja katella kattoon. Uskokaa tai älkää. Puhumisesta tykkää, esiintymistä rakastan, mutta aika usein haluan olla vain ihan minä ja ei mitään muuta :D

        t. Meiju


      • naapuritkin

        Kokemusta on.pitää paikkansa


      • tyyppi voi

        olla mistä merkistä tahansa,ei koske kaksosia jos ei ole nymfomaani.


      • G-mini

        Aika huono vitsi. Mites vastaava kaksosmies? paneeko sekin sihteriään tai naispomoaan muista työntekijöistä ja naapuruston yh-äideistä puhumattakaan? Ja mitäs se niil luontoreissuil tekee. Lähte avointen ja vapaitten hippikavereittensa kaa iha vaa "kerää sieniä" ja niitä syötyä sitten harrastetaa tajunnan räjäyttävää seksiä.


      • N46....

        Taidat olla eksäni, se painostava härkämies :) Juuri tuollaista, skitsoa puhetta sain aina kuunnella. Ei kauan ottanut, kun otinkin jalat alleni :0


    • että kaksonen(m::)

      viihtyis yksin pitkään.
      Kyllä se ainakin, naapurin akkaa kyttäilee.

      Jos oma akka on sen jättännä, ja ite mennyt
      soppaileen.

      Tunnen erään kaksos(m..)joka herkeemättä
      kytiskelee kiven kovaan naapurin akkaa.

      Keimailee kaikilla tavoillaan, käy vieläpä
      pimeään aikaan ikkunan takana,kurkistelemassa.

    • ILOVEMCR

      Rakastan yksin olemista :)

    • viihtyvät

      paremmin yksin jos seura ei ole tarpeeksi mielenkiintoista.
      Kaksonen tarvitsee muutenkin omaa tilaa ja aikaa.Pahinta mitä kaksoselle voi tapahtua on liian kontroloivat ja riippuvaiset ihmiset,he tekevät kaksosesta ärtyisän ihmisen joka vetäytyy vielä enemmän yksinäisyyteen.
      Kaksonen ei taida olla kovin helppo parisuhteessa jos toinen ei tajua kaksosen perusluonnetta.

      • k too

        Kyllä se yksinäisyys on vaikeata kaikille,ja kaksosena pakko sanoa ihmisiä kaipaan vaikka vain txt juttuja..siis kaksos mies yli neljäkymppinen....sitä varten myös kirjoittelen tänne,aika pateettista vai.


    • kaksonen 91

      Kyllähän me kaksoset ollaan seurallisia ja oikein mukavaa juttu seuraa, mutta mäkin viihdyn yksin, koska kaksoset on aika pohdiskelijoita. mä yleensä nautin olla ihan itekseni ja miettiä maailmankaikkeuksia, mutta tottakai sitä sit välil tulee haluu olla toisten kanssa ja sitten ollaan.

    • Kaksoset viihtyvät yksin ja saattavat olla hiljaa ja omissa ajatuksissaan ja joskus taas saattavat olla yli seurallisia ja olla toisten seurassa ja puhua todella paljon, olen itsekkin kaksonen. Se vaihtelee meillä on tavallaan monta luonnetta.
      Mukavassa seurassa ollaan kyllä puheliaita :)

      • kaksi

        kaikki stemmaa... ja vähän hieman päälle.


    • miiiiina

      Seurustelen tällä hetkellä kaksosmiehen kanssa, ja aina silloin tällöin hänelle tulee pakonomainen tarve olla yksin. Silloin häntä ei kiinnosta yhtään mikään ja on tosi turhautunut, jopa masentunut.. Edellisillä kerroilla on aina mennyt välit poikki, ja taas tuommoinen samanlainen vaihe menossa. Tällä kerralla ei ole vielä välit menneet poikki ja ollaan yhdessä edelleen, ja olen nyt oppinut sen verran että annan hänelle sitä omaa aikaa mitä hän haluaa enkä rupea roikkumaan.. toivon että se auttaisi, saa nähdä. Mutta yksin se vaan haluaa olla eikä kiinnosta mikään.

    • mavatar

      Mä olen levoton, jos olen yksin :D

      Arkena töiden jälkeen olen mielelläni yksin sinänsä, että saan tehdä asioita omassa tahdissani ja miten haluan. Viikonloput on toinen. Jos mies on pois kotoa, en osaa millään olla yksin.

    • toisinaan erakko

      Kaksosena voin kertoa, että minulla on kaksi puolta. Viihdyn erittäin hyvin yksin, mutta toisinaan olen äärimmäisen seurankipeä. Kummatkin käy, kunhan niitä on sopvassa määrin:)

    • yksin ja seurassa

      No, täällä ilmoittautuu yksi kaksonen, joka viihtyy erinomaisen hyvin yksin, mutta toisaalta myös hyvässä seurassa :) Seurue ei saa olla kovin suuri. Isot joukot koen rasittavina.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2015
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1430
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      60
      1337
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      18
      1298
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1221
    10. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      69
      1216
    Aihe