Mistä voisi seurata netissä, kuulemman mukaan hinnat kääntyneet laskuun.
Lannotteiden hinta
10
3993
Vastaukset
- kaipailinkin
Kiitos, etsin kyllä itsekin mutta eipä lötynyt.
- Mju1
Tuossa linkissä kerrotaan lannoitteiden raaka-aineiden hintakehityksestä. Ne ovat laskeneet reilusti viime aikoina.
Kyselin Yaran edustajalta messuilla viime kuussa miksi lannoitteiden hinta ei laske samassa suhteessa. Hänellä taisi olla jo pitkä messupäivä takana kun varmaankin vahingossa sanoi todellisen syyn ääneen: " Nykyiseltä kausihinnoittelultahan putoaisi pohja pois, jos lannnoitteiden hinta laskisi kylvöaikaa kohti mentäessä, joten hinat eivät voi laskea ainakaan ennen kesää."
Harvinaisen rehellisesti sanottu myyntimieheltä.
- vastarannan kiiski
cemagro.fi & beloragro.fi
Eikö se ole vielä kaikille selvää että jaraa ei osteta.- belot pihassa
On se merkillistä, vähän kuin se elokuva missä Paul Neuman ottaa oikein kunnolla turpiinsa Lannistumaton Luke, niin jotkut yrittää leikkiä samaa ja ostaa jaraa...
- Jaaara
Belagrolla maksaa 500€/tonni paljonkos Yaralla maksaa vastaava?
Agro-N1 kemiallinen (N1) 20-3-8 500kg suursäkki 499,00€ - belot pihassa
Jaaara kirjoitti:
Belagrolla maksaa 500€/tonni paljonkos Yaralla maksaa vastaava?
Agro-N1 kemiallinen (N1) 20-3-8 500kg suursäkki 499,00€Belossa typpeä enempi, menee vähempi!! Kandee laskee pitoisuudet, että mitä sillä rahalla saa.
- joten
belot pihassa kirjoitti:
Belossa typpeä enempi, menee vähempi!! Kandee laskee pitoisuudet, että mitä sillä rahalla saa.
Siksi jäärää!
- periaatteessa ei!
joten kirjoitti:
Siksi jäärää!
Ei se jäärä laske niin paljon vielä, että kannattaa niitä ostaa. Sitä paitsi, en edes periaatteessa osta jäärää, aina on löytynyt edullisempi vaihtoehto toisaalta. Lähes 15v. olen ostanut jotain muuta, kuin "monopoolilantaa", kun taskulaskin on näyttänyt totuuden. Jos olen säästänyt näinä vuosina yli 20000e, sietää se yhden kapinavuodenkin. Vielä eivät pihalla olevat lannoitteeni ole menneet pitkäksi, pieni natsa taaskin jää, saa vielä jäärä pudota aika paljon.
- kalle
periaatteessa ei! kirjoitti:
Ei se jäärä laske niin paljon vielä, että kannattaa niitä ostaa. Sitä paitsi, en edes periaatteessa osta jäärää, aina on löytynyt edullisempi vaihtoehto toisaalta. Lähes 15v. olen ostanut jotain muuta, kuin "monopoolilantaa", kun taskulaskin on näyttänyt totuuden. Jos olen säästänyt näinä vuosina yli 20000e, sietää se yhden kapinavuodenkin. Vielä eivät pihalla olevat lannoitteeni ole menneet pitkäksi, pieni natsa taaskin jää, saa vielä jäärä pudota aika paljon.
alennus 130€/tn
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279