Pitäisi hankkia Garminin GPS laite. Olin ajatellut mallia 60 CSx, mutta huomasin erätukun sivuilla, että on olemassa uudemmat Colorado ja Oregon mallit. Kannattaako hankkia vanhempaa mallia vai onko uusista enemmän iloa. Olen vuosia käyttänyt etrex legend laitetta, johon voi ladata kerrallaan 3-5 karttaruutua 8 megan muistiin. Mikä on uusien mallien toimivuus maasto-olosuhteissa ja pakkasessa. Miten muistikortit toimivat kylmässä ja kosteassa.
Garmin GPS
5
1175
Vastaukset
- vanhakin ja olet tyytyväinen.
vain idiooti vaihtaa kännyt/tietokoneet/vaatteet/teltat ja gepsit esimerkiksi jopa joka vuosi ja sanovat tarttee olla aina uusin.heh heh.uusimmissa enemmän vikoja ja patterin kulutus isompi.muistathan jotta aina kartta ja kompassi mukana.
- 260 erkkiä karttoineen
Venture hc vai mikä se oli..
Ihan hyvä kalu on ollu vaikka oli halvin malli! - minäkin käytän
Mulla on ollut sekä Legend HCx että nykyisin tuo Colorado. Maastokäytössä Legendin muistikortillinen on ihan riittävä ja hyvin se on toiminut. Muistikorttiinhan sopii huomattavasti enemmän karttoja kuin koneen muistiin. Jos käytät gepsiä vain retkeilykäytössä etkä esimerkiksi kätköilyyn niin 60 CSx on aivan hyvä, turha maksaa kätköilyyn suunnitellusta Coloradosta sitä extra hintaa.
- anter 0
Erätukussa taisi olla Colorado ja 2 kpl karttoja 495€ eli CSx tulee kalliimaksi samoilla kartoilla tai samoihin?
Onko kätköilyyn siis Colorado se mahdollisesti paras? kertoisitko lisää.
Itse olen hieman hurahtanut ideasta geokätköily ja retkeilenkin perus retkeilyä mieluusti perinteisen kartan ja kompassin kanssa. Kiertelen ympäri Suomea kesäisin mielestäni melkoisen runsaasti noin 9000km keskimäärin per. kesä ja "kätköilylle" olisi jopa mukava tila.
- jeespeli
on etrex garmin. itellä jopa pilvilentosuuntimena ja hyvin toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan2004128- 2413304
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus12331En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.792245Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va851933Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391589- 1361236
- 481208
- 151188
- 991111