Edellinen aihe käsitteli passiivista palstaa. Tässä on syy pitää palsta pystyssä. Firenzen matkaa suunnittelevan kannattaa lukea matkakertomus Firenzestä. Mukana on matkakuvia ja vinkkejä.
http://www.matkailijat.net/matkakertomus/66 (Firenzen tunnelmia)
Firenzen matkakertomus
3
2388
Vastaukset 3
- buona sera
Voi kiitos kertomuksestasi ! Meillä taitaa olla keväällä mahdollisuus vihdoin sinne päästä, joten mukava oli lukea. Juuri taiteen ja tietysti itse Italian takia sinne haluamme.
Sääli todellakin etteivät matkaajat tälle palstalle ilmesty, kun varmaa kuitenkin on että kävijöitä on. - myöskin
Kerroit tunnelmat Firenzen Duomon edustalta aivan niin kuin olisin itse istunut paikalla!
Samoin, mikäli rauhallinen turistihälinä ja taiteen kehto kiehtoo ihmistä, on Firenze oikea valinta! - juuri eilen
Firenzestä ja viime viikolla paistoi joka päivä aurinko ja lämpötila päivällä n. 16.
Aasialaisia turisteja tungeksi nähtävyyksillä kuten kesällä. Onneksemme pääsimme Ufficiin jonottamatta. Aleja näkyi useammassa kaupassa, talouskriisi puree jo Italiassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 54980
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan69781Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli65765- 61731
En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.50666- 62633
Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk7616Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik33603- 78486
- 37480