Mitä tapahtuu kun jokin

kohde tai muu kirotaan

kuten hesassa tehty? Siunaaminen on tuttua ja hyväksyttyä.

7

319

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihan sama kuin siunaamisessa. Ei kohteelle tapahdu yhtään mitään.

• Kalle Kotton

hyvän mielen kukaties. Suurimmalta osalta muita ihmisiä ymmärtäväisiä hymähdyksiä. Joku hönö voi pitää suurenakin idolina.
      Kirkon pitäisi tarkkaan harkita mitä lähtee siunaamaan, jos sillä tavoitellaan vain myönteistä julkisuutta.

• -nainen-

Siperiassa on uusi Jeesus. Näin sen eilen televisiosta. Jalat, pestiin vanhankaavan mukaan. Mutta vati oli vaaleanpunainen ja muovinen. Jalkineina näkyi olevan tavan kummpparit. Voihan se olla, tämä uusi trendi, kuka tietää?

• Kalle Kotton
        -nainen- kirjoitti:

Siperiassa on uusi Jeesus. Näin sen eilen televisiosta. Jalat, pestiin vanhankaavan mukaan. Mutta vati oli vaaleanpunainen ja muovinen. Jalkineina näkyi olevan tavan kummpparit. Voihan se olla, tämä uusi trendi, kuka tietää?

kun Suomesta joku vipeltäjä lähtee pesemään sen uuden Jeesuksen ronttosia, ja maksaa itsensä kipeäksi. Tuo pesuvettä vielä tullessaan. Jotkut lehdet seuraavat tiiviisti reissua, siinä niitä seuraajia sitten löytyy.

• yhtikäs mitään

Siunausten ja kirousten teho riippuu siitä vallasta joka siunaajalla tai kiroajalla on uhonsa toteuttamiseksi käyttää.

Kirkonkirous oli joskus menneisyydessä kova paikka, nyt tuskin monia hetkauttaa. Fatwaa säikähdetään täällä lännessä vähän enemmän.

• Ei ihmisellä ole niin suurta valtaa että ketään tai mitään voisi kirouksella peittää. Sellasessa tyypissä ei oo suurta kun puheet vaan... ja luulot

• hetulaaz

ainakin joillekin.
      Huomaavat että mitään ei tapahdu.
      Alkavat sitten miettimään että: Miksei?
      Ja se on jo hyvä alku ihmiseksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      31
      4014
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      44
      2721
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      42
      2695
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2435
    5. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2433
    6. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      314
      2243
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1969
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1643
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      48
      1632
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1497
    Aihe