formaali diskuteeraaminen

padme_amidala



rakastumisessa on ihanaa
se, että voi heittää formaalin
diskuteeraamisen nurkkaan

eikä tarvitse asetella suutaan
arkipäiväisen small talkin
kohteliaisiin koukeroihin

vaan voi ihan rauhassa
söpösti hiukan leperrellä
hassuin sanoin hellitellä

vai mitä murmelini, mussuseni
alfa-urokseni, könsikkääni,
unelmien prinssini, ritarini
ja pusumestarini

avaisitko hieman silmikkoa
kaurapuurolta maistuvaan
aamuiseen uniseen
suudelmaan

12

293

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *MURUKULTA*

      'Rakkaalla lapsella on monta lempinimeä'..:))

      .."vaan voi ihan rauhassa
      söpösti hiukan leperrellä
      hassuin sanoin hellitellä"..

      Hassuilua kun kukaan ei ole näkemässä ja laittamassa johki laatikkoon..
      mmm?..'Ei vakavasti otettava'-[_] vai 'Epävakaa'-[_] vai 'Outo'-[_]...mmm...

      Nyt ei oikein jaksa höpötellä, vissiin, ;) hehe.... olo on vähän kuin joku olisi ajanut rekalla päälle..
      Mutta josko tuo ruumis tästä virkistyisi..

      Mukvaa marraskuun 20pv , -5' pakkasesta.. ei paha,,
      Sitä minä vain ihmettelen, että miten nuo leikkuupuimurit ajaa tähän aikaan...:D

      • padme_amidala

        ..täällä ei vielä näy. Lunta sensijaan on hiukan tipahtanut taivaalta. Ja kesärenkaat vielä..saisikohan ne huomenna vaihdettua:(

        "Tarkkaile toveriasi ja raportoi poikkeavuuksista" oli työpaikan ilmoitustaululla joskus. Eli hassuttelut pitää tehdä silleen salaisesti, niinkuin esim. kirjoittelemalla höpsöjä runoja *huokaus*.

        Pääsin nyt vasta palstan ääreen, eli oli tylsän tasainen työpäivä.
        Kiitos hauskasta palautteestasi ja hyvää illan/aamun jatkoa : )


    • runo64-1

      ..."löi tyhjää" kun ajatteli mitä se
      rakkauden erikoistoimittaja on taas keksinyt.
      no rakkaudessa pitää olla yhteinen kieli
      ja kun piristää tai yllättää toista niin
      heittää tavanomaisuudet nurkkaan kuin vaatteet
      yltään hihii.

      tulihan alkujärkytyksen jälkeen tuttua,
      lämpöistä padmea joten kaikki normalisoitui.
      todella hyvä hyvä upea mestari padme!!!

      • padme_amidala

        ..että runon loppuosuus sitten rauhoitti mieltäsi. En tiedä, mistä tuo aihe putkahti päähäni, kun istahdin kirjoittamaan ihan muusta aiheesta.

        Sinun ystävällisiä palautteitasi on mukava lukea. Kiitos sinulle tästäkin : )

        Oikein hyvää illan/aamun jatkoa sinulle : )


    • Mysteriet

      Mää jo aattelin että ruåttia se Padmela täällä alkaa puhumaan jo...

      Juuh... söpöily ja höpöily on ihan suomalaista - taattua Padmea, jos sallit =)

      Tykkäänhän minä

      • padme_amidala

        ..työpaikkaslangiahan tämä vain oli. No kyllähän muuallakin söpöillään ja höpöillään, kuin Suomessa. Ja vielä pahemminkin siellä ollaan söpöilyn koukussa. Saippuafilmien ja telkkarisarjojen massatuotantohan on tuota samaa pehmoilua.

        Olen oikein imarreltu vierailustasi vähäisen runoni parissa. Kirjoitathan sinä paljon parempia : )

        Talvista illan/aamun jatkoa sinulle : )


    • flaukka

      muista ruiskuttaa ompelukoneöljyä kitiseviin kohtiin, tai muuten sun pitää ruiskuttaa velli pillillä silmikosta sisään.

      "formaalin diskuteeraamisen"

      Voi tavaton tuota tätiä!

      • padme_amidala

        ..juu silmikko pitää olla hyvin rasvattu, mites sitä muuten voi aamutoimet suorittaa. Ikävä kylmyys tuli tänne eteläänkin, kädet on ihan jäässä, kun tätä kirjoitan, tulee vihreitä : )

        Kiitos kommentistasi ja hyvää illan/aamun jatkoa sinulle : )


    • Kukunor

      että minulla on ajankohtaista eläytymisongelmaa (ja välillä allergiaa ja maitorupea) näihin aurinkoisen puolen rakkausrunoihin, mutta

      tämähän on syötävän suloinen! 8-)Kukunor
      ps. "pusumestari" :-)

      • padme_amidala

        ..vaarallisia oireita sinulla. Minulla on kanssa joskus eläytymisongelmia, sumentunutta katsetta ja allergiaa näiden kanssa. Kun pikkuisen odotan, että apeus menee ohi meditaatiolla, niin sitten putkahtaa tälläinenkin tekele, joka ei aivan synkeä ole.

        Rauhallista illan/aamun jatkoa sinulle : )


    • toivonliisa

      Aidos rakkaues,,
      see jäykkyys riisuttu,,
      lirkutteluu laatuaikaa,,
      voii kuin sitä sitte jaksaa.

      Eikä narise ovensaranatkaa,,
      vaimoke ei paiski ovee,,
      armastus ei hänkää kiristele hampaitaan.

      padme amidala
      "rakastumisessa on ihanaa"

      Hämärtyvässä estraadillaan kiittelee.Liisa

      • padme_amidala

        ..palauterunosi on hienompi, kuin tuo minun aamuinen hempeilyni. Laatuaikaa, sitä saisi jokaisella olla, niin elämä olisi mukavampaa. Hassuttelu aikuisiälläkin piristää kummasti iltapimeinä hetkinä.

        Illan rauhallisissa tunnelmissa lähetän sinulle kiitoksen sanoistasi ja toivotan huvää illan/aamin jatkoa : )


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      77
      2261
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      135
      1455
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      150
      1156
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      993
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      371
      919
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe