Oma esittelyni profiilitiedoista kopioituna, jos ette ole päässeet katsomaan sitä:
Suomalaiset asioivat tottuneesti verkkopankissaan ja odottavat palvelulta joustavuutta ja helppoutta. Kaikki eivät kuitenkaan vielä tiedä, että e-lasku tekee maksamisrutiinista entistäkin kätevämpää.
Nyt sinua laskunsaajana ja samalla myös laskunlähettäjiä halutaan innostaa ja rohkaista käyttämään e-laskua. Kysy ja keskustele e-laskusta! E-laskun asiantuntijana toimii Finanssialan Keskusliiton nimeämä virtuaalinen työntekijä, Bill Virtanen. Bill Virtasen vastuulliseen toimenkuvaan kuuluvat kaikki e-laskuun liittyvät neuvonta- ja motivointitehtävät.
Bill Virtasen sponsoreina toimivat Finanssialan Keskusliiton lisäksi Ajoneuvohallintokeskus (AKE), DNA, Elisa, Fortum, Viestintävirasto,TeliaSonera, Helsingin kaupungin talous- ja suunnittelukeskus, Aktia, OP-Pohjola-ryhmä, Tapiola Pankki, Nordea, Sampo Pankki, Paikallisosuuspankit ja Luottokunta.
Lisätietoa löytyy osoitteesta www.e-lasku.info
tietoa Bill Virtasesta
6
1774
Vastaukset
- näitä riittäänäin on..
näin on.
- e-laskuasiantuntija
nyt pääsee katsomaan Billin profiilia ilman kirjautumista. Hienoa!
- lapualainen
Moi
Ootko homo?
Tahtoo tietää nim: Lestaadiolainen. - Miten on
Laskuni menevät pankin suoraveloituksen kautta. Kotiin tulee ennen määräpäivää ilmoitus suoraveloituksesta. Helppoa.
Saako tämän e-laskun myös toimimaan samoin, ettei tarvitse itse tehdä mitään? En viitsi ruveta vahtimaan tietokonetta. Entäs, kun on pari viikkoa tai yli matkoilla. E-laskut erääntyvät, mutta suoraveloitukset toimivat oikein!- e-laskuasiantuntija
saat laitettua e-laskusi myös ns. automaattiseen maksamiseen, jolloin e-lasku menee automaattisesti tililtäsi eräpäivänä. Käy katsomassa ko vaihtoehtoa verkkopankistasi.
Bill Virtasen pitäisi näköjään moderoida tätä palstaa päivittäin. Tulee näköjään amerikankielista roskapostia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512