Kyynel tuo timantista jaloin
kastoi lumotun nuotion loimun
pieni ja niin viaton pisara
kulki eläen salaa liekeissä
huomaamattaan ja ajallaan
haalensi kipinät
rätisten tuuleen
tuiversi puhurit
nuotion sammutti
kipinät pisaroivat
nyt kyyneleitään
ilon roihut kaikonneet
tummentuneet jo
rakkauden jäänteet
poltettuina
joista lämpö katoaa
kyynelkin putoaa
jäätyy maan kylmään
syliin.
Uuteen päivään,jossa kyyneleet
poistuneet,mielikin jo
nousee kuin haasteen oraan,
sydämen sykkeenä uudistuen;
Toivoon ja Rakkauteen !
Toivoa ja Rakkautta
12
394
Vastaukset
- tiiger-66
aivan,
ompa niin ajankohtainen runo,,
,,,,,,sanaton oon,,,
saan soperrettua;
kaunein kiitos tästä
herkän kauniista runosta,,
,,,,,,,,
,,,
"Uuteen päivään,jossa kyyneleet
poistuneet,mielikin jo
nousee kuin haasteen oraan,
sydämen sykkeenä uudistuen;
Toivoon ja Rakkauteen !"
-----loistavaa!!Heissan....nyt olen erinäisten syiden
vuoksi hieman sivussa näistä,mutta
yritän päästä jotenkin mukaan.
Kivana pidän että kärsivällisyytesi
minua kohtaan kestäisi,sillä tässä
olen tehnyt ja tekemässä pikku
lisäyksiä...saa nähdä miten käy ?
Hali poskelle ja yölle
lämpimää.
- runo64-1
...ilo ja suru sydämesi,
elämäsi nuotiossa kunnes toivo viriää
rakkauden puhurien saavuttaessa sinut.
jäin heti alkuun kiinni:
kyyneleen vertaaminen timanttiin-tosi hyvin.
lumottu nuotio-huippu hyvin.
dolanmaisista aineksista on maestron runo
koottu.
hyvä dolan!!!Minulla vuorottelevat ja muuttuvat
kuin muutoksia tässä koneessa,
joita olen hiven tekemässä...
sekoaa jonnekin välimaastoon,
kun ei vain eksyisi.
Kiitos hyvä ystävä
sanoistasi ja lunta
täälläkin kuin talven
tuntoa eetterissä.
- flaukka
nimittäin se, että kyynelissä on suolaa niin paljon etteivät ne kunnolla edes jäädy (olen tehnyt kylmyyshavaintoja).
huomentahohhoijaaAnteeksi tämä myöhäinen vastaus,kun
minulla on tässä olevinaan uutta
laitettavaa masiinaan...ohjelmistoja.
Täällä kivaa talven tuntoa...ja
Sinä jo aamulla työn touhuissa
ollut.
Hyvää viikonvaihdetta ja Kiitos.
- *MURUKULTA*
Hen.koh. olisin jättänyt tuon viimeisen säkeistön pois,
minusta se vie tietyn terävyyden pois,
mutta runo on sinun ja uskon että halusit vain saattaa jotain toivoa loppuun.
Sinäänsä arvostettava ajatus.
Hyvin olet kynääsi käyttänyt jälleen!
Mukvaa talvista pvää dolan pienen pakkasen seasta Murukulta! :)Hitsi... en muista tuota loppua
lainkaan,kun olen tässä aivan
muuta puuhannut...pyyhi vaan
se loppu pois - annan luvan.
Kyllä oikeassa olet,sillä en oikein
voi surullista loppua laittaa...otan
Siust mallia.
Mutta surullisuus tulee
aikanaan.
Anteeksi nyt,mulla on ollut pikku
hässäkkää tässä ja ehkä jatkunee...
ellei joku laita suitsia kätösiin
ja...no olkoon...en käy nyt pilailemaan.
Hyvää viikonvaihdetta.
- Mysteriet
Hieno ja myöskin opettavainen runo!
Miten yksi pieni kyynel voikaan sammuttaa kokonaisen nuotion...
Pidetään huoli ettei niin kävisi!Hienoa Sinä löysit - juuri sen -
joka oli tarkoituskin.
Sinä osaat tulkata ja löytää sen
runon ytimen...- olethan mestari
kirjoittamisessa.
Yritetään pitää huolta
kaikesta,joka Elämää
kantaa.
Kiitos - ja Hyvää viikonvaihdetta.
- lindalinda1
Sinulle tänään Dolan toivon.
' kyynel, tuo timanteista jaloin '
tosiaan, kaunista.
Uusi aamu on aina iltaa viisaampi,
niinhän sanotaan. Ja Sinä toit sen runossasi
herkästi esille.
Sitä syvällisempää Dolania tämä runo,
hieno.Tuo timantti kyyneleistä tuli
kuin ohjus,joka on syvä tunteiden
kieli.
Sanontasi on niin tuttu,lienee
niitä vanhan ajan perua ja kyllä
siinä totuuden siementä on.
Kiitos Sinulle ja hyvää lumista
viikonloppua...vai- tietääkö
niitä kolaus aaargh hommia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1391412
- 104901
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15553ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402
