Tavoitteena on tehdä web-applikaatio, sellainen FLASH-peli. koetin katsella millaisella työkalulla semmoisen voisi toteuttaa ja yksi ohjelmisto tuli vastaan joka käänteessä:
FLASH CS4
Kyseinen ohjelmisto kuitenkin maksaa Adobe-storessa melkoisesti, satoja euroja ja vielä enempi dollareissa. Köyhälle opiskelijalle se on melkoinen raha se.
Onko olemassa ilmaisia tai halpoja FLASH -työkaluja? Sellaisia joilla voi tehdä FLASH pelejä, kuten nuo linkin takaa löytyvät pelit ovat:
http://www.flash-game.net/
FLASH CS:lle vaihtoehtoja?
3
833
Vastaukset
- Miksi sen pelin pitää olla juuri Flashia? Java ei maksa mitään ja sillä tekee saman minkä Flashilla ja enemmänkin. Kuten esim. voi käyttää 3D-kiihdytystä. Jos jostain käsittämättömästä systä pitää olla nimenomaan Flashia niin sitten on swftools, tosin sillä tekeminen on kyllä melkoista nysväämistä. - yhteensopivuusongelmistaEhkei java sittenkään ole yhtään huonompi valinta kuin se FLASH. FLASHia meinasin alkaa juuri siksi, kun olen anim8or:lla rakennellut FLASH 3D-animaatioita ja sen sellaisia. Mutta jos noita 3D-mallinnuksia saisikin ympättyä java-projekteihin mukaan, ja miksi ei saisi? 
 Totta puhuen latasinkin jo viime viikolla eclipsen java koodausympäristön, luulen että vaakakuppi kallistuu javan ja javascriptin käytön kannalle.
- vielä luovuta !yhteensopivuusongelmista kirjoitti:Ehkei java sittenkään ole yhtään huonompi valinta kuin se FLASH. FLASHia meinasin alkaa juuri siksi, kun olen anim8or:lla rakennellut FLASH 3D-animaatioita ja sen sellaisia. Mutta jos noita 3D-mallinnuksia saisikin ympättyä java-projekteihin mukaan, ja miksi ei saisi? 
 Totta puhuen latasinkin jo viime viikolla eclipsen java koodausympäristön, luulen että vaakakuppi kallistuu javan ja javascriptin käytön kannalle.onhan cs:lle vaihtoehtoja, kuten Flash Develop http://osflash.org/flashdevelop 
 sekä muu tavara mitä esim. openSourceFlash tarjoaa:
 http://osflash.org/open_source_flash_projects

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset715843
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti845674
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut393806
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1112924
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral952774
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k382732
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa132041
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161776
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2341634
- 1561404