Mitä merkitsen

loly

tuntuu tällä hetkellä tod pahalta...eli klassisesti on taas tapahtunu...en tiedä jaksanko ymmärtää rapumiestä josta kuitenkin välitän tosi paljon...eli nähdään joka vkloppu ja aina mennään makuuhuoneen puolelle.,..viihdyn hänen seurassa tosi hyvin ja tullaan hyvin toimeen...kuitenkin hän on aina vkolla hiljaa eikä aina vastaa viestiin..en oo kuitenkaan häntä yhtään ahdistanu vaan antanu reilusti tilaa..rapumies on musta mustasukkanen ja kerran yllätin hänet kun hän selaili viestejä kännykästäni ja olen huomannu erinäisistä asioista et on mustis..hän on sanonu välittävänsä musta mutta olevansa epävarma tunteistaan.mitä mun pitäs tehdä? välitän hänestä tosi paljon..:(

6

1492

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • veneessä

      täälläkin rapumiehen kans samanlainen tilanne. Rapumiehen pitää saada hallita suhdetta ja se vetäytyy välillä omaan kuoreensa mietiskelemään, kunnes taas tulee esille ja hurmaa. Oletkos itse tehnyt selväksi mitä tunnet? Liekö sitten rapumies tarvii extratsemppiä sen suhteen, kun ainakin itse luulin tehneeni asian selväksi ja toinen oli hyvin epäileväinen..
      Lukaisepas tuosta alempaa mitä rapunainen kertoi itsestään. Siellä käsitellään myös rapumiehen mietteitä:)

    • päätöksissään

      Rapu on hyvin herkkä ja pähkäilee.Ei uskalla
      tulla petetyksi,koska ei kestä sitä.
      Siksi vakoilee ja varmistaa sinua..
      Hidas päättämään.Positiivinen merkki on se että
      viikonloput viettää kanssasi..eikö

      • loly

        no se vkloppunäkeminen on sitä että hän tulee baarin jälkeen ja on muutaman tunnin ja lähtee..mutta arvostaa kuitenkin selvästi mua ja välittää...kovin on vaa epävarma...eikä usein halua jäädä yöksi asti koska ei kuulemma oo siihen valmis...mut eikö se tästä..oon ite hyvin avoimesti puhunu tunteistani hänelle ja kertonut että välitän...hän on kuulemma tykänny siitä että olen avoin tunteissani...mut nyt kun kysyin perjantaina että enhän menetä sua koskaan niin hän sanoi ettei tiedä,tuntui tosi pahalta...=(


      • säikäytä
        loly kirjoitti:

        no se vkloppunäkeminen on sitä että hän tulee baarin jälkeen ja on muutaman tunnin ja lähtee..mutta arvostaa kuitenkin selvästi mua ja välittää...kovin on vaa epävarma...eikä usein halua jäädä yöksi asti koska ei kuulemma oo siihen valmis...mut eikö se tästä..oon ite hyvin avoimesti puhunu tunteistani hänelle ja kertonut että välitän...hän on kuulemma tykänny siitä että olen avoin tunteissani...mut nyt kun kysyin perjantaina että enhän menetä sua koskaan niin hän sanoi ettei tiedä,tuntui tosi pahalta...=(

        Minusta aika rankka kysymys tuo menettämisjuttu. Teidän suhde on vasta alussa. Tai orastava suhde. Tuollainen viikonlopputouhu voi olla myöskin pientä hyväksikäyttöä, mutta toki varmaan taustalla on oikeita tunteitakin. Älä ole liian kiltti hänelle, mutta älä myöskään säikäyttele noin suurilla kysymyksillä. Minun rapuni ainakin karttaa tuollaista.. Ei ole helppoa taistella hänen kans, mut jospa tää vielä selviäis:)


      • Kauris-tyttö

        Itsellä hyvin samanlainen tilanne. Nelisen kuukautta ollut yhtä soutamista ja huopaamista ihanan rapu-miehen kanssa, nyt vasta alkaa tulla ulos kuorestaan ja luottaa minuun, mutta edelleen vetäytyy usein omiin oloihinsa pähkäilemään. Pelkää vain todella paljon petetyksi tulemista. Pitää vain olla superkärsivällinen ja välittää eikä missään nimessä loukata tai painostaa.


    • hämis

      vaihtaa hämähäkki- tai lepakkomieheen!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      422
      1806
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      183
      1444
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1388
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      142
      1333
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1046
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      960
    7. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      956
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      119
      913
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      93
      900
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      886
    Aihe