Tuossa otsikossahan tuo tulikin. Siis olen hakemassa ohjelmaa, jolla voisin nauhoittaa esim. keyboardia ja sitten siihen päälle vaikkapa kitarat ja vähän laulua ja rummut ja bassotkin omilla syntikoilla. Mutta kaikki musaohjelmat, joihin olen tutustunut ovat hiton vaikeita ja ovat enimmäkseen tarkoitettu koko musiikin tekoon sillä kyseisellä ohjelmalla. Mä haluisin tehdä musiikin omilla soittimilla ja vain nauhoittaa sen raiturilla koneelle miksata. Onko tällaista ohjelmaa olemassa ja mahtaako löytyä ilmaisena taikka suhteellisen huokealla? Vai pitäisikö ostaa ihan vain oikea raituri? Kiitos avusta!
Musiikin moniraitanauhoitusohjelma
3
234
Vastaukset
- Nero Burner
oma syntikka ja ilmaiseksi haluat, niin Anvil on sinun ohjelmistosi. Ilmaisversiossa ei tule efektejä, mutta nehän sulla on syntikassas. Sillä voi audiota äänittää linjatulosta tai mikrofonista yhdellä hiiren klikkauksella. Käsittääkseni kuustoist miinus kaks raitaa voi äänittä sillä. Kokeilin äskön jostain muusta tulosta (oisko ollut stereomix) äänittää ja äänitti se kaiken, mitä tietokoneistossa kuuntelin. No onhan ne efektit sullakin ilmaiseksi siä äänikortillaskin, mutta mä en viitti alkaa neuvoon, miten ne saa sieltä ilmaiseksi kuuluviin, kun ne saa melkein ilmaiseksi ja vähemmillä selityksillä Anvililta tilaamalla, vaikka moni ei arvaakaan, että turhaanhan he niitä sieltäkään tilaa efektejä, mutta helppous on aina puoli sävellystä.
- olis...
...Audacity
http://audacity.sourceforge.net/help/faq?s=recording&i=multi-track
http://www.youtube.com/watch?v=td06kOCHmx8
Saa nykyään myöskin Windowsille. Ei maksa mitään.Audacity on, jos ilmaista haet, etkä midisekvensseriä tarvitse. Audacityn hyvä puoli on mahtava määrä efektejä, jotka tosin eivät ole reaaliaikaisia, mutta eihän ilmaiseksi saa mitä tahansa. AC on erittäin helppokäyttöinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251248
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89914- 94884
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede22818Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat283723- 93717
- 109636
- 33617
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50571Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet125540