Kuinka helposti tarttuu huuliherppes toiselta, jos herppes on jo pari päivää sitten puhjennut ja siihen on tullut päälle semmoinen rupi? Join tälläisen henkilön kanssa samasta pullosta ja nyt pelkään ihan hirveänä, että saan itsellenikin sen. Minulla ei ole koskaan sitä aikaisemmin ilmennyt ja en halua sitä vieläkään!!
Kuinka nopeasti teillä ilmeni ensimmäisestä tartunnasta oireet ja rakkulat?
Huuliherpes.
peloissaan
2
363
Vastaukset
- oojon
kaikille ei ollenkaan .muutamassa pv näkee,jos on saanut tartunnan,eka kerralla tulee rajuna
onko joku saanut herpeksen juodessaan samasta pullosta herpeshuulisen kanssa? Tällä tapauksella se herpesrakkula oli ihan suunpielessä, joten voiko tarttua pullonsuusta? Mun mielestä tautisten pitäisi itse katsoa ettei juo samoista pulloista. Kun niitä ringissä kiertää en kerennyt katsoa joiko se tyyppi vai ei... Mikä mahtaa olla itämisaika - onko tietoa??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1077793
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1136064- 835197
- 1394556
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113230- 623024
- 582948
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102454- 612437
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562066