Sopiiko sinileukakirjoahven keltabarbien ja seeprakalojen kanssa samaan akvaarioon? Pohjalla asustelee partamonni ja muutama piikkisilmä. Pidetäänkö pareittain? Akvaarion koko 250 litraa, liian pieni? Olisin kiitollinen jos joku vastaa:)
Sinileukakirjoahven!
2
2999
Vastaukset
- fish KING
... koita löytää koiras ja naaras, nuorella naaraalla evät pienempi kokoiset sekä väriltään keltaiset ja musta reunaiset, koiraalla vanhempana taivaansiniset joissa purppuranpunainen verkkokuvio.
Muuta ahventa tai toista koirasta ei sitten kannata ostaa samaan akvaarion, rauhallisuus saattaa muuttua kaaokseksi kun reviiriään puolustavat ahvenkoiraat alkavat kisata.
KELTABARBEJA kannattaa muuten olla ainakin kahdeksan
ja
SEEPRAKALOJA melkeimpä jopa toistakymmentä
pidä lämpötila ainakin 25-26 paikkeilla, ei ainakaan korkeampana kauempaa aikaa. - m.i.n.n.n.a
sopii hyvin, koska on säyseä kala. itselläni myös kirsikkabarbeja seurana, ei hätyyttele yhtään. pidetään pareittain. kalana aika pitkäikäinen ja helppo saada kutemaan, itse olen nyt kaksi kertaa kasvattanu noin 30 päisen poikueen ihan seura-akvaariossa. ongelmana olikin sitten päästä niistä eroon, kun akvaarioliikkeeseen oli jokunen muukin tuomassa niitä samanlajin poikasia. ihana kala lemmikiksi kyllä ja varsin mukava seurailla poikasten hoitoa ihan pesäkuopan kaivamisesta alkaen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 11510223
- 525010
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422181Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052038- 261904
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131581Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411382Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v31971Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54967Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta24953