Eli Roomasta, Terminin asemalta olen liikenteeseen lähdössä, Milanoon olisi tarkoitus päästä ja siellä vietellä pari päivää halvassa hotellissa/hostellissa ja sitten lentää Suomeen. Osaatteko sanoa minkä hintaisia junaliput ovat? Onko Milanon aseman lähellä halpoja hotelleja? Miten pääsen helpoiten Malpensan kentälle keskustasta? Kiitti vastauksista!
Rooma- Milano
7
3666
Vastaukset
- eu01
Junia on hyvin paljon, nopeimpia ovat EuroStar junat. Normaalihinta on 56 euroa, netin välityksellä saa halvemmatkin liput (esim. Amica 45 euroa). Nettiosoite http://www.trenitalia.com - italiaksi tai englanniksi, liput voi tulostaa itse.
Jos kuitenkin haluat matkustaa tosi halvalla (ja pystyt ostamaan liput joitakin viikkoja ennen matkaa), niin halvimpia ovat lentoliput. Ryanair lentää 4-5 kertaa päivässä Rooman Ciampinon kentältä Milano (Bergamon) Orio Al Serio kentälle alk. 1 euro per suunta (reilusti löytyy lähtöjä hintaan n. 25 euroa, sis. verot), easyJet lentää Fiumicino kentältä Milano Malpensaan alk. 16 euroa/suunta, hinta veroineen, 4 lentoa päivässä.- Nimetön
Mitenkäs easyJetillä menee painorajat? Kun mulla on 20 kilon laukku mukana, ryanairillä saa muistaakseni olla 15, niin en viitsisi ylipainomaksuja maksella. Ja onhan tuo junamatkailu jo kokemus sinänsä... Eli kiitos linkistä!
- Roomassta Milanoon
Menin viime helmikuussa makuuvaunussa Roomasta Milanoon. Juna lähti noin 23:00 ja aamulla saavuimnme Milanoon. Säästi hotellihuoneen hinnan. Koko homma maksoi jotain 60 euroa.
- kentälle
malpensan kentälle pääsee oman kokemukseni mukaan keskustasta parhaiten bussilla..juna-aseman luota menee turisteille tarkoitettuja busseja noin puolen tunnin välein,lippu maksoi joku 5 e per nuppi.(tosin meitä oli kolme joten oli kai jotain alennusta siitä hyvästä..):) milanossa metro toimi muuten aika hyvin eikä lippukaan maksanut kuin joku euron/päivä,jos ei hostellia löydy ihan aseman luota niin kauempaakin on helppo tulla.hauskaa matkaa!
- Anonyymi
junalla n 3 tuntia Milano-Rooma
- Anonyymi
Liput on halpoja ja junat nopeita jos sattuvat liikkumaan. Aikataulut ja hinnnat löytyy ajantasaisesti aina lippuluukulta. Turha sitä on tulla tänne avuttomana ihmettelemään vaikka ei olis koskaan ulkomailla käynytkään kuten aloittajan tapauksessa on käynyt.
- Anonyymi
Roomasta nopein yhteys Milanoon on Eurostar 3 tuntia 10min. 460km, 95€ , Business 140€
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin262866Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee252058Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1121568- 761329
Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71258Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381196- 641036
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10954Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70901- 102877