Paras Kebabbi paikka?

OriZultan

Kokkolan Pizzeria?

26

3572

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • baras

kebab löytyy Marmarasta.

• jee

Kyllä marmarassa on surkein kebab kokkolassa

• vas-chili
        jee kirjoitti:

Kyllä marmarassa on surkein kebab kokkolassa

Et oo ilmeisesti käyny kaikkialla vielä. Kokkolan surkein...no hoh-hoh! mitä löytyykään ullavan kepab-kiskalta?

• he nu ti tii
        vas-chili kirjoitti:

Et oo ilmeisesti käyny kaikkialla vielä. Kokkolan surkein...no hoh-hoh! mitä löytyykään ullavan kepab-kiskalta?

Alavetilin kebbab- nus,siellä on surkeat.

• Minä vain..

Mitä/Mikä lienee....

• sitä

käviäläiset tiedä!

• Ehdoton kebab-paikka

Kyllä ehdoton kebab-paikka alueella on Sudenpesä Kannuksessa. Omistajat turkkilaisia, ihania ihmisiä ja kebab aivan omaa luokkaansa. Kannattaa käydä kauempaakin!

• mahmudiu

Ilman muuta!
        Kerrotko vielä tarkemman osoitteen. Nimittäin olen siellä Kannuksessa joskus työreissulla vetässy jonkun aivan surkean kebab-annoksen keskustassa, enkä toiste tahdo moista.

• tulkaa huomenna

http://www.vapaa-aikavirasto.com/ravintolat/?pid=100&rid=8504

Onko tämä se "ketunkolo"?
        Isäntä ite aina ovenpielessä tupakilla jututtamassa naisia, akka tekee työt. Aivankuin välimerenmaissa... Monissa maahanmuutajien pizeria/kebab ravintolissa myyjät ovat ovenraossa tupakalla, ei vastusta tupakoitsioita, mutta jotekin se häiritsee kun asiakaan tultua leipuri vetäisee hätäisesti viimeiset savut ja lähtee pizaa pyöritään. Suomipaikoissa ei näe tällaista, tupakit vedetään piilossa.

• kkksss

Marmara paras ja Kokkolan pizzeria HUONOIN!!!

• Kebap

Kokkolan parhaat tsebabit ja pizzat on ehdottomasti Tori Pizzassa. Siittä Torikioskin kulmalta käännytään sinne kujalle. Aurarulla on aivan ykkönen TP:ssä. Pizzat on todella hyviä. Tämä yritys taitaa olla ainoita Kokkolassa jotka tekee itse pohjat ja kastikkeet eivätkä osta viikon vanhoja valmiita pohjia tukusta.

• Kebappia

Hinnat taitaa olla halvimmasta päästä koko kaupungissa.

• on puhunnut.

Halpaa joo. Siihenpä se sitten jääkin. Ei mene firmalla hyvin, kun ainut kilpailuvaltti on laskea hinnat. Paljonko siellä muuten nyt maksaa pizza? 5€? 5€-22prossaa alv, jonka yrittäjä maksaa verona parin kuukauden kuluttua, kun toimii rehellisesti. Eipä siitä paljoa jää katetta kun laskee pois muut kulut. Itse suosin suomalaista, en mamu-paikkoja, jotka parhaat ovat jo useamman kerran "yrittäjänä".

• eienääikinä!

Jos sinne (tai Kokkolan pizzeriaan...sama yrittäjä?) yöllä menee niin ne yrittää huijata kännisiä. Ei esim anna ostamaa limukkaa, tai laita kaikkia täytteitä pizzaan.

Kummassakin paikassa ovat "unohtaneet" jotain...mutta hahaa enpäs ollutkaan kännissä!

• "poikotiin"
        eienääikinä! kirjoitti:

Jos sinne (tai Kokkolan pizzeriaan...sama yrittäjä?) yöllä menee niin ne yrittää huijata kännisiä. Ei esim anna ostamaa limukkaa, tai laita kaikkia täytteitä pizzaan.

Kummassakin paikassa ovat "unohtaneet" jotain...mutta hahaa enpäs ollutkaan kännissä!

Ite huomanu saman, vähän olin kännissä...

• se on
        "poikotiin" kirjoitti:

Ite huomanu saman, vähän olin kännissä...

kebabbi on onko se syötävää?

nim.eläkeläinen

• syököön
        se on kirjoitti:

kebabbi on onko se syötävää?

nim.eläkeläinen

kalanmaksaöljyä.

• sooser kaisi
        eienääikinä! kirjoitti:

ite oon aina molempiin paikkoihin menny tukkihumalassa ja koskaan ei oo täytteitä puuttunu. pari kertaa on herätetty pöydästäkin että "pizzas on valmis, hyvää ruokahalua ja hyvää yötä"

• kokkolassa löytyy
        sooser kaisi kirjoitti:

ite oon aina molempiin paikkoihin menny tukkihumalassa ja koskaan ei oo täytteitä puuttunu. pari kertaa on herätetty pöydästäkin että "pizzas on valmis, hyvää ruokahalua ja hyvää yötä"

LaFaforitasta Koivuhaasta!Kuis lie kebappikeskustelu näin lipsunu!??Kepappipitsaa löytyy myös sieltä!Vaan kaikkein paras pitsa minkä oon ikunani syöny,loytyi Kuusamosta Ruka Pitsasta.Hinta enemmän kuin täällä,mutta nii'in hyvä.Paljon täytettä ja lisukkeita saa.Suosittelen lämmöllä!

• 6-0
        kokkolassa löytyy kirjoitti:

LaFaforitasta Koivuhaasta!Kuis lie kebappikeskustelu näin lipsunu!??Kepappipitsaa löytyy myös sieltä!Vaan kaikkein paras pitsa minkä oon ikunani syöny,loytyi Kuusamosta Ruka Pitsasta.Hinta enemmän kuin täällä,mutta nii'in hyvä.Paljon täytettä ja lisukkeita saa.Suosittelen lämmöllä!

parasta kedappia saapi ouluntien grilliltä, mutta sehän onkin korv-jööranin kedappia...

• tsepappia
        on puhunnut. kirjoitti:

Halpaa joo. Siihenpä se sitten jääkin. Ei mene firmalla hyvin, kun ainut kilpailuvaltti on laskea hinnat. Paljonko siellä muuten nyt maksaa pizza? 5€? 5€-22prossaa alv, jonka yrittäjä maksaa verona parin kuukauden kuluttua, kun toimii rehellisesti. Eipä siitä paljoa jää katetta kun laskee pois muut kulut. Itse suosin suomalaista, en mamu-paikkoja, jotka parhaat ovat jo useamman kerran "yrittäjänä".

Nythän ei ollut kysymys mistään isänmaallisuudesta tai veronmaksusta. Itse tottakai kannatan rehellistä yksityisyrittäjyyttä ja oikeudenmukaisuutta sekä tasapuolista kilpailua.

Nyt ei kuitenkaan ole kysymys mistään isänmaallisuudesta vaan siittä mistä saa parhaat safkat. Kun haluan hyvää pitsaa, kebabbia tai vaikka lihapullia, mulle on ihan sama keneltä ostan. Pääasia on että ruoka on hyvää.

Joka asialla voidaan jeesustella ja "kukkahattutäteillä".

• käy sääliksi
        eienääikinä! kirjoitti:

No kylläpä nyt käy sääliksi kännisiä raukkaparkoja.
        On se sääli että vittuilevia känniurpoja kusetetaan. Kyllähän jokaisella kännisellä idiootilla on oikeus saada mitä tilaa...

"Laitha molhophää shomennon josha on kurkku ja shitte... vittu ko khushettaa.. ananasta ja VITUSTI kephappia ja... ei vittu mitä tuo vittuilee... shemoset tulinen... ei vittu... shaatana!"

• Anonyymi

puuha pete asuu kaustarinkadulla

• Anonyymi

Löysin kerran kun olin Afganistanissa loma matka. Siellä oli maaseudulla ihana pittoreski pizzeria!

• Anonyymi

Ei kannata mennä marmaraan nimittäin se omistaja on sekaisin kun seinäkello

• Anonyymi

Pizzeria Istanbul.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      64
      11680
    2. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      96
      8871
    3. Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa

Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.
      Maailman menoa
      21
      4483
    4. Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon

Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka
      Maailman menoa
      23
      4004
    5. Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen

Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti
      Maailman menoa
      5
      3871
    6. Tänään torille

Tänään kuulema torilla tapahtuu klo.20. Tulkaaha paikalle kattoon.
      Hyrynsalmi
      96
      3831
    7. Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta

Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j
      Maailman menoa
      7
      3656
    8. Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA

, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle
      Perussuomalaiset
      16
      3455
    9. Perussuomalaisiin minä luotan

Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.
      Maailman menoa
      41
      3276
    10. Yksi kuoli kolarissa Outokummussa

-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei
      Outokumpu
      44
      2579
    Aihe