Mistä voisi seurata netissä, kuulemman mukaan hinnat kääntyneet laskuun.
Lannotteiden hinta
10
4006
Vastaukset
- kaipailinkin
Kiitos, etsin kyllä itsekin mutta eipä lötynyt.
- Mju1
Tuossa linkissä kerrotaan lannoitteiden raaka-aineiden hintakehityksestä. Ne ovat laskeneet reilusti viime aikoina.
Kyselin Yaran edustajalta messuilla viime kuussa miksi lannoitteiden hinta ei laske samassa suhteessa. Hänellä taisi olla jo pitkä messupäivä takana kun varmaankin vahingossa sanoi todellisen syyn ääneen: " Nykyiseltä kausihinnoittelultahan putoaisi pohja pois, jos lannnoitteiden hinta laskisi kylvöaikaa kohti mentäessä, joten hinat eivät voi laskea ainakaan ennen kesää."
Harvinaisen rehellisesti sanottu myyntimieheltä.
- vastarannan kiiski
cemagro.fi & beloragro.fi
Eikö se ole vielä kaikille selvää että jaraa ei osteta.- belot pihassa
On se merkillistä, vähän kuin se elokuva missä Paul Neuman ottaa oikein kunnolla turpiinsa Lannistumaton Luke, niin jotkut yrittää leikkiä samaa ja ostaa jaraa...
- Jaaara
Belagrolla maksaa 500€/tonni paljonkos Yaralla maksaa vastaava?
Agro-N1 kemiallinen (N1) 20-3-8 500kg suursäkki 499,00€ - belot pihassa
Jaaara kirjoitti:
Belagrolla maksaa 500€/tonni paljonkos Yaralla maksaa vastaava?
Agro-N1 kemiallinen (N1) 20-3-8 500kg suursäkki 499,00€Belossa typpeä enempi, menee vähempi!! Kandee laskee pitoisuudet, että mitä sillä rahalla saa.
- joten
belot pihassa kirjoitti:
Belossa typpeä enempi, menee vähempi!! Kandee laskee pitoisuudet, että mitä sillä rahalla saa.
Siksi jäärää!
- periaatteessa ei!
joten kirjoitti:
Siksi jäärää!
Ei se jäärä laske niin paljon vielä, että kannattaa niitä ostaa. Sitä paitsi, en edes periaatteessa osta jäärää, aina on löytynyt edullisempi vaihtoehto toisaalta. Lähes 15v. olen ostanut jotain muuta, kuin "monopoolilantaa", kun taskulaskin on näyttänyt totuuden. Jos olen säästänyt näinä vuosina yli 20000e, sietää se yhden kapinavuodenkin. Vielä eivät pihalla olevat lannoitteeni ole menneet pitkäksi, pieni natsa taaskin jää, saa vielä jäärä pudota aika paljon.
- kalle
periaatteessa ei! kirjoitti:
Ei se jäärä laske niin paljon vielä, että kannattaa niitä ostaa. Sitä paitsi, en edes periaatteessa osta jäärää, aina on löytynyt edullisempi vaihtoehto toisaalta. Lähes 15v. olen ostanut jotain muuta, kuin "monopoolilantaa", kun taskulaskin on näyttänyt totuuden. Jos olen säästänyt näinä vuosina yli 20000e, sietää se yhden kapinavuodenkin. Vielä eivät pihalla olevat lannoitteeni ole menneet pitkäksi, pieni natsa taaskin jää, saa vielä jäärä pudota aika paljon.
alennus 130€/tn
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303571Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs91628Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131483Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241300Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.133906Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34903Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht242893- 60879
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ66864Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲98829