Heippa!
Minulla on ongelma. Myönnän sen. En luota ihmisiin. Tottakai luotan päivätuttuihin, kun ei minun tarvitse niille sydäntäni avata ja luottaa tärkeimmissä asioissa.
Mutta kun ihmisestä tulee sydänystävä, niin en luota enää. En halua pudota korkealta, siksi en luota. Tiedän että sanotaan, että jos odottaa pahinta, niin se tulee tapahtumaan. Mutta kun en odota mitään. En vain luota.
Miten saan kasattua luottamuksen kaikkiin ihmisiin ja sydänystäviini? Menetin jo miehenikin luottamuspulan takia. (yksi syy, muiden joukossa) En siis koskaan epäillyt että hän pettäisi minua sängyssä jonkun toisen kanssa. En vain muuten luottanut. Sitä en osaa edes kuvailla kuinka en luottanut. Kuitenkin luotin ettei hän tekisi mitään pahaa minulle tai kotonani (omisti avaimet) jne...
Onko joitakin kirjoja tai nettisivuja tai jotain mistä saisin tukea ja apua ongelmaani? (ilmaista, suht halpaa) Haluan parantua. Haluan pystyä luottamaan ihmisiin. Auttakaa minua.
Luottamuspula, kuinka kasata luottamus
1
824
Vastaukset
- ongelma**
ihan samanlainen ongella on mullakin. poikaystävääni en luota pätkääkään. mutta toisaalta luotan että hän ei esimerkiksi tyhjennä tiliäni ja häivy tai varasta kukkarostani rahaa tai pahoinpitele minua tai muuta vastaavaa.
mutta hänen kanssakäymiset muiden ihmisten (erityisesti naisten) kanssa on todella epäilyttävää. hänen miespuoliset kaverinsa ovat myös aika epäluotettavan oloisia vaikka hyvin heidätkin tunnen.
hän pettää usein lupauksiian, on epärehellinen siis. jättää myös kertomatta asioita ja tiedostaa salailunsa. silti aina uskottelee että "luota kulta luota"
en enää tiedä mitä tehdä. tai tiedän, pois pitää päästä ja pian, mutta tunteet ovat tässä taas niin isona muurina edessä että ei se tule onnistumaan. lähteminen on koettu moneen otteseen, on vähän on/off meininkiä siis. kun mies valehtelee tms, suutun ja lähden, en pidä yhteyttä, osoitan selkeästi että minua on loukattu. sitten jossain vaiheessa palaan taas takaisin. hetken on hyvä olla, kunnes taas jotain kertomatta jätettyä paljastuu.
ainoa miten pääsisin eroon tästä, olisin jommankumman kuolema. siis raa'altahan se kuulostaa, mutta mitäs muutakaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 315733
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus134684- 1972419
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1661800Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan801753Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike361499En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.741397Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141385viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2241224- 941205