Rooma- Milano

minkä hintaisia?

Eli Roomasta, Terminin asemalta olen liikenteeseen lähdössä, Milanoon olisi tarkoitus päästä ja siellä vietellä pari päivää halvassa hotellissa/hostellissa ja sitten lentää Suomeen. Osaatteko sanoa minkä hintaisia junaliput ovat? Onko Milanon aseman lähellä halpoja hotelleja? Miten pääsen helpoiten Malpensan kentälle keskustasta? Kiitti vastauksista!

7

3376

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eu01

      Junia on hyvin paljon, nopeimpia ovat EuroStar junat. Normaalihinta on 56 euroa, netin välityksellä saa halvemmatkin liput (esim. Amica 45 euroa). Nettiosoite http://www.trenitalia.com - italiaksi tai englanniksi, liput voi tulostaa itse.

      Jos kuitenkin haluat matkustaa tosi halvalla (ja pystyt ostamaan liput joitakin viikkoja ennen matkaa), niin halvimpia ovat lentoliput. Ryanair lentää 4-5 kertaa päivässä Rooman Ciampinon kentältä Milano (Bergamon) Orio Al Serio kentälle alk. 1 euro per suunta (reilusti löytyy lähtöjä hintaan n. 25 euroa, sis. verot), easyJet lentää Fiumicino kentältä Milano Malpensaan alk. 16 euroa/suunta, hinta veroineen, 4 lentoa päivässä.

      • Nimetön

        Mitenkäs easyJetillä menee painorajat? Kun mulla on 20 kilon laukku mukana, ryanairillä saa muistaakseni olla 15, niin en viitsisi ylipainomaksuja maksella. Ja onhan tuo junamatkailu jo kokemus sinänsä... Eli kiitos linkistä!


    • Roomassta Milanoon

      Menin viime helmikuussa makuuvaunussa Roomasta Milanoon. Juna lähti noin 23:00 ja aamulla saavuimnme Milanoon. Säästi hotellihuoneen hinnan. Koko homma maksoi jotain 60 euroa.

    • kentälle

      malpensan kentälle pääsee oman kokemukseni mukaan keskustasta parhaiten bussilla..juna-aseman luota menee turisteille tarkoitettuja busseja noin puolen tunnin välein,lippu maksoi joku 5 e per nuppi.(tosin meitä oli kolme joten oli kai jotain alennusta siitä hyvästä..):) milanossa metro toimi muuten aika hyvin eikä lippukaan maksanut kuin joku euron/päivä,jos ei hostellia löydy ihan aseman luota niin kauempaakin on helppo tulla.hauskaa matkaa!

    • Anonyymi

      junalla n 3 tuntia Milano-Rooma

    • Anonyymi

      Liput on halpoja ja junat nopeita jos sattuvat liikkumaan. Aikataulut ja hinnnat löytyy ajantasaisesti aina lippuluukulta. Turha sitä on tulla tänne avuttomana ihmettelemään vaikka ei olis koskaan ulkomailla käynytkään kuten aloittajan tapauksessa on käynyt.

    • Anonyymi
      UUSI

      Roomasta nopein yhteys Milanoon on Eurostar 3 tuntia 10min. 460km, 95€ , Business 140€

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4849
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4413
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2871
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1699
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1690
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      104
      1675
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1603
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe