Paljonko voisi pyytää pellosta vuokraa/hehtaari? Pelto on Pohjois-Pohjanmaalla, ei salaojitusta.
Maksetaanko peltovuokra kuukausittain vai vuosittain?
Pellon vuokra
4
2526
Vastaukset
- mitä vaan....
Kilpailutilanne ja peltojesi kunto ratkaisee sitten, mitä saat niistä vuokraa. Jos ei salaojitusta, ilmeisesti avo-ojat, on melkoinen miinus. Vuokrahinnat voivat silti vaihdella rajusti, jos paikkakunnalla lyhyen matematiikan suorittaneita, niin voi mennä yli 500e/ha, mutta järkevä hinta taso lienee 50-150e/ha.
Yleensä vuokra maksetaan vuosittain ja tavallista, että loppuvuodesta satokauden päättymisen jälkeen.- läntistä
yli 5hehtaarin läntillä saadaan jo kunnollinen kiimoittuminen eli se ostetaan tai vuokrataan reilusti yli tuottoarvon min.vuokra 450e/ha
- toinen vaan
Mitenkä kannattaa etsiä vuokra viljeliä.kannattaisiko vaan laittaa ilmoitus lehten,nettiin?
- Seppo se
Paikalliseen lehteen vain ilmoitus niin luulisi puhelimen pirisevän. Myöskin naapureille mainitseminen asiasta auttaa niin kyllä kylällä rupeaa torvet soimaan. Alle 300€ ei tarvitse vuokrata näiden hullujen isäntie aikana olkoon mimmosta länttiä vain. Näin ainakin itä-uudellemaalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774652- 1801957
- 1241630
- 1341202
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52926
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848