OLLAKO VAI EIKÖ OLLA?

Ihan pihalla??

Olen seurustellut Härkämiehen kanssa 2 kuukautta.
Siitäihmisestäei sitten saa selvää millään. Olen yrittänyt olla kuunteleva osapuoli kaikissa niissä suunnitelmissa mitä hänellä on koko ajan meneillään.
Mutta nyt tuntuu siltä että en enää pysy mukana.
Onko kaikki Härkämiehet sellaisia että on suuret puheet ,mutta siihen se sitten jääkin.
Vai voisiko joku suunnitelma vaikka pitää paikkansakin.
OLisi kiva tietää,onko muilla jotka ovat Härkämiehen kanssa eläneet / seurustelleet antaa minulle hyviä neuvoja mitä tehdä.

6

1468

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TheSiren.

on vähän samanlainen. Hirveästi se ei suunnitelmistaan kerro, mutta kyllä se ne YLEENSÄ toteuttaa. Poikkeustapauksiakin on toki ollut. Yleisesti ottaen Härkä on hidas toiminnoissaan joten kärsivällisyyttä :)Uskon että Härkäsi pitää ainakin osan suunnitelmistaan, tsemppiä!

• NNainen

oman aikansa, että Härkä saa koneensa käyntiin. Takana kohta kolmen vuoden suhde Härkämiehen kanssa, ja välillä pinna kireällä, kun miehellä kestää ja kestää... Mutta pitää lupaamansa ja toteuttaa puheensa.

• Harmaahius

Elelin 4 vuotta härän kanssa ja kyllä hän aika hidas on päätöksissään,mitä tunne -elämään tulee,osittain johtuu myös epävarmuudesta.käytännön asiat hoitu lennossa,eli kyllä yleensä teki mitä lupasi ja nopeasti.vaikea ihminen oli itselläni.Piti tunteet aika itsellään,puhu niistä ku oli todella pakko,mutta rakkautta sieltä löytyi.Jättää hyvät asiat mieleen ja vieläkin joskus muistelen lämmöllä.Meidän suhde kaatui väärinkäsityksiin jotka johtu ku asioista ei puhuttu ja molemmilla oli eri kanta,joka myöhemmin selvisi...Ei muuta ku malttia ja elä hetkessä.

• siis jooh

3kk tapailtu ja välillä tuntuu ett menee hyvin ja tosiaan haluaa olla jne.Välillä taas oon ihan pihalla haluuako enää mitään..viestit tosi neutraaleja jne.Mutt sanoo ett tykkää jne. mutt mitä siis noi väliajan ihme jutut?
      En enää tiiä missä mennään ja mennäänkö missään.
      Tuntuu ihmeelliseltä ja ko kyselee niin tuntuu,että vastaa kierrellen mutt ja taas välillä on niin kiinnostunut ku olla ja voi=/.
      Tympiiii jo...

• lähtenyt

Tuota on turha pähkäillä. Härkä on vain tuollainen erakko. Haluaa paljon omaa aikaa. Välillä innostuu naisestaan sit taas häviää.

Eli jos aijotte jatkaa härkämiehen kanssa tehkää tämä selväksi itselle. Teillä paljon yksinäisiä hetkiä n. 3vuotta jos alatte oleen härän kanssa.

Kolme vuotta hän pähkii. Sitten joko valitsee sinut ja kosii tai sit häviää lopullisesti.

Minä haaskasin kallista vanhaa ikääni moiseen 3vuotta. Nyt hän hävisi syynä olen kuulemma aina miesten kanssa kun hän viikonloppuja hoitaa lapsiaan. Huora narttu haukku.

Kyllä minäkin hävisin jo häneltä. Kyllä tämän ikäinen ihminen loukkaantui kun annoin itsestäni hänelle uskollisena 3vuotta.

Eli jos olette valmiita 3vuoden koeajalle herra härän elämään sylkykupiksi varsinkin jos hänellä takanaan muutamia muita suhteita joissa todella ollu pettämistä.

Hän ei näe enää metsää puilta kun kunnon nainen astuu häneen elämään. Hän kaataa meneet sen kunnollisen niskaa.

Tai sitten on mustasukkanen ja kertoo aina samat valheet seuraavalle naisuhrilleen. Väittäen kuinka häntä mukamas petetty.

Jos saatte puhtaan härän se maailman parasta jos saatte härän joka menny elämässään läpi vaikka mitä voimaa pitää olla ja iseluottamus tallessa, että jaksat ottaa niskaan hänen solvauksensa. Hän nimittäin tuhoaa muru murulta sinun elämänuskon elämän kauneuden epäilyksillään häviämisillään ironialla pilkkaamalla.

• Vaakanainen
        lähtenyt kirjoitti:

Tuota on turha pähkäillä. Härkä on vain tuollainen erakko. Haluaa paljon omaa aikaa. Välillä innostuu naisestaan sit taas häviää.

Eli jos aijotte jatkaa härkämiehen kanssa tehkää tämä selväksi itselle. Teillä paljon yksinäisiä hetkiä n. 3vuotta jos alatte oleen härän kanssa.

Kolme vuotta hän pähkii. Sitten joko valitsee sinut ja kosii tai sit häviää lopullisesti.

Minä haaskasin kallista vanhaa ikääni moiseen 3vuotta. Nyt hän hävisi syynä olen kuulemma aina miesten kanssa kun hän viikonloppuja hoitaa lapsiaan. Huora narttu haukku.

Kyllä minäkin hävisin jo häneltä. Kyllä tämän ikäinen ihminen loukkaantui kun annoin itsestäni hänelle uskollisena 3vuotta.

Eli jos olette valmiita 3vuoden koeajalle herra härän elämään sylkykupiksi varsinkin jos hänellä takanaan muutamia muita suhteita joissa todella ollu pettämistä.

Hän ei näe enää metsää puilta kun kunnon nainen astuu häneen elämään. Hän kaataa meneet sen kunnollisen niskaa.

Tai sitten on mustasukkanen ja kertoo aina samat valheet seuraavalle naisuhrilleen. Väittäen kuinka häntä mukamas petetty.

Jos saatte puhtaan härän se maailman parasta jos saatte härän joka menny elämässään läpi vaikka mitä voimaa pitää olla ja iseluottamus tallessa, että jaksat ottaa niskaan hänen solvauksensa. Hän nimittäin tuhoaa muru murulta sinun elämänuskon elämän kauneuden epäilyksillään häviämisillään ironialla pilkkaamalla.

Juuri näin. Olin härkämiehen kanssa naimisissa 16 vuotta mutta onneksi en enää. Enää ei tarvitse kärsiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      295
      6707
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2059
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1797
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1267
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1170
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1146
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      53
      1047
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1031
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      972
    Aihe