oli kuulemma tällainen
Raakaa voimaa
Soittomatkalla
Viimeinen mohikaani
Vankilalaulu
Kalteriblues
Rollareiden konserttiin
Tohtori Mustajärvi
Elän itselleni
Onhan päivä vielä huomennakin
Lentolupakirja
Huhhahhei
Aino
Punaista ja Makeaa
Kuutamohullu
Repe ja Lissu
20centtiä
Kaasua komisario Peppone
Kersantti Karoliina
Tahdotko mut tosiaan
Elämässä pitää olla Runkkua
Jos joku muistaa mitä muuta oli vielä setissä niin voipi kertoa...Noi tuli kuulemma ainakin...
Kosketuksessa keikan settilista
4
1204
Vastaukset
- Akun tehtaan
nauhoituskeikalla kuultiin:
Sukset
Pohjantähden alla
Pitkä kuuma kesä
Beibi on ylpee
Huumetta
Tango Pelargonia
Hän on täällä tänään
Kotiin (jonka Costi veti siinä kohtaa, missä yleensä kuullaan "Mies unelmoi")
Eli kyseessä oli todella pitkä keikka ja erittäin hieno kokemus.- rat
näkyykö nää keikat,koska ja missä?
- Mä vaan
rat kirjoitti:
näkyykö nää keikat,koska ja missä?
näytetään ja vasta syksyllä 2009. Tiedottajalta kysytty.
Mä vaan kirjoitti:
näytetään ja vasta syksyllä 2009. Tiedottajalta kysytty.
live-keikan missasin kahdesti, toki näin, mutta nauhoitus meni v******i kummallakin kerralla.Jos jollakin sattuisi olemaan tämä hieno keikka taltiointi kopioituna esim levylle, niin olisin halukas pientä korvausta vastaan itselleni kopion vastaanottamaan.Ei jaksaisi odotella tuonne syksyyn asti.Mutta, mutta, jos joku olisi niin ystävällinen kopsaaman keikan niin, ota yhteyksiä meiliini...
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187464Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662156- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691220RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551151Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019