Lannotteiden hinta

tiedot

Mistä voisi seurata netissä, kuulemman mukaan hinnat kääntyneet laskuun.

10

3990

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • kaipailinkin

        Kiitos, etsin kyllä itsekin mutta eipä lötynyt.


      • Mju1

        Tuossa linkissä kerrotaan lannoitteiden raaka-aineiden hintakehityksestä. Ne ovat laskeneet reilusti viime aikoina.

        Kyselin Yaran edustajalta messuilla viime kuussa miksi lannoitteiden hinta ei laske samassa suhteessa. Hänellä taisi olla jo pitkä messupäivä takana kun varmaankin vahingossa sanoi todellisen syyn ääneen: " Nykyiseltä kausihinnoittelultahan putoaisi pohja pois, jos lannnoitteiden hinta laskisi kylvöaikaa kohti mentäessä, joten hinat eivät voi laskea ainakaan ennen kesää."

        Harvinaisen rehellisesti sanottu myyntimieheltä.


    • vastarannan kiiski

      cemagro.fi & beloragro.fi

      Eikö se ole vielä kaikille selvää että jaraa ei osteta.

      • belot pihassa

        On se merkillistä, vähän kuin se elokuva missä Paul Neuman ottaa oikein kunnolla turpiinsa Lannistumaton Luke, niin jotkut yrittää leikkiä samaa ja ostaa jaraa...


      • Jaaara

        Belagrolla maksaa 500€/tonni paljonkos Yaralla maksaa vastaava?

        Agro-N1 kemiallinen (N1) 20-3-8 500kg suursäkki 499,00€


      • belot pihassa
        Jaaara kirjoitti:

        Belagrolla maksaa 500€/tonni paljonkos Yaralla maksaa vastaava?

        Agro-N1 kemiallinen (N1) 20-3-8 500kg suursäkki 499,00€

        Belossa typpeä enempi, menee vähempi!! Kandee laskee pitoisuudet, että mitä sillä rahalla saa.


      • joten
        belot pihassa kirjoitti:

        Belossa typpeä enempi, menee vähempi!! Kandee laskee pitoisuudet, että mitä sillä rahalla saa.

        Siksi jäärää!


      • periaatteessa ei!
        joten kirjoitti:

        Siksi jäärää!

        Ei se jäärä laske niin paljon vielä, että kannattaa niitä ostaa. Sitä paitsi, en edes periaatteessa osta jäärää, aina on löytynyt edullisempi vaihtoehto toisaalta. Lähes 15v. olen ostanut jotain muuta, kuin "monopoolilantaa", kun taskulaskin on näyttänyt totuuden. Jos olen säästänyt näinä vuosina yli 20000e, sietää se yhden kapinavuodenkin. Vielä eivät pihalla olevat lannoitteeni ole menneet pitkäksi, pieni natsa taaskin jää, saa vielä jäärä pudota aika paljon.


      • kalle
        periaatteessa ei! kirjoitti:

        Ei se jäärä laske niin paljon vielä, että kannattaa niitä ostaa. Sitä paitsi, en edes periaatteessa osta jäärää, aina on löytynyt edullisempi vaihtoehto toisaalta. Lähes 15v. olen ostanut jotain muuta, kuin "monopoolilantaa", kun taskulaskin on näyttänyt totuuden. Jos olen säästänyt näinä vuosina yli 20000e, sietää se yhden kapinavuodenkin. Vielä eivät pihalla olevat lannoitteeni ole menneet pitkäksi, pieni natsa taaskin jää, saa vielä jäärä pudota aika paljon.

        alennus 130€/tn


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe