Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

millainen neitsytnainen mielestänne?

muuten vaan

olisi kiva tietää myös neitsytnaisesta kehut ja haukut.

10

2825

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TheSiren.

      on samalla räiskyvä persoona, että rasittava nipottaja. Välillä tuntuu ettei häneltä jää mitään huomaamatta, ei edes omat ajatukseni. Joissakin asioissa hän on erittäin pikkutarkka ja osaa kyllä inttää viimeiseen asti, vaikka tietää olevansa väärässä.
      Usein hän on vakava tai hieman pikkuvanha, mutta kun sille tuulelle sattuu niin oikein mukavaa ja hauskaa seuraa.
      Omista ja toisista hän huolehtii kuin laumastaan. Vähäosaisia autetaan ja epämiellyttävät ihmiset saa olla varpaillaan.
      Rakkaudessa hän on varovainen, eikä näytä tunteitaan kovin helposti. Neitsyt saattaa tuntua viileän töykeältä, jopa loukkaavalta, mutta todellisuudessa hän on kaikkea muuta. Hän ei itse tiedosta olevansa niin kylmä, ja siksi häntä lähestyneet miehet ovat olleet epävarmoja ja erittäin varovaisia. Kaikkea hänen sanomaansa ei kannata ottaa liian vakavasti tai tosissaan.
      Itse tulen Neitsytnaisten kanssa hyvin toimeen kun heitä oppii tuntemaan :)

      • neitsytnainen

        Nipotus jää vähemmälle, kun on projekti menossa. Aina oltava joku asia, mihin tähdätä. Energia kuluu siihen. Kyllästynyt neitsyt on nipo, tai jotkut tyypit ärsyttää, eikä saa suoraan sanotuksi... Ehkä kiusaajia lähellä nipottajalla. Oikealla asenteella siitä mennään yli.
        Muutenkin neitsyellä pitää olla eteenpäin menoa. Oma liittoni on kestänyt 26 vuotta seurustelut päälle.
        Mutta mieheni onkin uskollista sorttia ja muutenkin luotettava. Nuo ovat tärkeitä seikkoja. Ja ripaus itsellistä aikaa omiin tärkeisiin asioihin.


    • kokemusta on

      NaisNeitsyt on seksikäs, eroottinen, rohkea, levoton, uskollinen kumppani, hyvä ystävä, ihana rakastaja,ahkera ja tunnollinen työntekijä, ei päästä ihan helposti uutta tuttavuutta lähelle, mutta sitten kun onnistut, ei parempaa ystävää tai rakastettua ole.

      • Neitsykän Oma

        Juuri Näin !! :))


    • rapumiees

      Neitsyt nainen on itsekriittinen, ja ottaa itteensä kaiken - luulee että kaikki asiat kohdistuu vittuiluna hänelle. Neitsytnainen on myös pettäjä, seurustelin sellaisen kanssa ja kertoi että on kahdesti ollut tietoisesti sängyssä varatun miehen kanssa. Kuullut tälläistä myös muualta. Ei siis välttämättä petä omaa poikaystäväänsä mutta sekaantuu mielellään muihin suhteisiin. HUOM! toinen varattu mies oli exäni ystävä lapsuus ajalta joten kannattaako luottaa vai ei?

      • Leijona"

        On totta":Neitsyt on itsekriittinen ja sekin ottaa itteensä kaiken"-ja luulee kans"
        että vittuiluna hänelle.On kokemusta:Neitsytnainen on pettäjä.Jopa kerran sano-
        nut:ollut toine meidän suhteen aikana..Ja kun asia tulee esille,väittää toisin.
        Ps:olettaen kans,että tässä ollut mukana varattu mies..Huomioon ottaen mones-
        sakin tilanteissa:Tämä varattu mies on lahjonut häntä:ja se on näkynyt monesti.
        Alko tulemaan:uusia kenkiä vaatteita.Väittäen hän toisin ja mainitakseen"että
        ostanut visa-kortilla..Ja sen rahan saanti:esim:väittäen hän on saanut isältään,
        mutta sekin paljastu,toista kautta"ei ole tapahtunut,vaan reilu vuosi jälkeenpäin:
        milloin tämän tilanteen huomasin".Että sekantuu mielellään toisiin suhteisiin.
        Ja lisäten:neitsyt:oli kans niin saakutin:mustis/ja niin omistushaluinen.
        Parasta:mitä hän teki minulle:käydessään mun puhelimissa.ja se kaikista parhain,
        tapaus:Ryösti mun sähköpostin.Ja väittäen,ettei näin voi käydä.Mä ottaen TK-as-
        entajan.Hän totes:hänen nimensä:näky koneessani.Olen sitä mieltä ei kannata,
        luottaa tällaiseen henkilöön.Toivon mukaan???.Sinä kirjoittaja näät tämän viestin.


    • tällainen..

      tietysti olen vähä puolueellinen nyt mutta mutta.. :)

      Plussat:
      - energinen
      - helposti mukautuva
      - kunnianhimoinen
      - mukava ja kiltti - ajattelen paljon muiden hyvinvointia
      - hyvännäköinen ja sporttinen ;)
      - hyvä kuuntelija

      Miinukset:
      - sotkuinen (siivoaminen ei oo mun juttu :D)
      - väsyneena tms. saatan olla hyvinkin ilkeä tai kylmäkiskoinen
      - hieman ujo ja määräilynhaluinen

      • nnnnnnnnnnn

        Itse olen omasta ja kavereiden mielestä tarkkanäköinen, huomaavainen, hillitsen itseni enkä näytä tunteitani helposti (kylmäkiskoiselta vaikuttava), auttavainen (neuvoja tulee vaikkei pyytäisikään:/), sopusuhtainen, ahkera, hermostun jos asiat ei suju, pilkunviilaaja, pitkäpinnainen mutta suututtuaan pitkävihainen. Jos yhtää koen että minua ja auttamishaluani yritetään käyttää hyväksi ilman että saan apua myös tarvittaessa; välit poikki lopullisesti.


    • mina itte

      Kun tuon ketjun luki niin aikas paljon löytyi piirteitä omasta ittestään,
      niin hyvässä kuin pahassakin =) Sitä en menis kyllä vannomaan että just skooppimerkki tekee kenestäkään ihmisestä pettäjää (!)
      Itse olen varmasti euroopan **tumaisin ihminen silloin kun itseä ahdistaa, mutta euroopan rakastavin ihminen silloin kun ei ahdista tai kun olen onnellinen.
      Hurjaa mutta totta, just toi viimeisin asia on ollut pahinta mitä olen kenellekkään osannu antaa...
      No mut kaikkeahan ei voi saada! =)

      • NeitsytCry

        Ei kenestäkään voi mennä sanomaan mitään etukäteen... Ei se merkki pettäjää tee...


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2277
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2093
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1698
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1516
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1417
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1384
    8. 52
      1278
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      63
      1221
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe