formaali diskuteeraaminen

padme_amidala

rakastumisessa on ihanaa
se, että voi heittää formaalin
diskuteeraamisen nurkkaan

eikä tarvitse asetella suutaan
arkipäiväisen small talkin
kohteliaisiin koukeroihin

vaan voi ihan rauhassa
söpösti hiukan leperrellä
hassuin sanoin hellitellä

vai mitä murmelini, mussuseni
alfa-urokseni, könsikkääni,
unelmien prinssini, ritarini
ja pusumestarini

avaisitko hieman silmikkoa
kaurapuurolta maistuvaan
aamuiseen uniseen
suudelmaan

12

282

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *MURUKULTA*

'Rakkaalla lapsella on monta lempinimeä'..:))

.."vaan voi ihan rauhassa
      söpösti hiukan leperrellä
      hassuin sanoin hellitellä"..

Hassuilua kun kukaan ei ole näkemässä ja laittamassa johki laatikkoon..
      mmm?..'Ei vakavasti otettava'-[_] vai 'Epävakaa'-[_] vai 'Outo'-[_]...mmm...

Nyt ei oikein jaksa höpötellä, vissiin, ;) hehe.... olo on vähän kuin joku olisi ajanut rekalla päälle..
      Mutta josko tuo ruumis tästä virkistyisi..

Mukvaa marraskuun 20pv , -5' pakkasesta.. ei paha,,
      Sitä minä vain ihmettelen, että miten nuo leikkuupuimurit ajaa tähän aikaan...:D

• padme_amidala

..täällä ei vielä näy. Lunta sensijaan on hiukan tipahtanut taivaalta. Ja kesärenkaat vielä..saisikohan ne huomenna vaihdettua:(

"Tarkkaile toveriasi ja raportoi poikkeavuuksista" oli työpaikan ilmoitustaululla joskus. Eli hassuttelut pitää tehdä silleen salaisesti, niinkuin esim. kirjoittelemalla höpsöjä runoja *huokaus*.

Pääsin nyt vasta palstan ääreen, eli oli tylsän tasainen työpäivä.
        Kiitos hauskasta palautteestasi ja hyvää illan/aamun jatkoa : )

• runo64-1

..."löi tyhjää" kun ajatteli mitä se
      rakkauden erikoistoimittaja on taas keksinyt.
      no rakkaudessa pitää olla yhteinen kieli
      ja kun piristää tai yllättää toista niin
      heittää tavanomaisuudet nurkkaan kuin vaatteet
      yltään hihii.

tulihan alkujärkytyksen jälkeen tuttua,
      lämpöistä padmea joten kaikki normalisoitui.
      todella hyvä hyvä upea mestari padme!!!

• padme_amidala

..että runon loppuosuus sitten rauhoitti mieltäsi. En tiedä, mistä tuo aihe putkahti päähäni, kun istahdin kirjoittamaan ihan muusta aiheesta.

Sinun ystävällisiä palautteitasi on mukava lukea. Kiitos sinulle tästäkin : )

Oikein hyvää illan/aamun jatkoa sinulle : )

• Mysteriet

Mää jo aattelin että ruåttia se Padmela täällä alkaa puhumaan jo...

Juuh... söpöily ja höpöily on ihan suomalaista - taattua Padmea, jos sallit =)

Tykkäänhän minä

• padme_amidala

..työpaikkaslangiahan tämä vain oli. No kyllähän muuallakin söpöillään ja höpöillään, kuin Suomessa. Ja vielä pahemminkin siellä ollaan söpöilyn koukussa. Saippuafilmien ja telkkarisarjojen massatuotantohan on tuota samaa pehmoilua.

Olen oikein imarreltu vierailustasi vähäisen runoni parissa. Kirjoitathan sinä paljon parempia : )

Talvista illan/aamun jatkoa sinulle : )

• flaukka

muista ruiskuttaa ompelukoneöljyä kitiseviin kohtiin, tai muuten sun pitää ruiskuttaa velli pillillä silmikosta sisään.

"formaalin diskuteeraamisen"

Voi tavaton tuota tätiä!

• padme_amidala

..juu silmikko pitää olla hyvin rasvattu, mites sitä muuten voi aamutoimet suorittaa. Ikävä kylmyys tuli tänne eteläänkin, kädet on ihan jäässä, kun tätä kirjoitan, tulee vihreitä : )

Kiitos kommentistasi ja hyvää illan/aamun jatkoa sinulle : )

• Kukunor

että minulla on ajankohtaista eläytymisongelmaa (ja välillä allergiaa ja maitorupea) näihin aurinkoisen puolen rakkausrunoihin, mutta

tämähän on syötävän suloinen! 8-)Kukunor
      ps. "pusumestari" :-)

• padme_amidala

..vaarallisia oireita sinulla. Minulla on kanssa joskus eläytymisongelmia, sumentunutta katsetta ja allergiaa näiden kanssa. Kun pikkuisen odotan, että apeus menee ohi meditaatiolla, niin sitten putkahtaa tälläinenkin tekele, joka ei aivan synkeä ole.

Rauhallista illan/aamun jatkoa sinulle : )

• Aidos rakkaues,,
      see jäykkyys riisuttu,,
      lirkutteluu laatuaikaa,,
      voii kuin sitä sitte jaksaa.

Eikä narise ovensaranatkaa,,
      vaimoke ei paiski ovee,,
      armastus ei hänkää kiristele hampaitaan.

padme amidala
      "rakastumisessa on ihanaa"

Hämärtyvässä estraadillaan kiittelee.Liisa

• padme_amidala

..palauterunosi on hienompi, kuin tuo minun aamuinen hempeilyni. Laatuaikaa, sitä saisi jokaisella olla, niin elämä olisi mukavampaa. Hassuttelu aikuisiälläkin piristää kummasti iltapimeinä hetkinä.

Illan rauhallisissa tunnelmissa lähetän sinulle kiitoksen sanoistasi ja toivotan huvää illan/aamin jatkoa : )

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuolemanrangaistus

Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen
      Laki ja rikos
      86
      6005
    2. Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus

Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,
      Maailman menoa
      301
      5322
    3. Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa

Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk
      Maailman menoa
      50
      3345
    4. Lopetan ikävöinnin

Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään
      Ikävä
      10
      2916
    5. Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta

joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina
      Maailman menoa
      106
      2729
    6. Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?

Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t
      Filosofia
      4
      1675
    7. Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut

Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.
      Maailman menoa
      17
      1598
    8. Sinä olet minun forEver

Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,
      Ikävä
      21
      1520
    9. Vihervassarit

Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät
      Maailman menoa
      32
      1459
    10. Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan

Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei
      Ikävä
      178
      1094
    Aihe